Knownasme schreef:
Oooh, ga je het hÃÂÂér schrijven? Oké

Ja! natuurlijk xD
hallo allemaal,
School is nog steeds niet begonnen dus ik heb nog steeds niet aan m'n goede voornemen kunnen werken..
Ik heb wel aan m'n brochure gewerkt, ik weet niet of jullie dat doen op school, maar ik moest voor school allemaal bouwtekeningen maken ( een plattegrond, een tekening met leidingen enz.) daar moest je weer een maquette ( een soort huisje) bij maken, en tot slot een brochure : met de technische beschrijving en informatie over het architectenbureau : en dat ben je zelf! Maar dat is dus echt niet leuk, want het is super veel werk dus moet je heel veel thuis doen en als je het niet hebt, heb je een 1! Maar ik heb m' gelukkig af.
Vandaag is het alweer 3 januari! ik heb gisteren niet geschreven want daar had ik echt geen tijd voor. Ik ben heel lang met die brochure bezig geweest en we ( m'n vader , m'n moeder, m'n broertje , en ik) zijn uit eten geweest. want m'n broertje is vandaag jarig!
Hij is 12 jaar geworden. Hij heeft Mario kart gekregen ( voor onze wii) een Donald Duck pocket ( hij is fan van Donald Duck) en een winnie the phoo kaart met een knuffel erin ( als je m' open doet spreid winnie z'n armen ) vond hij heel leuk maar wat hem toch iets blijer maakte was de 50,- die erin zat.
tot morgen!
xxMadelief