Sweet_Iris schreef:
ben je van plan om terug te gaan naar je ex? je bent gelukkig met je huidige vriend zeg je.
Ik vind het vrij normaal dat het moeilijk is om je ex weer te zien, ookal heb je hetzelf uitgemaakt.
Ik heb een ex waar ik eerst beste vrienden mee was, nadat die relatie voorbij is gegaan zijn wij helaas nooit meer echte goede vrienden kunnen worden en we hebben nu helemaal geen contact meer. Ik heb het zo'n 3 jaar geleden uitgemaakt, maar door de band die we hadden vind ik het nog steeds wel eens moeilijk om hem te zien. Ik ben stikgelukkig met me huidige vriend, hij weet ook niet dat ik het nog wel eens moeilijk heb om me ex tegen te komen, en dat ik weet dat mijn gevoelens voor hem nog steeds makkelijk opnieuw boven kunnen komen. Maar waarom zou ik dit zeggen tegen mijn vriend? dat gaat zorgen voor gezeik en ik doe helemaal niks met de gevoelens die ik heb, ik weet dat ik bij me huidige vriend wil blijven, dus waarom onnodig ruzie creëren.
Ja, ik verzwijg wat voor hem, maar wel in het belang van onze relatie.
dus waarom moet het echt persee verteld worden?
Ik denk dat ik niet van plan ben terug te gaan met me ex, vooral omdat ik nu gewoon een veel leukere en lievere vriend heb. en ik snap best dat je dat niet tegen je vriend zegt, zoals je zelf ook al zegt je doet verder niks met die gevoelens en als je het zegt maakt hij zich alleen maar druk