Hier het meetingverslag uit de ogen van Alina ïÂÅ Om zeven over tien vertrok dan eindelijk de trein naar Eindhoven, superzenuwachtig.
Eerste keer met de trein blablabla. Moeder op het station uitgebreid zwaaien en gebaren maken met; Wel bellen hea! En daar gingen we.
Bij mijn eerste station ging iedereen uit mijn coupé weg en zat ik daar dus heerlijk alleen, alle ruimte en dat bleef zo gedurende de rit.
Bij Den Bosch eruit waar Hannah op mij stond te wachten.
Toen lopen naar een ander station waar de trein van Paula en Kim stond.
Hallo zeggen, knuffelen en toen de trein weer in.
Wat bleek, Isabeau zat ook al in de trein

En na een laaaange zoektocht
(door Isabeau) zagen we Isabeau onze coupé inlopen. Wij heel blij verstoppen achter de stoelen en ze zou ons bijna voorbij lopen!
Toen was ons groepje bijna compleet en we kwamen aan op station Eindhoven.
Daar kwamen we na kilometers lopen ook eindelijk Margo en Ilja tegen!
Toen gingen we de stad in, beetje lopen, kletsen. En toen zagen we de Claire's.
Een beetje rondkijken enzo.
Toen bedachten we ons dat we honger hadden en we gingen op zoek naar de Bakker Bart!
Waar ze hele lekkere appelflappen hadden

Na de bakker Bart gingen we weer lopen.... ïÂÅ
En kletsen……. ïÂÅ
Toen gingen we eens kijken wat dat winkelcentrum nou inhield en zo liepen we de h&m binnen. Na wat rondgekeken te hebben en toen Paula een shirtje ding had gekocht gingen we even kijken wat dat winkelcentrum nog meer had. We kwamen erachter dat ze een Toys R-Us hadden en wij als kleuters moesten dat even zien!
Maar het was belachelijk! In de ballenbak mochten we niet in want we waren nog geen 3!
En er was ook geen Mega-Mindy pak meer!

Alleen nog maar Mega-Toby!
Belachelijk! Paula was in tranen! Maar Hannah vond sterretjes en die moesten uitgeprobeert worden!
Dus Aansteken die boel! Alleen Hannah was echt een kluns met die aansteker dus moest Ilja het maar proberen, en haar lukte het gelukkig wel!
En we waren allemaal blij!
Daarna wilden we ons bezatten dus wij en Hannah met haar cocktail-plattegrondje gingen op weg, bleek dat de cocktailbar pas om vier uur open was!
Dus we gingen maar even een café opzoeken, bij het eerste café mochten we niet eens zitten, we moesten of staan of wat eten bestellen. Dus nee dat ging niet door!
Toen maar een ander café. Dat ging wel en al snel zaten we aan de cola en warme choco.
Bij het afrekenen nog even reclame maken met een flinke fooi erbij (2 cent!

)
En toen hield die stomme ober zijn portomonee op de kop en al het geld lag op de grond, hij zal wel in de wolken geweest zijn, zeven dames voor zijn neus

En we gingen maar weer door het leuke Eindhoven lopen.
Wat gaan we nu doen?
Goede vraag. Laten we kijken of er nog meer cocktailbars zijn.
Op naar de VVV!
Onderweg nog mannen in panty’s en zwembroek tegengekomen met van die leuke blauw met witte balletjes!
Maar nee, geen enkele cocktailbar open nu…
Dan maar iets anders verzinnen?
Paula kwam met het leuke idee om te gaan bowlen, en uiteindelijk gingen we poolen :’)
Heel gezellig. Margo had skills en kon het heel goed

En Alina was scheel :’)
Twee potjes gespeeld en toen was het bijna vier uur, dus op naar de cocktailbar!
Na heeeeeel lang wachten kwam onze homo ober eindelijk onze cocktails brengen.
Sommige vonden het lekker, vooral Hannah was in haar nopjes met Paula’s cocktail, Isabeau’s bloemetje en haar eigen cocktail + vrucht.
Toen nog even foto’s maken door onze geweldige ober ahumm..
En toen weer terug naar het station!
Paula, Hannah en ik moesten een andere trein hebben dan Kim, Margo en Ilja.
Dus toen gingen we uit elkaar en op naar huis.
Bij station Den Bosch moesten Paula en ik eruit dus nadat we Hannah uitgebreid geknuffeld hadden moesten wij ook de trein uit.
Mijn trein had nog 5 minuten vertraging en Paula heeft me toen even vergezeld en toen ook mijn trein weg was, waren we echt allemaal uit elkaar.
Ik ben geloofik net als de anderen veilig aangekomen naar een super geslaagde dag!
Volgende keer ben ik wel weer van de partij!