Het is 08 feb 2012 06:20

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 70 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 dec 2006 11:41 
Site Admin

Fan belaagt Britney Spears

AMSTERDAM - Britney Spears heeft woensdagavond de schrik van haar leven gekregen, toen een fan probeerde in haar auto te komen. Dat meldt de website TMZ.
Spears stond in een verkeersopstopping nabij het Standard Hotel, waar ze met vriendinnen een hapje zou gaan eten. Een onbekende man opende de deur van Spears SUV en probeerde in te stappen. Beveiligingsmannen van het hotel zagen het gebeuren, en grepen direct in.
Afbeelding

Bron: nu.nl

Profiel  

Berichttitel: Jan Smit had vroeger al oogje op Ellemieke
BerichtGeplaatst: 17 dec 2006 10:28 
Newbie

Jan Smit had vroeger al oogje op Ellemieke

AMSTERDAM - Jan Smit had als tiener al een zwak voor zijn huidige vriendin Ellemieke Vermolen. "Toen ik 16 was had ik al een oogje op haar", vertelt de 20-jarige volkszanger zaterdag in De Telegraaf.
Afbeelding
"Er was een actie op 3FM, luisteraars konden met BN'ers zoenen voor het goede doel. Er werd aan mij gevraagd met wie ik zou willen zoenen. Ellemieke Vermolen heb ik toen geantwoord", zegt hij lachend. "Maar het is er niet van gekomen, want ze zag me toen nog niet staan."

In oktober werd bekend dat de zanger en de presentatrice een relatie hebben. Smit verbaast zich nog steeds over de commotie die dat veroorzaakte in de media. "Het is op het achtuurjournaal geweest. Zelfs Balkenende had het erover. Het is toch bizar dat de minister-president over mijn relatie praat?"

Leeftijdsverschil
Vooral het leeftijdsverschil tussen de tortelduifjes zorgde voor veel ophef. Ellemieke is tien jaar ouder dan haar nieuwe vlam. "Als je het leuk met elkaar hebt, maakt het toch niet uit dat je tien jaar verschilt?", verzucht de zanger.
Hij voelt zich ook ouder dan 20. "Ik ben vanaf mijn tiende jaar bezig als zanger. Door die tien jaar levenservaring voel ik me vaak ouder dan mijn leeftijdsgenoten. Ik ben sneller volwassen geworden."

Profiel  

Berichttitel: Beyoncé was depressief
BerichtGeplaatst: 18 dec 2006 11:12 
Blijvertje

Beyoncé was depressief

AMSTERDAM - In 2000, toen LeToya Luckett en LaTivia Roberson besloten met Destiny's Child te stoppen, is Beyoncé Knowles depressief geweest. Dat zegt de zangeres in het Amerikaanse tijdschrift Parade Magazine.
Afbeelding
Luckett en Roberson verlieten de popgroep na een conflict met de vader van Beyoncé, producent Mathew Knowles. Beyoncé en haar nichtje Kelly besloten daarna verder te gaan met twee andere leden.

Knowles zegt dat ze in die tijd erg somber was. "Ik at niet meer, en ik sloot mezelf vaak op in mijn kamer. Het was een eenzame periode", aldus de popdiva. Tot overmaat van ramp kwam er ook een einde aan de relatie met het vriendje dat ze al sinds haar 13e jaar had.

Lief
Knowles zegt dat ze zich in die tijd vaak heeft afgevraagd wie ze zelf was en wie haar vrienden waren. "Mijn moeder heeft me er weer bovenop geholpen", zo zegt Knowles. "Mijn moeder vroeg me: 'Waarom zou niemand van jou houden? Ben je vergeten hoe slim, lief en mooi je bent?'. Daarna realiseerde ik me dat mijn moeder me twee keuzes gaf: opgeven of doorgaan."

Destiny's Child heeft wereldwijd meer dan 50 miljoen cd's verkocht. Beyoncé treedt tegenwoordig voornamelijk op als solo-artiest.

Profiel  

Berichttitel: Nieuw huis voor Britney en haar kids
BerichtGeplaatst: 21 dec 2006 18:34 
Site Admin

Nieuw huis voor Britney en haar kids
Popster Britney Spears en haar twee kinderen hebben weer een dak boven hun hoofd.

Zes badkamers
De zangeres telde 7,2 miljoen dollar (5,46 miljoen euro) neer voor een optrekje in Beverly Hills. De nieuwe woning heeft vijf slaapkamers, zes badkamers, een zwembad, bibliotheek en terras met uizicht over Los Angeles, zo staat te lezen in het Amerikaanse tijdschrift People.

Federline
Spears was al vertrokken uit de woning waar ze met haar aanstaande ex-man Kevin Federline woonde. Spears en haar voormalig achtergronddanser Federline lieten onlangs weten te gaan scheiden. Ze hebben twee zoons, Sean Preston (1 jaar) en de in september geboren Jayden James.

Bron: rtlnieuws

Afbeelding

Profiel  

Berichttitel: Nieuwe vriendje Britney stapelverliefd
BerichtGeplaatst: 24 dec 2006 23:42 
Blijvertje

Nieuwe vriendje Britney stapelverliefd

AMSTERDAM - Muziekproducent Jonathan Rotem, het nieuwste vriendje van Britney Spears, heeft verteld stapelverliefd te zijn op de zangeres. Dat meldt hollywood magazine In Touch Weekly.

"Ik geef echt om Britney. Ze is uniek en heeft een geweldige persoonlijkheid', aldus de muziekproducent. De rustige Rotem zou een goede invloed hebben op het turbulente leven van de zangeres. "Ik ben clean en leef gezond, ik drink niet eens koffie".

Volgens vrienden van het prille koppel zijn ze onafscheidelijk. Ze zouden dagelijks met elkaar telefoneren en hebben regelmatig romantische dinertjes in het huis van Rotem.
Britney's nieuwe liefde keurt de leefstijl van de zangeres echter niet goed. Hij wil dat ze stopt met feesten en zichzelf eens serieus neemt.
Spears is onlangs gescheiden van Kevin Federline, met wie ze twee kinderen heeft.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 dec 2006 13:45 
Taalfreak

bestaat er in hollywood geen liefdesverdriet of is het gwoon,

oke, het is uit,, volgende!!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 dec 2006 21:29 
Triple Award Winner

ik vind britney sowieso dom :P

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 dec 2006 14:01 
Taalfreak

das waarja :roll:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 dec 2006 22:16 
Newbie

bijna alle sterren zijn zo hahaha, maar ja ze wil niet zitten treuren met de kerst :wink: Is denk ik ook om haar ex te vergeten

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 dec 2006 11:45 
Taalfreak

tja.. iedereen verwerkt ht anders he.. vage personen die sterren :P

Profiel  

Berichttitel: Ali B meest gedownloade artiest van 2006
BerichtGeplaatst: 27 dec 2006 19:33 
Site Admin

Ali B meest gedownloade artiest van 2006
Ali B is de meest gedownloade artiest van 2006.
Afbeelding
Top tien
De rapper blijft internationale sterren als Shakira en Madonna voor. Dat blijkt uit een inventarisatie van downloads via de site www.download.nl. Naast Ali B staan ook de Nederlandse artiesten Frans Bauer, Anouk en Guus Meeuwis in de top tien.

Hips don't lie
Bij de meest gedownloade singles is de eerste plaats wel voor Shakira, samen met Wyclef Jean, met het nummer Hips don't lie. De leipe Bauer flavour van Frans Bauer, Ali B en Lange Frans bezet de tweede plaats en derde is Because of you van Kelly Clarkson.

Profiel  

Berichttitel: 'Justin Timberlake dumpt Cameron Diaz'
BerichtGeplaatst: 04 jan 2007 22:33 
Site Admin

'Justin Timberlake dumpt Cameron Diaz'
Opnieuw een relatiebreuk in entertainmentland.
Afbeelding
Het Amerikaanse Star Magazine schrijft over de break-up van het wereldberoemde koppel Justin Timberlake en Cameron Diaz. Ze hebben de geruchten nog niet bevestigd, maar volgens het tijdschrift hebben ze de kerstdagen níet samen doorgebracht.

Nachtclub
Een bron van het blad zegt dat hij Timberlake tijdens de feestdagen heeft gesproken in een nachtclub in Memphis. Toen de zanger de vraag werd gesteld of hij en Diaz nog samen waren, antwoordde hij met een nee. De relatie was volgens hem voorbij. Justin zou het zelf hebben uitgemaakt.

Ontmoeting
De zanger en de actrice zijn begin december voor het laatst samen gezien. Actrice Diaz en zanger Timberlake ontmoetten elkaar in 2003 tijdens de Kids' Choice Awards en hadden sindsdien een relatie.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 jan 2007 17:18 
Taalfreak

dat baartje van hem is lelijk! :P

Profiel  

Berichttitel: Ellemieke gaat zingen met Gerard
BerichtGeplaatst: 09 jan 2007 13:38 
Site Admin

Ellemieke gaat zingen met Gerard
Ellemieke, de ex-vriendin van Jan Smit, gaat nu zelf ook zingen.
Afbeelding

Liedje

De SBS6-presentatrice gaat een duet opnemen met haar Shownieuws-collega en zanger Gerard Joling. Dat heeft haar management bevestigd. Wanneer het nummer wordt opgenomen en wat voor liedje het is, is nog niet bekend.

Model

Vermolen (30) was de afgelopen weken niet uit het nieuws te slaan door door haar kortstondige relatie met zanger Jan Smit. De presentatrice was voorheen model.

Profiel  

Berichttitel: Re: 'Justin Timberlake dumpt Cameron Diaz'
BerichtGeplaatst: 11 jan 2007 14:29 
Triple Award Winner

immetje schreef:
'Justin Timberlake dumpt Cameron Diaz'
Opnieuw een relatiebreuk in entertainmentland.
Afbeelding
Het Amerikaanse Star Magazine schrijft over de break-up van het wereldberoemde koppel Justin Timberlake en Cameron Diaz. Ze hebben de geruchten nog niet bevestigd, maar volgens het tijdschrift hebben ze de kerstdagen níet samen doorgebracht.

Nachtclub
Een bron van het blad zegt dat hij Timberlake tijdens de feestdagen heeft gesproken in een nachtclub in Memphis. Toen de zanger de vraag werd gesteld of hij en Diaz nog samen waren, antwoordde hij met een nee. De relatie was volgens hem voorbij. Justin zou het zelf hebben uitgemaakt.

Ontmoeting
De zanger en de actrice zijn begin december voor het laatst samen gezien. Actrice Diaz en zanger Timberlake ontmoetten elkaar in 2003 tijdens de Kids' Choice Awards en hadden sindsdien een relatie.

HUH???!!!! :shock:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 70 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur