Het is 25 mei 2012 17:36

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: liefde
BerichtGeplaatst: 20 dec 2011 19:17 
Blijft hangen

Dankje voor tips weet nu wel wat ik moet doen, had gewoon bevestiging nodig van dat wat ik dacht :)

Laatst bijgewerkt door Soccergirl op 21 dec 2011 14:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Profiel  

Berichttitel: Re: liefde
BerichtGeplaatst: 20 dec 2011 19:28 
SuperForumQueen

Nou ja, je zou het nu op dit moment voor jezelf moeten bepalen of je ermee door wilt gaan of niet. In principe; heb je jezelf de tijd gegeven om te kijken of je van hem kan houden in der loop van tijd. Wat zegt je gevoel? Als je er niet fijner bij voelt als hij die lieve dingen zegt en geen relatie er in ziet, dan is het beste om inderdaad het af te kappen. Dat je de liefde niet voelt, of niet kan voelen zegt genoeg om ermee op te houden. Zeg dat gewoon eerlijk tegen hem. Hij overleeft het wel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 20 dec 2011 19:39 
Blijft hangen

Ja dat weet ik dus niet :s soms heb ik het gevoel dat ik hem wil smsen en later weer niet. Hij woont ook ver weg en ja ik heb wel eens een relatie op afstand gehad, maar dat werkte niet.

xx

Profiel  

BerichtGeplaatst: 20 dec 2011 19:43 
SuperForumQueen

Nog een reden om er niet mee door te gaan...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 20 dec 2011 19:43 
Trouwe Member

gelukkig zijn er niet een hand vol jongens maar een land vol jongens!
Meid komt wel goed je bent jong!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 20 dec 2011 19:44 
Blijft hangen

dankje voor tips:)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 20 dec 2011 20:33 
SuperForumQueen

Probeer eerlijk te zijn en het hem uitleggen dat je niks voor hem voelt, want anders kwets je hem later alleen maar meer.

Succes! :)

(¸.•´ (¸.•` ¤ Going nowhere to somewhere*´¨)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 20 dec 2011 22:57 
Special member

Sorry maar is het jullie ook wel eens opgevallen dat het standaard dezelfde vragen zijn ?

Het is altijd : Ja hij vindt mij leuk wat moet ik doen, ik weet niet of ik hem wel wil dit dat.
Maar dit zijn echt van die vragen dat ik denk : kom op je weet toch zelf wel of je met iemand verder wilt of niet,
ik snap dat dit voor andere lastig kan zijn maar kom op zeg, je zit waarscheinlijk rond de leeftijd 12/13 maar dan vind ik dat je hier zelf wel uit kan komen zonder dat dit soort dingen altijd op het forum geplaatst moeten worden. Rond die leeftijd zijn alle vriendjes altijd een beetje uitproberen maar pas rond je 16e 15e ga je pas beseffen wie je echt leuk vindt en met wie je verder wilt.

Ik krijg altijd alleen een beetje het gevoel dat sommige mensen gewoon voor het kleinste incident een topic willen plaatsen, je antwoord kan je eigenlijk al halen uit al die andere topics van meisjes.

@ topicstarter
Ik snap dat je hier mee zit en ik heb ook niks tegen je maar je antwoord kan je ook uit al die andere topics halen. Snap je ? Veel suc6 x

Dit wilde ik even zeggen, sorry als het grof overkomt maar zo is het niet bedoeld

Profiel  

BerichtGeplaatst: 20 dec 2011 23:02 
Koningin Klets

@Michjellex
Bij topics over 'hoe moet je zoenen' adviseer ik tegenwoordig ook de zoekfunctie te leren hanteren, want kom op... de meeste standaard vragen kun je heel simpel met 1 of 2 kernwoorden door de zoekfunctie direct vinden.
Dingen over anticonceptie die mis is gegaan, gebroken harten en andere serieuze dingen wil ik met alle liefde alle tijd en aandacht aan geven, maar mensen die duidelijk te beroerd zijn geweest om de zoekfunctie te vinden die geef ik een heel kort antwoord of het commentaar 'zoek de zoekfunctie' en/of een link van een zeer recent topic over exact hetzelfde probleem.

Omdat het zo vaak verkeerd wordt geschreven: het is SOWIESO en niet anders.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 20 dec 2011 23:07 
Special member

@ Vitani 94

Jha precies, altijd als ik op dit forum inlog zou ik het leuk vinden eens wat nieuws te lezen en mensen helpen en tips geven ipv. al die 'kleinekindjes' liefde. Als je 12 bent zul je heus de ware niet vinden neem ik aan. Het is echt altijd hetzelfde : Ik weet niet hoe ik moet zoenen, Ik weet niet of ik hem wel leuk vind. Kom op zeg !

Soms denk ik dan wel eens van : Hoooooww ! * zucht *

Profiel  

BerichtGeplaatst: 21 dec 2011 01:02 
Koningin Klets

@Michjellex
Het bestaat wel hoor, als je 12 tot 18 bent al de ware vinden (ik heb een nichtje en een tante die dat zijn gelukt), maarja, uitzonderingen bevestigen de regel zullen we maar zeggen. Maar echt... sommige mensen moeten kiezen of delen, of je gedraagt je volwassen en zet je over spanningen heen (dat is iets anders dan angst, als je echt bang bent dan ben je er gewoon nog niet aan toe) of je gaat braaf met poppen spelen en huiswerk maken zoals meisjes van 13 vroeger deden...

Dit bedoel ik niet onaardig, maar na ik weet niet hoeveel dezelfde topics is het prettig om toch eens te laten merken hoe irritant het is...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 21 dec 2011 13:02 
SuperForumQueen

@ Michjelle; als je dit benoemd tot 'kleinekindjesliefde' en geen noodzaak erin ziet om de meisjes te helpen met hun probleem, blijf dan weg van girlzforum en log in op een forum waar het niveau hoger is.

Kleine meisjes zijn al vanaf hun 12e bezig met jongens. Zelfs in groep 6 wordt het al een bezigheid. Dat hoeft niet te zeggen dat het allemaal serieus moet worden genomen; maar de liefde kan ze al overkomen. De inhoud zullen ze natuurlijk beter begrijpen als ze ouder zijn.
Rond de leeftijd 13-15 krijgen ze ook hun eerste kussen. Is dat dan zo erg? Te jong? Omdat ze 'liefde' niet begrijpen? Het punt is dat je juist nieuwsgierig zijn naar die liefde. En als de twijfels er dan erop los staan, tja.. daarvoor is girlzforum hier om ze te helpen.

Andere topics zijn oud, en ga jij zelfs op een zoekfunctie als je met iets zit? Laat ze toch lekker. Dan kunnen wij ook weer posten. Anders sterft dit forum uit.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 21 dec 2011 14:58 
Koningin Klets

@girlish
Een paar maanden geleden is een periode geweest waarin iedere week 3x de vraag werd gesteld 'hoe moet je nou eigenlijk zoenen'. Na een paar keer hetzelfde antwoord geven geef ik ze toch wel even een linkje.
Voor liefdesproblemen zoals hier dan wil ik er natuurlijk wel de nodige aandacht aan besteden hoor ;).

Nu weer ontopic dan maar.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 21 dec 2011 18:06 
Special member

Zoals ik al zei, ik bedoel het niet verkeerd en ik snap het ook wel maar ik vind dat je voor sommige dingen best zelf wel een oplossing kunt vinden, maar om ieder incident wordt een topic geplaatst.
Ik heb geen idee hoe ik dit op een andere manier duidelijk kan maken als het verkeerd begrepen wordt.
Ik wil ook iedereen ermee helpen maar het is altijd hetzelfde. Altijd moet je zeggen : laat het op je afkomen, niet moeilijk erover denken het komt goed enzv.

Greettzz

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur