|
Naam: Ashley Leeftijd: 17 jaar. Woonplaats: Limburg! Hoobys: Dansen, chille, shoppe en die shit. Alcohol gedronken: Jup Gerookt: Zo af en toe. Muziek: House / Techno en die shit.
- Voorkomen -
Haarkleur: Bruin/Donkerblond Haarlengte: Lang Kleur ogen: Blauw Lengte: 1,65 ahahaha Beugel: Nope Bril: Lenzen Tattoos: Nope Piercing: Navel en tongpiercing Rechtshandig of linkshandig: Rechtshandig Verliefd ja / nee zoja op wie: Ja op men allerliefste schatje since 12-12-10
-Mijn eerste-
De eerste sport die je volgde: Alsof ik dat nog weet. Eerste echte vakantie: Italie. Eerste vriend (in): Weet ik veel Eerste zoen ja/nee zoja met wie: Volgende vraag
-Favoriete-
Film: Titanic, Step up enzo Kleur: Rose Woord: Tfoeh en Tazz Dier: Hond en Orca Schoenen: Uggs, ballerina's en nike air max. (vakantie)land: Spanje Liefste troetelnaam: Favoriet stuk fruit: Meloen Lievelingsijs: Slushpuppie
Kleuren of zwart-wit foto's: Allebij Zonsopgang of -ondergang: Zondsondergang lachen of dromen: Lachen Niezen of hoesten: Geen van bijde. Coca cola of pepsi: Coca cola Voeten of nek: Auwkutgeak wat n vragen.. Jeans of stof: Jeans Zwembad of sauna: Eerst zwembad dan sauna Vanille of chocola: Vanille Een taxi of een rit met een onbekende: Wat n vraag... taxi eah Chat of telefoon: Jeh allebij Pasta of pizza: Pizza Aardbeien of slagroom: Aardbeien met slagroom! Cinema of sofa thuis: Ligt aan mn geld. In de dancing uitdagen of op de achtergrond: Achtergrond
-Mijn toekomst is-
Wil kinderen: 2/3 kinderen Wil trouwen: Ja en samenwonen Wat voor huis: Een villa ahahaha als ik de cent hebt, nietdus.
-Welk verkies je in het andere geslacht-
Haar kleur: Donkerblond Haar lengte: Halflang Cute of Sexy: Cute Ogen of lippen: Ogen Knuffels of kussen: Jeh allebij Klein of groot: Ahahaha klein Romantisch of spontaan: Tsjeh allebij
-Geloof je in-
God: Nou nee. Mirakels: En wat mag dat zijn ahaha. Liefde op het eerste gezicht: Ja
Meer weten? Je mailt maar!
|