hee meisjes!
oh jeetje ik heb echt zo'n dillemma! het is echt een lang verhaal dus ga er maar
lekker voor zitten

.
in de eerste had ik een klik met een jongen die toen ook echt leuk vond en toen heb
ik met hem gezoend

. we hadden dus niks officieels.
daarna vond ik hem om een of andere reden toch niet zo heel leuk meer en heb ik afstand
gehouden tot we elkaar bijna niet meer spraken.
2 maanden daarna kreeg ik m'n eerste echte vriendje met wie ik 2 jaar heb gehad.
aan het eind van vorig jaar ['09] wist ik niet meer of ik m'n vriendje nog wel zo leuk vond
omdat hij altijd een beetje kortaf was en niet echt heel erg op m'n verhalen enso inging,
maar meestal ; oh okay . zei en ook niet goed met hem kon praten in het echt

.
en toen hoorde ik van [ toen nog] een goede vriend van mij dat die jongen van toen uit de 1e
mij nog steeds leuk vond. [hij zit bij mij in de klas, zucht, dat maakt het er echt niet makkelijker op.]
en ik dacht ; mwhaah ik hem niet . (: maar toen ging ik twijfelen aan mezelf van ; ohja?
weetje dat zeker hôh? maar ik heb echt altijd al een zwak voor hem gehad.
dus ik heb een beetje van 2 walletjes zitten vreten beetje kloten met hun beiden, het was zo slecht!
en ze hebben me beiden vaak gevraagd ; weet je het al? heb je al een keuze al gemaakt?
maar ik heb er dus uiteindelijk 4 maanden over gedaan en ze beiden echt heel erg gekwetst en heel veel ruzies gehad en veel fouten gemaakt.
mijn nu inmiddels ex-vriendje heeft nu een nieuwe vriendin sinds een paar maanden en daar heb ik het in het begin echt moeilijk mee gehad,
maar die andere jongen heb ik nooit meer uit m'n hoofd gekregen en ik hou echtvan hem
ik kan het niet begrijpen van mezelf dat ik hem zo lang aan een lijntje heb gehouden maja.
ik mis hem echt verschrikkelijk, en ik zie hem bijna elke les op school want we hebben het zelfde profiel.
ik heb hem in de vakantie nog gezien en toen hebben we min of meer gezoend ;
tot hij zei ; ik heb nog met [...] . want hij had een vriendin maar hij ging het uitmaken.
toen hadden we iets afgesproken maar hij kwam niet opdagen en hij negeerde m'n smsjes en hij negeerde me op msn.
daarna kreeg ik een hele erge haatkrabbel op hyves met bladiebla ik ben eindelijk over je heen ditdat maar waarom zoende hij me dan?!
ik heb de hele vakantie niet aan hem gedacht en veel lol gehad.
maar nu ik weer terug moet naar school en dus bij hem in de klas zit spookt hij instant door me hoofd en ik kijk meer dan hem dan naar m'n lesboeken.
shit ik hou echt van hem maar hij doesn't even care that i'm alive.
wat moet ik doen? ik krijg hem echt onmogelijk uit m'n hoofd!
help help help!
love, Browneeyes.