Het is 25 mei 2012 17:35

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Kan niet met jongens omgaan.
BerichtGeplaatst: 24 jul 2011 20:03 
Newbie

Hallo, ik ben 16 jaar en heb nog nooit iets met een jongen gedaan, ben dus wat aan de late kant? Ik kan wel goed met ze omgaan als hun vriend, maar niet als het gaat om flirten, :D dan faal ik behoorlijk. Ik weet niet hoe ik me dan moet gedragen. Iemand suggesties, alvast bedankt voor het lezen. :W

X.x.x :vork:

Profiel  

Berichttitel: Re: Kan niet met jongens omgaan.
BerichtGeplaatst: 26 jul 2011 15:21 
Blijft hangen

Hi, ik zal je proberen te helpen :3.

Goed, even wat tips die je zou kunnen gebruiken:

- Blijf jezelf. Zodra je je anders gaat voordoen krijgt de jongen die jij wel ziet zitten een verkeerd beeld van je en dat moet je niet hebben. Mijn vriend zei tegen mij dat hij het maar vervelend vind als meisjes overdreven gaan doen voor aandacht. < Woorden van een man, haha!
- Toon interesse in hem. Zodra hij ook interesse in jou toont is het duidelijk dat hij jou ookwel ziet zitten. Oh en trouwens, ookal lijkt het misschien of hij geen interesse toont; het kan ook gewoon zijn dat hij niet zo spontaan is en niet zo goed weet wat hij moet (zeggen).
- Mannen hoeven niet persé de eerste stap te zetten. Onthoud dat mannen ook maar mensen zijn met gevoelens en dat de jongen die jij leuk zou vinden het misschien net zo eng vind als jij om op jou af te stappen. Hij is misschien nogwel meer verlegen dan jij.
- Heb lol en lach! Mannen houden van vrouwen met humor! Dat is een hele goede eigenschap van een meisje!

Als je nog meer tips nodig hebt, laat het me weten. Ik zal me best doen om je zo goed mogenlijk te helpen!

x.

Profiel  

Berichttitel: Re: Kan niet met jongens omgaan.
BerichtGeplaatst: 03 aug 2011 10:02 
Newbie

FLirten is opzich niet moeilijk

kijk ze recht aan in de ogen,, inderdaad lach met ze,,speel een beetje met je haar ofzo,, doe lief tegen hem,,, nou zo dat dingen die je kan doen

als je dan echt een jongen leuk vind en je wilt zoenen ofzo dan kan je denk het beste hem recht in de ogen aankijken,, zijn hand vast pakken,, liefde dingen zeggen en kijken hoe hij reageert,, en op het moment dat het gaat gebeuren moet je gwn je hart volgen

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur