Het is 08 feb 2012 06:11

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 121 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: film nieuws
BerichtGeplaatst: 11 sep 2006 20:04 
Site Admin

Pirates of the Caribbean bereikt miljard
Pirates of the Caribbean : Dead Man's Chest is een van de succesvolste films in de historie aan het worden.

Afbeelding

Titanic

De film met onder anderen Orlando Bloom en Johnny Depp heeft wereldwijd meer dan 1 miljard dollar (789.079 miljoen euro) opgeleverd. Het is de derde film die dat is gelukt. Alleen The Lord of the Rings: The Return of the King en Titanic slaagden daar tot nu toe in.

Kassa
Het gaat om de opbrengst aan de kassa's van bioscopen. Het derde deel van The Lord of the Rings was wereldwijd goed voor bijna 1.119 miljard aan verkochte kaartjes, Titanic leverde zelfs 1.845 miljard op. Of Pirates of the Caribbean die beide titels weet te overtreffen, moet nog blijken. In veel landen draait hij nog.

Bron: rtlnieuws

Het is ook een leuke film!! :P

Laatst bijgewerkt door immetje op 18 dec 2006 11:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 sep 2006 07:53 
Triple Award Winner

echt slecht, hij kwam hier in een bioscoop pas eind augustus uit ofzo. en zelfs dan had ie nog volle zalen :P jaja ik heb em ook al twee keer gezien, ze verdienen wel aan mij :P en een vriendin van mij al 4x :|

Profiel  

Berichttitel: Zwartboek al na vier dagen Gouden Film
BerichtGeplaatst: 17 sep 2006 21:22 
Site Admin

Zwartboek al na vier dagen Gouden Film
Zwartboek heeft al binnen vier dagen een Gouden Film gekregen. Dat is een record.

Afbeelding
Oorlogsfilm

Een film krijgt een Gouden Film als 100.000 mensen hem hebben gezien. De oorlogsfilm van Paul Verhoeven met Carice van Houten in de hoofdrol, over een joodse vrouw die in de Tweede Wereldoorlog voor het verzet bij de Duitsers infiltreert, haalde die mijlpaal al na vier dagen. Dat is geen enkele film eerder gelukt.

Bioscoopactie

Qua opbrengsten vestigt Zwartboek overigens geen record. Dit komt door de bioscoopactie van Albert Heijn, waarbij bioscoopbezoekers dit weekeinde een tweede kaartje gratis kregen. Zwartboek, de eerste Nederlandstalige film van Verhoeven in 23 jaar, wordt de Nederlandse inzending voor de Oscars van dit jaar.

Laatst bijgewerkt door immetje op 18 dec 2006 11:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 sep 2006 09:53 
Triple Award Winner

ja ik had van iemand gehoord dat heteen supergoeie film is, ik zal es een x gaan kijken ;)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 sep 2006 12:55 
Site Admin

Ik wil de film zwartboek dit weekend ook gaan kijken, dan ben ik een weekendje in amsterdam. want ik en mijn vriend zijn een jaar samen

[smilie=my heart fire up for you.gif]

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 sep 2006 23:03 
Blijvertje

Zwartboek wil ik zien!

Profiel  

Berichttitel: leuke filmpjes!!
BerichtGeplaatst: 16 okt 2006 20:42 
Site Admin

Heeey,

Voor leuke filmpjes kijk je op www.emielvanrossum.nl
Ze zijn allemaal heel grapig

Veel plezier,

[smilie=heart fill with love.gif]

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 okt 2006 12:47 
Blijvertje

Hoi,

De flimpjes zijn kei grapig!! :lol:

kussie
[smilie=heart fill with love.gif]

Profiel  

Berichttitel: Griezelbus bekroond als beste film
BerichtGeplaatst: 01 nov 2006 16:24 
Site Admin

Griezelbus bekroond als beste film
De Nederlandse jeugdfilm De Griezelbus is op het Chicago International Children's Film Festival bekroond als beste film.
Afbeelding
Verkocht
Het is het grootste kinderfilmfestival van Noord-Amerika. De Griezelbus is gebaseerd op de kinderboekenreeks van schrijver Paul van Loon. De productie trok in Nederland 225.000 bezoekers en is al aan vele landen verkocht.

Paard
Producent Bos Bros hoopt de film nu ook in de VS te kunnen slijten. De Nederlandse jeugdfilm Het Paard van Sinterklaas viel ook in de prijzen. De productie kreeg de tweede prijs van de kinderjury en de derde van volwassenen. Van zowel De Griezelbus als Het Paard van Sinterklaas is een vervolg in de maak.

Laatst bijgewerkt door immetje op 18 dec 2006 11:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Profiel  

Berichttitel: Borat verslaat Disney's Kerstman
BerichtGeplaatst: 06 nov 2006 19:59 
Site Admin

Borat verslaat Disney's Kerstman
Nepverslaggever Borat heeft de Kerstman in de Verenigde Staten dik verslagen.

Meest bezocht
De satire van de Britse komiek Sacha Baron Cohen over de Kazachstaanse journalist was dit weekend de meest bezochte film in de Noord-Amerikaanse bioscopen. De film bracht al ruim 26 miljoen dollar op en volgens Amerikaanse media zal dat dit weekend nog oplopen tot 30 miljoen dollar. De kerstfilm The Santa Clause 3 van Walt Disney kwam niet verder dan een tweede plaats met een recette van 20 miljoen dollar.
Afbeelding

837 zalen
'Borat: Cultural Learnings Of America For Make Benefit Glorious Nation of Kazachstan' ging in 837 bioscopen in première. The Santa Clause 3 draaide daarentegen het openingsweekend in 3458 zalen.

Laatst bijgewerkt door immetje op 18 dec 2006 11:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 nov 2006 21:50 
Newbie

ben ook naar Borat gaan kijken...de zaal zat helemaal vol!! twas wel grappig!!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 nov 2006 20:49 
Site Admin

lijkt me ook een leuke film
Alleen ik haal hem altijd iligaal :wink:

Profiel  

Berichttitel: Rusland not amused: verbod film Borat
BerichtGeplaatst: 09 nov 2006 16:15 
Blijvertje

Rusland not amused: verbod film Borat
De film Borat: Cultural Learnings Of America For Make Benefit Glorious Nation Of Kazakhstan wordt niet in Rusland vertoond.

Afbeelding
Achterlijk
Het Russische ministerie van Cultuur vindt dat de film een achterlijk beeld schetst van het buurland en heeft geen vergunning afgegeven voor de rolprent. De Britse komiek Sacha Baron Cohen speelt in de rolprent de Kazachstaanse journalist Borat die naar Amerika gaat.

Kaskraker

In de Verenigde Staten en Europa is de film een kaskraker. Kazachstan was niet blij met de film, waarin de bevolking wordt neergezet als paardenpis drinkende boeren.

Profiel  

Berichttitel: Cameron Diaz is toe aan nieuwe neus
BerichtGeplaatst: 10 nov 2006 15:06 
Blijvertje

Cameron Diaz is toe aan nieuwe neus
Cameron Diaz wil een nieuwe neus. En niet omdat die lelijk zou zijn...
Afbeelding

Surfen

De actrice laat haar neus opereren omdat ze er moeilijk door kan ademen. Dat is zo sinds ze het lichaamsdeel een aantal jaren geleden tijdens het surfen voor de vierde keer brak. "Eén kant van mijn neus is totaal verbrijzeld", zegt de 34-jarige filmster deze week in een interview met het Amerikaanse tijdschrift 'W'.

Dokter

De dokter wilde haar neus na het ongeluk meteen weer repareren, maar daar was Diaz toen tegen. Inmiddels is ze van mening veranderd. "Ik kan er niet tegen. Ik kan helemaal niet ademen."

Profiel  

Berichttitel: Meest sexy man ter wereld 2006 is.....?
BerichtGeplaatst: 15 nov 2006 22:13 
Site Admin

Meest sexy man ter wereld 2006 is.....?
Het Amerikaanse tijdschrift People kiest ieder jaar wie de meest sexy man ter wereld is. Is het wéér Brad Pitt.....?

Overstuur
.....Nee, het is dit jaar de acteur George Clooney! Hij is de meest sexy man ter wereld, zo meldt People. "Brad Pitt zal overstuur zijn", aldus de 45-jarige Oscarwinnaar in een reactie.
Afbeelding

Twee keer

De afgelopen twee jaar was het Clooney's collega en vriend Pitt. "Brad genoot van die titel. Ik zei altijd: 'Meest Sexy Man' tegen hem en dan antwoordde hij: 'twee keer'. Maar die titel is nu van hem afgenomen, dus hij zal niet blij zijn!"

Afbeelding

Laatst bijgewerkt door immetje op 18 dec 2006 11:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 121 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur