Citaat:
Het is altijd : Ja hij vindt mij leuk wat moet ik doen, ik weet niet of ik hem wel wil dit dat.
Maar dit zijn echt van die vragen dat ik denk : kom op je weet toch zelf wel of je met iemand verder wilt of niet,ik snap dat dit voor andere lastig kan zijn maar kom op zeg,
je zit waarscheinlijk rond de leeftijd 12/13 maar dan vind ik dat je hier zelf wel uit kan komen zonder dat dit soort dingen altijd op het forum geplaatst moeten worden.
Rond die leeftijd zijn alle vriendjes altijd een beetje uitproberen maar pas rond je 16e 15e ga je pas beseffen wie je echt leuk vindt en met wie je verder wilt.[/quote]
Citaat:
Jha precies, altijd als ik op dit forum inlog zou ik het leuk vinden eens wat nieuws te lezen en mensen helpen en tips geven ipv. al die 'kleinekindjes' liefde. Als je 12 bent zul je heus de ware niet vinden neem ik aan. Het is echt altijd hetzelfde : Ik weet niet hoe ik moet zoenen, Ik weet niet of ik hem wel leuk vind. Kom op zeg !
Soms denk ik dan wel eens van : Hoooooww ! * zucht *
Je eigen woorden, meid.
Bovendien, je zit net zelf te zeggen dat je geen kind meer bent omdat je overal mee wegkomt; mensen denken dat je in een examenklas zit, dat je oud genoeg bent voor sigaretten. Maar kennelijk ga je je er ook zo naar gedragen. Of je doet stiekem aan de hype mee.
En hoe weet jij dat zelfs de bruggers dat doen? Roddels of course. Maar deze kinderen liegen een hoop bij elkaar om aandacht te krijgen, of om iemand kapot te maken. Kinderen zijn hard voor elkaar. Serieus. Wat vind je daar zelf van? De normaalste zaak van de wereld? Ja echt waar? Echt? Mijn broertje zit twee klassen hoger dan jij; en het aantal neukteens zijn maar op 1 hand te tellen daar. En dat gaat vanaf brugklas naar waar hij nu zit: Havo4. Het is niet normaal. En als je dat wel vind, dan moet je maar eens afvragen of je inderdaad zo 'groot' bent.