Het is 23 feb 2012 04:08

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Schooldrama, lang verhaal
BerichtGeplaatst: 27 jan 2012 23:45 
Woont hier

Helemaal waar!! :p

Profiel  

BerichtGeplaatst: 05 feb 2012 18:26 
Blijvertje

Heeee Vriend!

Nou, ik heb de moeite genomen om jou long story te lezen, zo hoe je dat ook altijd bij mij doet!
Ik heb alleen de rest van de reacties niet gelezen, dus maybe ben je al lang uit de prairie geholpen.

Je doet me een beetje denken aan een klasgenootje van mij. Jij bent een perfectionist! En daar is helemaal niks mis mee. Alleen kun je jezelf er wel mee te pakken hebben. Wees trots op je werk! misschien moet je leren om minder perfect te willen zijn in je werk.

Ik had daar in het begin ook moeite mee, en toen eens deed ik maar wat, en kreeg ik allemaal complimentjes! eerst reageerde ik chagrijnig op die complimentjes omdat ik het helemaal niet mooi vond. Maar later liet ik dat los, en keek ik er nog eens naar.

En toen dacht ik 'Nou.. eigenlijk zit er best wel iets moois in!'

En toen was ik tevreden! en sinds dien laat ik me gewoon lekker gaan! en vaak worden het dan de mooiste creaties! Ik weet niet of je iets hebt aan mijn gebabbel!

En wees lekker lief voor jezelf! doe alsof je 2 personen bent! de persoon die het nu even moeilijk heeft met school en de persoon die graag voor die persoon wil zorgen. Neem tijd voor jezelf, ga eens lekker zitten met een kop thee, en laat alles even door je heen gaan.

En je bent in mijn ogen echt een heel slim persoon! ik zou zeggen, kijk nog eens naar je creatiefs en probeer en positieve dingen in te zien.

Ik hoop dat je er wat aan hebt! en niet teveel druk maken om wat die leraren er van vinden! blijf positief, want ik geloof dat je met positiviteit mooie dingen kunt creëren!

xxx

Profiel  

BerichtGeplaatst: 05 feb 2012 18:43 
Woont hier

@ musicalnote.

We hebben afgelopen week zo'n groot succes gehad op school. We hadden 2100 balonnen opgeblazen in de hoek van het lokaal. De docenten hebben er letterlijk in gezwommen en ons groepje hebben de punten terecht verdiend.

Morgen begint het nieuwe blok waarin ik Visuele Communicatie en Mode Textiel ga proberen voor de komende 10 weken. Met het succes van vorige week heb ik ineens zoveel pit gekregen om weer met dingen te beginnen. Mijn grafisch moet opnieuw gedaan, maar ik ben al bezig met mijn nieuwe storyboard. Ik had gewoon even dat gevoel van slagen nodig, denk ik :)

En ik ben eindelijk ook weer aan de gang gegaan met eigen tekeningen. Zo ben ik bezig met een grote Japanse geisha op een enorm aquarelvel. En ik merk dat mijn blije gevoel van vorige week met de balonnen en de goedgemaakte tentamens effect heeft op de geisha. Ze lukt al best aardig en ik kan niet wachten om het af te maken :D

Thanx btw :D Ik had echt wat aan je comment!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur