Het is 24 mei 2012 12:56

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 112 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Verder gaan of niet.
BerichtGeplaatst: 25 dec 2011 00:54 
Special member

Hee allemaal,

Ik heb een beetje een soort van 'probleem'
Ik heb nu 4 maanden een vriendje, ik ben 13 en hij wordt in januari 15.
Hij heeft al ervaring maar ik niet.
Vanavond ben ik naar zijn huis geweest en hebben we filmgekeken, daar kwamen natuurlijk hele andere dingen van, na anderhalf uur op zijn bed een beetje te hebben geklooid zat ik bovenop hem zonder shirt met alleen nog een bh aan. Hij wilde hem losmaken maar ik zei 'Nee' Gewoon door mijn ontevredenheid.

Ik weet dat dit erg jong is enzovoort maar mijn probleem zit hem dus eigenlijk bij mijn borsten, ze zijn de laatste tijd best gegroeid maar het zit ook niet verder dan een A80, A75. Ik neem aan dat een jongen het niet echt geweldig vindt dus tjaa wat moet ik nu eigenlijk ?

Jullie zullen vast denken dat ik een gestoord iemand ben dat ik met dat soort dingen nu al begin, ik ben 13 ja maar een kind ben ik zeer zeker niet meer, als je me zou zien zou je het niet verwachten.
Toen ik naar het 2e jaar ging dachten meerdere mensen dat ik naar de examen klas ging, ook krijg ik sigaretten gemakkelijk mee, ik haal ze altijd voor mijn vrienden.

Ik ben klaar voor meer maar tja mijn probleem is : Zou hij mijn lichaam lelijk vinden ?
Te dik of te dun ben ik niet, gewoon een strakke buik maar mijn boven benen en borsten vind ik gewoon niks. Maarja als ik geen vertrouwen heb ik mijn eigen lichaam waarom zou iemand anders het dan wel hebben ?

Sorry voor de warrige uitleg ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik merk echt dat hij verder wilt, hij is helemaal weg van me
Handwerk doe ik ook niet, hij wilt dat wel maarja dan denk ik weer dat hij mij daar beneden lelijk vindt.
( Als ik echt niet wil doe ik het ook niet en zeker niet uit dwang )

Greettzz x

Profiel  

Berichttitel: Re: Verder gaan of niet.
BerichtGeplaatst: 25 dec 2011 01:20 
Koningin Klets

Daar beneden is in mijn ogen niemand mooi en je bent nog maar 13, dus je borsten zijn nog volop in ontwikkeling. En ik denk dat hij wel volwassen genoeg is om te bedenken dat borsten gewoon borsten zijn en dat ze allemaal even mooi zijn en nog mooier als hij er aan mag zitten. Maar luister naar je gevoel, als je het niet wilt, ben je er niet aan toe en moet je het niet doen ook.

Omdat het zo vaak verkeerd wordt geschreven: het is SOWIESO en niet anders.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 25 dec 2011 01:35 
Special member

Ja dat snap ik ook heel goed bedankt voor je advies

Profiel  

BerichtGeplaatst: 25 dec 2011 02:56 
SuperForumQueen

... uhm, zaten we niet in een ander topic te constateren dat mensen van 12/13 nog niet de ware wisten te vinden? Heeft één reactie in dat topic zo overtuigend geklonken dat we inderdaad maar nu moeten kiezen of delen tussen volwassen opstellen of huiswerk maken en poppen spelen? Ach ja, niet daar op tegen, maar jullie begrijpen vast wel waarom dit verhaal me vrij typisch in de oren klinkt en dat ik ook de ironie erin zie.

Hoe het ook mag zijn...

Als hij denkt dat meiden van 13 al kunnen rondlopen met cupmaten C en D zit ie verkeerd. Dit lijkt me sterk. We mogen jongens misschien wel dom vinden, maar zij maken ook een puberteit mee; en zij weten ook dat meiden nog vol in de groei zijn. Wat voor verrassingen heb je eigenlijk voor hem? Of kan ik vragen; wat voor verrassingen zal hij voor jou hebben? Die paar schaamhaartjes op z'n ballen? Oh please.
We zijn het allemaal aan het ontdekken, schat. Jij, hij en iedereen van jouw jaargroep.

Dat je misschien volwassen oogt, betekent niet dat je volwassen bent en dat je je zo moet gedragen. Dat je meteen klaar kunt zijn voor in bed, of dingen te doen waar je legaal gezien nog niet eens toestemming voor hebt. In de ogen van mij en mijn vriendengroep behoor je tot die 'bofkontjes' die overal mee wegkomen. Waarom? Omdat ik hetzelfde heb meegemaakt en een andere vriendin in die groep. Maar weet je, toen ik 13/14 was, dacht ik bij het zelfbevredigen dat ik er aan toe was en maakte grapjes over seks. Later kom je daar, psychisch gezien, wel achter dat je er ver naast zit. Dat je nog niet volwassen genoeg voor die dingen bent en dat er niet voor niets wettelijk wordt vastgesteld dat iemand pas volwassen is bij 18+. Heb je die leeftijd niet? Dan zie ik geen enkele reden om je te zien als een volwassene. "Behandelen" is een ander verhaal.

En je lichaamsissues? Uh ja. Wat wil je dat ik zeg? Daar moet je zelf over zien te komen.
Focus op punten die wel mooi zijn aan je lichaam. Nobody's perfect. Je kent de clichés.

Succes

Profiel  

BerichtGeplaatst: 25 dec 2011 12:00 
Koningin Klets

@girlish
Seksueel ben je volwassen bij 16+ (dat houdt in: vanaf je 16e mag je het doen met wie je wilt zonder dat je ouders naar de politie kunnen stappen om hem aan te geven van seks met een minderjarige) en voor je 16e mag je het ook doen, maar dan moet het leeftijdsverschil zeer klein zijn (2 of 3 jaar maximaal dacht ik).

Profiel  

BerichtGeplaatst: 25 dec 2011 12:12 
SuperForumQueen

Daar had ik het niet over. Wettelijk gezien ben je volwassen als je 18+ bent.
En ook, Vitani94. Michjelle is nog lang geen 16. Haar vriendje ook niet. Wat ik op de een of andere manier best typisch vind is dat we andere meisjes ervan verwijten dat ze veel te jong zijn, maar als een 13-jarige ineens begint te constanteren dat als je volwassen oogt, ook volwassen is en er daarom klaar voor moet zijn, is het allemaal ok?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 25 dec 2011 12:18 
Koningin Klets

@girlish
Dat vind ik ook van die vreemde dingen, lichamelijk volwassen zijn wilt niet zeggen dat je geestelijk ook volwassen bent.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 25 dec 2011 12:22 
SuperForumQueen

nouja, zelfs lichamelijk is ze het kennelijk niet ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 25 dec 2011 13:05 
Koningin Klets

Bij mij ben je lichamelijk volwassen vanaf het moment dat je schaamhaar en borsten hebt (als vrouw zijnde dan).

Profiel  

BerichtGeplaatst: 25 dec 2011 13:11 
Special member

Ik zeg ook niet dat ik me volwassen moet gedragen, in tegendeel, dat doe ik helemaal niet ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 25 dec 2011 13:16 
Special member

Ik snap wel dat het erg jong is maar tegenwoordig lijkt niemand daar meer oog voor te hebben :s
Bij mij op sgool hebben zowat heel veel 1e klassers hun bed al gedeeld met een ander, veel vienden van mij ook. Ik zou dit totaal niet doen om erbij te horen, ik wilde gewoon advies van jullie.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 25 dec 2011 14:34 
SuperForumQueen

Als jullie echt van elkaar houden dan snapt hij het vast wel dat je niet verder wilt gaan, en hij vind je vast mooi zoals je bent. En niemand heeft het perfecte lichaam ;)
Maar je moet voor jezelf beslissen of je verder wilt gaan of niet.
Ik ben nu 15 bijna 16 en ik heb nog steeds cup A75, A80 Maar kbn wel tevreden met hoe ik eruit zie :P

Veel suc6

(¸.•´ (¸.•` ¤ Going nowhere to somewhere*´¨)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 25 dec 2011 16:33 
Special member

@ rossiee

Ik heb heel veel aan je comment, dankjewell

Profiel  

BerichtGeplaatst: 25 dec 2011 18:38 
SuperForumQueen

Citaat:
Het is altijd : Ja hij vindt mij leuk wat moet ik doen, ik weet niet of ik hem wel wil dit dat.
Maar dit zijn echt van die vragen dat ik denk : kom op je weet toch zelf wel of je met iemand verder wilt of niet,ik snap dat dit voor andere lastig kan zijn maar kom op zeg, je zit waarscheinlijk rond de leeftijd 12/13 maar dan vind ik dat je hier zelf wel uit kan komen zonder dat dit soort dingen altijd op het forum geplaatst moeten worden. Rond die leeftijd zijn alle vriendjes altijd een beetje uitproberen maar pas rond je 16e 15e ga je pas beseffen wie je echt leuk vindt en met wie je verder wilt.[/quote]

Citaat:
Jha precies, altijd als ik op dit forum inlog zou ik het leuk vinden eens wat nieuws te lezen en mensen helpen en tips geven ipv. al die 'kleinekindjes' liefde. Als je 12 bent zul je heus de ware niet vinden neem ik aan. Het is echt altijd hetzelfde : Ik weet niet hoe ik moet zoenen, Ik weet niet of ik hem wel leuk vind. Kom op zeg !

Soms denk ik dan wel eens van : Hoooooww ! * zucht *

Je eigen woorden, meid.

Bovendien, je zit net zelf te zeggen dat je geen kind meer bent omdat je overal mee wegkomt; mensen denken dat je in een examenklas zit, dat je oud genoeg bent voor sigaretten. Maar kennelijk ga je je er ook zo naar gedragen. Of je doet stiekem aan de hype mee.
En hoe weet jij dat zelfs de bruggers dat doen? Roddels of course. Maar deze kinderen liegen een hoop bij elkaar om aandacht te krijgen, of om iemand kapot te maken. Kinderen zijn hard voor elkaar. Serieus. Wat vind je daar zelf van? De normaalste zaak van de wereld? Ja echt waar? Echt? Mijn broertje zit twee klassen hoger dan jij; en het aantal neukteens zijn maar op 1 hand te tellen daar. En dat gaat vanaf brugklas naar waar hij nu zit: Havo4. Het is niet normaal. En als je dat wel vind, dan moet je maar eens afvragen of je inderdaad zo 'groot' bent.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 25 dec 2011 21:27 
Special member

Dit is een hele andere situatie, jij begrijpt mij gewoon niet ;) dat zijn mijn woorden ja maar jij hebt er geen idee van, jij ziet mij als een of ander raar kind dat uit de hoogte wilt doen, nee als je me niet begrijpt en je hebt je zegje gedaan, waarom reageer je hier dan uberhaubt nog op ?

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 112 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur