Het is 25 mei 2012 19:29

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: voor meiden van 14 jaar
BerichtGeplaatst: 13 jun 2011 21:40 
Newbie

ik ben 14 en loop 3x in de week kranten. het zijn trappenhuizen waardoor ik er heel goed voor betaald krijg want niemand wil die lopen. ik krij 4 euro voor maar 60 huizen en ik doe er maar 12 minutjes over, (verdiend best lekker hoor). ook pas ik in de avonden op. ik had hetzelfde probleem over dat ik niemand ken die een oppas zoekt maar ik had het er met mijn buurvrouw over (die heeft een dochter van 4) ze komt vaak in cotact met ouders via school enzo en heeft een afspraak voor me geregeld met een gezin! ze had ook nog eens een goed woordje voor me gedaan en wat filmpjes en foto's laten zien van mij en haar dochter! ik ben daar aangenomen en verdien 4 euro per uur (wat dat betreft zijn kranten beter maar die kan ik niet de hele dag door lopen. ik pas op dinsdag van half 1 tot 11 uur s'avond op (best een lange dag maar verdiend lekker en zij moet om 1uur wwer naar school tot kwart over drie en om half 8 moet ze slapen dus kijk ik gewoon tv) hoezoow simpel verdiend! op die dag heb ik al 40 euro verdiend. aan het oppassen verdien in (aangezien ink zaterdag en zondag ook de hele dag er ben) zo'n 150-200 euro per week! plus mijn kranten is 200-250 euro per week! dat is 800-1000 euro in de maand. ik werk wel hard maar heb er dan ook wel wat voor terug. ik moet van mijn moeder alles behalve 150 euro op mijn spaarrekening storten voor later. best wel handig hoor die 150 euro als zakcentje maar soms denk ik wel waarom werk ik zo hard hiervoor! dat komt doordat ik het niet mag uitgeven maar het is wel goed hoor want ik kan op mijn 18e (ben nu 14 en heb al 9000 euro op mijn spaarrekening) wel gelijk een huis en auto kopen! mischien niet echt advies maar wel handig om te weten en mischien stimuleerd het je werk te doen dat je niet leuk vind (ik haat kranten lopen namelijk)
xxxxxx chantal

Profiel  

Berichttitel: Re: voor meiden van 14 jaar
BerichtGeplaatst: 29 jun 2011 13:51 
Blijvertje

Ik werk bij de Albert Heijn. verdient best wel lekker & soms fooi. ( als je mensen helpt met inpakken bij de kassa)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur