30 juni komt alweer het derde deel uit The Twilight Saga uit in de bioscopen, Eclipse!
Diverse bioscopen in Nederland verzorgen een speciale Twilight Marathon!
De avond zal beginnen met de eerste twee delen in de Twilight Saga: Twilight en New Moon. Als klap op de vuurpijl zal om middennacht het derde deel ‘The Twilight Saga: Eclipse’ in zijn geheel te zien tijdens deze speciale voorpremière!
De bioscopen die de speciale Twilight Marathon vertonen zijn:
Alkmaar De Harmonie Almere Utopolis Alphen a.d. Rijn Theater Castellum Amsterdam Pathe Arena Amsterdam Pathe De Munt Arnhem Rembrandt Beverwijk Cineworld Breda MustSee Delft MustSee Den Haag Pathe Spuimarkt Eindhoven Pathe Emmen Utopolis Enschede Cinestar Goes Merral Groningen Pathe Groningen MustSee Euroborg Haarlem Brinkmann Helmond Pathe Maastricht Minerva Rotterdam Pathe De Kuip Rotterdam Pathe Schouwburgplein Scheveningen Pathe Tilburg MustSee Tilburg Euroscoop Utrecht Pathe Rembrandt Utrecht Catharijne Zaandam Pathe Zoetermeer Utopolis Zwolle Cinema De Kroon
De aanvangstijden zijn per bioscoop verschillend, check daarom de programma’s op de bioscoopsites:
Ooooooo man! daar wil ik bij zijn ^^ alleen moet ik drie kwartier in de auto zitten ofzo om naar een bioscoop te komen waar die draait die een beetje in de buurt zit. maarja, ik ga wel gewoon naar alleen eclipse ^^
Geregistreerd op: 12 aug 2008 17:53 Berichten: 5702 Woonplaats: Uithoorn
Welk mens, daarnaast is het toch gewoon een film. Je kent ze niet persoonlijk, je kunt gewoon zeggen of je de film leuk vond of niet. Imissu, ik vind jouw opmerkingen en vele posten met onzin niet nodig. Reageer niet als het niet normaal kan.
Ik vond new moon wel erg leuk en ik ga zeker eclipse wel zien, maar ga er niet speciaal voor naar de bioscoop.
IK KAN NIET WACHTEN OM HEM TE ZIEN!!! ik heb vandaag new moon gezien en als ik nu deze trailer zie! OMGGGG MOET ERHEEN alleen gaan we morgen op vakantie
Een vriendin vertelde me vandaag dat ze Eclipse heeft kunnen downloaden in HD, ze vroeg ook of ik hem samen met haar en nog een paar andere vrienden wil kijken. Aan de ene kant heb ik zoiets van Komaan Melissa, we hebben het hier over Eclipse. Doen! maar aan de andere kant kijk ik hem toch liever eerst een keer in de bioscoop.
_________________ My mommy told me I could be anything I wanted to be: a doctor, a nurse,... But she was wrong; I can't be his girl '
Ik heb de film pas gezien in de bioscoop en ik vond hem best leuk Je moet eigelijk Twilight en NewMoon hebben gezien. dan kun je het beter volgen. Nu komt ook Breaking dawn nog uit ofzoiets toch?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum