Het is 24 mei 2012 11:40

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: hetero, bi of gay?
BerichtGeplaatst: 10 jun 2010 06:48 
Senior Member

wij hadden pas geleden in de pauze een discussie op school en ik ben benieuwd hoe jullie er over denken :X
Wanneer kan je weten of je hetero, bi of gay bent?
weet je dat al als je geboren bent? kan je dat pas weten nadat je alles geprobeerd heb? of? so tell me what you think ;)

Profiel  

Berichttitel: Re: hetero, bi of gay?
BerichtGeplaatst: 10 jun 2010 11:46 
Blijft hangen

Ik denk dat je dat pas kunt weten als je al van alles hebt geprobeerd.
Je moet erachter komen waar je je fijn bij voelt en waar jou interesses naar toe gaan.

Je kunt het al heel vroeg weten, maar ook pas op latere leeftijd.
Dat verschilt per persoon!

Een vriendin van mij die is ook lesbisch. Toen ik haar leerde kennen 3 jaar geleden was ze nog helemaal gek op jongens en ook echt een flirt. Ze heeft ook al wat vriendjes gehad. Maar sinds een jaar geleden is ze er ook achtergekomen dat haar interesses meer uit gaan naar meisjes.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 10 jun 2010 20:57 
Senior Member

ja ik vind ook dat je het eigenlijk pas echt kan weten als je allebei hebt geprobeerd, een meisje bij ons op school zegt dat ze lesbi's is, maar we weten geloven het niet egt omdat ze nog nooit wat met beiden heeft gedaan

Profiel  

BerichtGeplaatst: 10 jun 2010 21:48 
Blijft hangen

ik denk dat het zoiezo in je genen zit wat je bent. maar ik denk dat je gewoon der achterkomt met proberen enzo.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 11 jun 2010 07:02 
Senior Member

dus jij vind dus dat je geboren word met genen in je lichaam die bepalen waarop je valt? ik vind dat zelf een beetje een raar idee, ik denk wel dat je omgeving thuis zeg maar wel meespeelt waarop je valt, denk dat je sneller lesbi's ofzo word als je thuis twee vrouwen als ouder heb

Profiel  

BerichtGeplaatst: 11 jun 2010 16:55 
Blijvertje

michhhx schreef:
Ik denk dat je dat pas kunt weten als je al van alles hebt geprobeerd.
Je moet erachter komen waar je je fijn bij voelt en waar jou interesses naar toe gaan.

Je kunt het al heel vroeg weten, maar ook pas op latere leeftijd.
Dat verschilt per persoon!

Ik ben het niet helemaal met je eens. Ik heb nooit een relatie met een jongen gehad, maar weet toch zeker dat ik lesbisch ben. Ik zie mijzelf gewoon echt niet samenleven met een man.
Ik heb ook lang niet altijd als ik met vriendinnen weg ben ofzo, dat ik zie wat mijn vriendinnen mooi vinden aan een man... Terwijl ik dat juist wel bij vrouwen heb.

Ik denk dat het ook per persoon wel verschillend is. Kijk, ik ben nooit verliefd geweest op een jongen en heb ook niet de behoefte iets met een jongen te proberen ofzo. Maar andere meiden willen het misschien wel proberen om zeker te weten dat het ze niets doet. Of juist wel natuurlijk...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 jun 2010 10:00 
Senior Member

wat jij zegt cicerone denk ik dat wel kan kloppen ja, want een vriendin van mij is lesbi's en ze heeft het wel een keer geprobeerd met een jongen gewoon om te checken

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 jun 2010 13:23 
Blijft hangen

volgens mij weet je het pas zeker als je alles al een keer geprobeerd hebt

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 jun 2010 13:30 
Blijvertje

Sweet_Iris schreef:
wat jij zegt cicerone denk ik dat wel kan kloppen ja, want een vriendin van mij is lesbi's en ze heeft het wel een keer geprobeerd met een jongen gewoon om te checken

Ja, ik heb ook vriendinnen die het inderdaad met een man hebben gedaan om het uit te proberen, maar zelf heb ik die behoefte dus totaal niet om het met een man te doen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 jun 2010 14:10 
Newbie

Ik denk dat je dat pas weet als je een keer op iemand van het andere geslacht verliefd wordt.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 14 jun 2010 06:47 
Senior Member

maar het is toch ook zo mensen wees ff eerlijk, okej de mensen uit de leeftijdscategorie 16 jaar en ouder dan, dat je als vrouw toch wel eens naar een andere vrouw kijkt en daar dan bij kan denken van ja die ziet er wel goed uit, ik bedoel ik heb dat echt wel eens hoor, maar ik ben gewoon hetero, ik bedoel ik moet er niet aandenken datk de rest van me leven met een vrouw zou doorbrengen, dat voelt voor mij niet zoals ik dat gevoel heb bij een man (ow niet denken datk nu tegen lesbi's ben hoor!)
maar als je wel eens naar een andere vrouw kijkt moet je dan gaan twijfelen aan je geaardheid of hoe kijken jullie daar dan tegen aan?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 14 jun 2010 17:48 
Trouwe Member

Ik ben het eigenlijk helemaal met je eens, maar toch krijg ik bij een vrouw geen kriebels ofzo hoor, en bij mannen is dat bij mij juist wel zo. Ik ben ook gewoon hetero, en ik denk ook wel dat ik dat blijf ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 14 jun 2010 19:22 
Senior Member

ik zeg ook niet datk kriebels krijg bij een vrouw, ja ik zou best een keer met een vrouw/meisje willen zoenen, maar gewoon om ook gewoon te weten van dat het niks is zeg maar

Profiel  

BerichtGeplaatst: 14 jun 2010 21:15 
Blijvertje

Sweet_Iris schreef:
maar het is toch ook zo mensen wees ff eerlijk, okej de mensen uit de leeftijdscategorie 16 jaar en ouder dan, dat je als vrouw toch wel eens naar een andere vrouw kijkt en daar dan bij kan denken van ja die ziet er wel goed uit, ik bedoel ik heb dat echt wel eens hoor, maar ik ben gewoon hetero, ik bedoel ik moet er niet aandenken datk de rest van me leven met een vrouw zou doorbrengen, dat voelt voor mij niet zoals ik dat gevoel heb bij een man (ow niet denken datk nu tegen lesbi's ben hoor!)
maar als je wel eens naar een andere vrouw kijkt moet je dan gaan twijfelen aan je geaardheid of hoe kijken jullie daar dan tegen aan?

nee sorry, ik ben het hier niet mee eens... Ik zie ook heus wel eens een man waarvan ik zoiets heb van die ziet er goed uit, maar daar houdt het ook mee op. En dat betekend echt niet meteen dat ik bi zou zijn. Ik ben lesbisch, zie mij absoluut niets samen doen met een man qua dingen in een relatie zeg maar. Zoals jij er niet aan moet denken je leven door te brengen met een vrouw, moet ik er niet aan denken mijn leven door te brengen met een man. Mijn vriendin is biseksueel, maar die zegt ook dat ze zich nu niet zo snel met een man samen zal zien. Maar ze zegt ook heel eerlijk zeg nooit nooit. En ik weet ook van haar dat zij anders naar mannen kijkt dan ik. Maar ja, kijken mag is de afspraak die wij hebben.

Overigens denk ik nu niet meteen dat jij wat tegen lesbiennes hebt hoor ;) Je wilt gewoon bepaalde dingen weten hoe anderen erover denken, en dat is ook precies waar een forum voor is.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 17 jun 2010 22:10 
Trouwe Member

ik denk dat je dat idd pas weet als je het geprobert hebt, tenmindte echt zeker
maar het is wel aangeboren denkk

ik ken ook iemand die homo is, en het is echt geen pretje vertelde hij mij,
het is iets waar hij niks aan kan doen
je wilt het niet maar het komt gewoon
best triest

x

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur