musicalnote is een van de leden die ik nooit vergeet, haha. Welkom terug!
Antwoord op de vragen in de laatste alinea n.a.v. je verhaal
Citaat:
"Ben ik verliefd op mijn ex?" - Eh, dat denk ik niet. Je linkt alleen de nieuwe aandacht met de oude aandacht die je gewend was en daar komen contrasten uit. Dat is okay en waait vanzelf wel weer over, maar probeer Jean Paul's manier van aandacht te waarderen als iets unieks. Geen enkel mens is hetzelfde en niemand zal jou ooit op dezelfde manier aandacht kunnen geven.
Ja, daar heb je gelijk in! dat is wel even een opluchting hihi, ik begon al helemaal te twijfelen of ik er nou wel echt helemaal overheen was. Ja, ik vind zijn liefde voor mij ook wel heel erg fijn! Hij laat het wel echt zien!
Citaat:
"bang om te kwetsen" tja. Laat Jean Paul je maar overtuigen dat hij goed voor je is. Ik ben zelf iemand van: 'mooie woordjes zijn maar het halve werk, vriend. Als je echt om me geeft, dan ben je ook bereid om me te overtuigen om van je terug te houden' Goed, je geeft hem toch al kansen? Dat heeft niets te maken met valse hoop. Valse hoop geef je pas als je die jongen dingen gaat beloven waarvan je niet zeker bent dat je ze kan waarmaken. Je geeft hem een kans om jou te leren kennen, maar ook jij wil die kans. Dus eh, doe eens een vragenvuurtje? Of zeg dat je eerst met hem nog wat meer wil afspreken. Dan merk je zelf wel of je echt verder met deze jongen wil.
Klopt, ik heb ook tegen hem gezegd dat hij niet zo vaak zulke dingen hoeft te smsen. Ik zei dat ik het wel lief vond, maar dat het eigenlijk niet zoveel met me doet. Ik hou er meer van, dat hij gewoon die ene keer zegt als we echt bij elkaar zijn, dat ie van me houd.
Dat vragen uurtje is wel een goed idee!

ik zal het hem eens voorstellen! we hebben zo iets ook al eens gedaan op skype. Maar dat is echt lang zo leuk niet dan gewoon samen bij elkaar. Ja, klopt, dat is ook wat ik wil. Want msn enzo vind ik niet zo leuk om elkaar te leren kennen.
Citaat:
"zo klef, irritant" Eh ja, daarop moet je hem gewoon wijzen. Hij doet al z'n best, complimenteer hem daarop, maar - als hij weer zijn momentjes heeft om door te draaien, wijs hem daarop. Goed, je hoeft niet meteen op zijn minpunten af te zeiken, maar je kunt best zeggen van "Nou, eh. Rustig maar, er is niets om je zorgen over te maken. Ik vind je veel leuker als je gelukkiger en onbezorgder erover bent." Misschien is hij echt tot zijn oren verliefd dat jij ineens zo belangrijk voor hem bent geworden? Maar lees hierbij nog even mijn antwoord bij punt 2.
Ja klopt, ik heb ook al tegen hem gezegd dat hij zich niet druk moet maken om alles. En dat ik echt niet zomaar op een andere jongen afstap, dat ik echt wel van hem hou. En dat ik nu inmiddels al lang weet hoe mooi, leuk en lief en bijzonder ik ben haha. Nee dat is natuurlijk een grapje, maar hij begreep wel dat het op een gegeven moment niet meer raakt als je het te vaak zegt. Ik heb er een tijdje met hem over gepraat aan de telefoon, en hij was heel erg opgelucht dat ik zo eerlijk tegen hem ben. Ook zei ik dat hij niet de hele tijd moet denken dat al z'n vrienden jaloers zijn en ook een oogje op me hebben. Hij maakt zich wat te druk om wat anderen er allemaal over denken denk ik... ik weet het niet precies, maar hij heeft het meer over zijn vrienden wat hun er van vinden enzo, dan over ons. Dat is soms ook best wel vervelend...
En verder eh, wil ik nog iets van jou weten. Hoe zijn je audities gegaan?

Mijn auditie ging wel goed! alleen kreeg ik helaas geen rol, omdat ze van te voren al de mensen hebben uitgezocht die het geschikte uiterlijk hebben... dus dat was wel heel erg jammer. Dan keken ze niet echt naar hoe je het hebt gedaan.