Ik word er zo niet goed van he..
Ik ben al niet zo snel echt 'verliefd' op een jongen, maar hij heeft zo leuk tegen me gedaan en zo 'zijn best' (wat ik dacht) Dat ik er na 3 maanden toch langzamerhand voor ben gaan vallen. En steeds als we wat leuks hadden gedaan werd ik erna genegeerd enzo en hoe langer ik dan niets van me liet horen hoe meer hij dan weer naar mij toe trok, en als ik naarh em toe trok deed hij weer kortaf of saai. Hij heeft gewoon meerdere lijntjes uitstaan met meiden eraan die hij zo behandelt.

Ik denk ook, oprotten met die gast.. maar omdat hij de eerste tijd zoooo leuk deed heb ik toch een zwak voor hem .. dit is nu al 7 maanden zo aan de gang en ik word er niet goed van

Ik heb hem ook al heeeel lang genegeerd maar dan komt hij steeds weer na een tijdje met een berichtje of iets, ik denk uit 'angst' dat hij een meid minder aan zn lijntje heeft.. Ik wil dan bot terug doen of negeren maar op de een of andere manier lukt dat niet...
Mensen met ervaringen als deze die het willen delen of die hier iets over te zeggen hebben?