[quote="Daniek....?!"]Hoi!
Weetje, ik ben verliefd op een jongen.. (ik noem hem ff ''jongen'',anders is het misschien privacyschending!)..als sinds maart!, Ik heb hem leren kennen via een BFF van me (die noem ik ff bff) .. Bff en jongen wonen bij elkaar in de straat zijn bff van mekaar!
Jongen kwam vaak als ik bij mijn bff was..zo gingen we een keer een film kijken bij hem thuis..jongen zat in het midden..en
leunde wel vaak tegen mij aan enzo!
Hij heeft me ook wel eens
getrakteerd op een MCFlurry toen ik geen geld had..
Bff & ik gingen logeren, en telkens als bff en ik gingen logeren wilde jongen ook mee logeren!, Dat vond ik natuurlijk een top idee!, toen jongen dat ging vragen aan de ouders van mijn bff, zei het broertje van mijn bff ; Je wil alleen maar logeren als zij ( IK DUS) komt logeren , omdat je haar (ikduss) lekker vindt!!
Toen dacht ik! help echt??Maar dat broertje is wel 11 duss..?
Ook gingen mijn bff & ik een keer chillen met hem!, toen gingen we naar zijn kamer..
Toen mijn bff gingen zitten op zijn stoelen, had hij geen stoel meer!, wel zijn eigen bed, of hij had op de schoot van zijn bff kunnen zitten..maar toen vroeg hij ; wil je gaan staan, toen zei ik ; ja en dan ga jij zeker zitten!?, toen zei hij ; ja, maar dan kom je bij mij op schoot!,Dus deed ik dat

...toen ik op zijn schoot zat legde hij zijn hoofd op mijn schouder!!
IS DAT IETS??.. Zojaa?Kan je me tips geven?Loveyouu:love:
Ik wil zo graag met hem :$ :$[/Loslaten betekent niet altijd opgeven!quote]