Goed, om dit topic even omhoog te kicken, vooral bij gebrek aan eindexamenkandidaten dit jaar (

) zal ik mijn zegje even doen.
Ik heb zojuist een voldoende ontvangen voor mijn herkansing en ik ben er superblij mee. Dit betekent namelijk dat ik al 20 punten heb en het mogelijk is mijn P te halen dit jaar, of gewoon die 40 punten om over te gaan.
Anyway, ik heb nu dus besloten dit jaar af te maken. Daarna ga ik van school switchen, ik wil namelijk HBO doen. Al die letters op het WO, het wordt me echt teveel

Doe mij maar iets meer praktijkgericht, zodat je weet waar je voor leert.
Dus ik wil in Breda gaan studeren op het NHTV. Functiegericht Toerisme en Recreatie. Hiervoor is een loting en met een gemiddelde 8 op je diploma ben je verzekerd van een plek. Omdat ik die niet heb (

) wil ik me tegelijk inschrijven voor het Associate Degree programma, wat inhoudt dat je na 2 (of 1 jaar, met vwo-vooropleiding) een tussendiploma kunt krijgen. Het staat gelijk aan Functiegericht Toerisme, maar lekker zonder loting dus ik kan in ieder geval naar die school.
Breda is alleen 2 uur reizen met het OV

En da's een beetje lang. Dus ik ga waarschijnlijk ook nog eens op kamers daar. Wat een veranderingen gaan dat worden zeg. Dat wordt goed sparen