Hee allemaal,
Dit is nogal een vaag verhaal wat ik jullie ga zeggen omdat het nogal lastig te begrijpen is.
Op school vind ik het vaak 'eng' om in de spiegel te kijken. Ik wil mezelf gewoon niet zien omdat ik niet tevreden ben met mezelf, tenminste .. niet op school.
Ik denk altijd dat ik er veel te min uitzie omdat er mooiere meisjes rondlopen.
Ook heb ik een vriendje, hij is best knap en daarom wil ik er natuurlijk ook leuk uitzien.
Voor mijn gevoel ga ik er al heel snel belabberd uitzien, als ik dan op school in de spiegel kijk zie ik pluizend haar en een raar gezicht.
Soms denk ik weleens : Hoe lukt het al die mensen er heel de dag hetzelfde uit te blijven zien zoalds ze gekomen zijn ?
Als ik op school ben voelt het al snel of ik er als een zak aardappelen bijloop.
Daarom neem ik de laatste 2 weken een beetje gel mee en wat makup zodat ik er nog wat van kan maken.
Ik moet me niet zo vreselijk aanstellen maar ik wil echt niet in een spiegel kijken op school, zo raar.
Ik hoop dat jullie hier een beetje uit kunnen halen wat ik nou bedoel.
Ik heb wel een foto van Oktober,,
Ik ben niet de lelijkste maar ik zit hier al een tijdje mee. Hebben jullie nog tips hoe je er een beetje fatsoenlijk uit kan blijven zien op school ?
Greetzz
Foto
http://6.media.hyves-static.net/1430467 ... 67349.jpeg