Haai.
Ik heb heel veel problemen met mijn rug. Ik heb scoliose, ernstige vorm. Ik heb zoveel pijn dat ik #1 niet meer kan paardrijden, #2 niet lang kan lopen en #3 niet meer naar school kan van de pijn.
Ik heb dus ook een enorme concentratiestoornis. Ik kan gewoon geen hw maken en stilzitten. Mijn dagen gaan dus ongeveer zo:
In de nacht tussen 3 en 4 in slaap sukkelen
9 uur wakker
Naar beneden, film ofzo kijken tot 11 uur
Even normale kleding aandoen en met de hond naar buiten
Eten
Achter pc ofzo
Even naar hw kijken
Weer met hond naar buiten
-ouders komen thuis en dan doe ik NIKS meer
Ik doe dus absoluut niet veel, ben zo moe en kan ook niet slapen. School word verwaarloosd.
Ik krijg 3× per week bijles van een leraar thuis. Alleen....we herhalen constant hetzelfde, omdat ik gewoon niks onthoud! Ik probeer elke dag wel iets van hw door te lezen, maar daar blijft het helaas bij.
Mijn klasgenoten laten NIKS van zich horen, hw krijg ik door via mentor, en ik weet echt niks. Ik lees op twitter opmerkingen waardoor ik me zeer aangesproken voel, maar reageer er niet op. Ik voel me enorm buitengesloten, terwijl ik nu al 3× heb verteld dat ik gewoon niks meer kan.
Het enige leuke wat ik doe in de week is op vrijdagavond even met mijn moeder mee naar Intratuin ofzo, of even in een boekwinkel neuzen of naar de bieb voor nieuwe boeken. En zelfs daar krijg ik commentaar op omdat ik niet naar school kan, dus ik zou eigenlijk het huis niet eens uitmogen wat mijn klasgenoten betreft.
Pas om 4 november weet ik meer over wat ze met mijn rug gaan doen. Eerder niet. Stel, ik word geopereerd, dan duurt dat wss nog een paar maanden. Hoe de fuck gaat dit verder met school? Moet ik dit 3e jaar overnieuw doen? Ik wil het niet!
Ik doe tweetalig VWO, wat al best pittig is. Ik wil geen havo doen, als ik fit ben kan ik wel VWO doen, maar nu niet. Om eerlijk te zijn, weet ik niet meer wat ik moet doen.
Heeft iemand een idee over wat ik kan doen?
Alvast bedankt, en bedankt voor het lezen