Okee nu dan eindelijk mijn verhaal.
5 Jaar geleden begon ik met waterpolo en wedstrijdzwemmen. Op zaterdagochtend kreeg ik om de week les van Peter. Toen zag ik hem gewoon echt als ‘mijn trainer’. Toen zijn we een weekend naar een waterpolotoernooi geweest (borculo). Peter was daar ook bij, en ik heb erg gezellig met hem zitten praten. Maar ach gek he dat je als meisje van 14 geen behoefte hebt aan een gozer van 21? Sinds toen zijn peter en ik steeds meer naar elkaar toe gegroeid. Hij werd mn maatje, ik kon lekker met hem praten, gek doen en ik was de enige bij wie peter echt zijn gevoelens durfde te tonen. We waren er gewoon altijd voor elkaar.
Een keer was er een clubfeest en heb ik in een aangeschoten bui met peter gezoend achter het clubhuis. Sinds die keer zoenen we vaker alleen nooit in het openbaar. Ik geef toe, ik heb een gigantische zwak voor die jongen. Zijn persoonlijkheid is gewoon fantastisch, hij is eerlijk, lief en gewoon onwijs gezellig.
Een tijd geleden kwam peter met het nieuws dat hij verliefd op me was, waar ik gek genoeg nogal van schrok. Hoe kon hij nou opeens verliefd op me worden? We waren maatjes… Dat heb ik hem ook duidelijk gemaakt en hij snapte me. Toch bleef hij stug volhouden en probeerde hij uit alle macht me te versieren en bleef ik hem zeggen dat het niets zou worden. Nu enkele weken geleden heeft peter gezegd dat hij gek op me was, maar dat hij over zijn verliefde gevoelens heen was.
Nu had ik dus vorige week een afspraak bij hem thuis, hij is pasgeleden verhuisd en op zichzelf gaan wonen dus ging ik zn huisje bewonderen. Het begon inderdaad als rondleiding maar we zijn in de slaapkamer blijven hangen en zijn verder gegaan dan enkel zoenen. We hebben ook gepraat over hoe dit nou precies verder moest. Peter zei me dat hij onwijs gek op me was, en dat wat er was gebeurt zeker met gevoel was gebeurd maar dat hij ons niet samen zag, en dat heb ik bevestigd.
Afgelopen woensdag heeft hij me opnieuw bij hem uitgenodigd maar ben ik niet gegaan. Ik ben te bang dat het nog een keer gebeurd en ik ben bang dat ik onze vriendschap met dit hele gedoe stuk maak.
Zo, nu zijn jullie weer op de hoogte van mijn leven