Even inleiding: Ik heb nu een tijd een relatie met een hele lieve, leuke, aardige en knappe jongen. Ik ben enorm blij met hem, hij is niet alleen mijn liefje, maar ook mijn allerbeste vriend.
Probleem: Hij is zo, zo, zó verschrikkelijk onzeker. Een opmerking plaatsen over iets van hem, is een soort van slapeloze nacht voor hem veroorzaken. Ik maakte een keer een opmerking over zijn zichtbare poriën, en dat was genoeg voor een slapeloze nacht. Hoorde ik van zijn vader.
Hij is niet alleen zo in het dagelijkse leven, in de omgang, maar ook in bed. Meneer heeft een medium knuppel van 17 cm, en ik voel er niks van. Hij is zo klungelig! Ik moet de leiding nemen om er zelf van te kunnen genieten, maar hier word hij nog onzekerder van. En dat is zo frustrerend. Seks is een van mijn grootste hobby's, maar dit... ohmygod. Neeeee!
Ik heb dit verteld aan een goede vriend van mij. Tariq. Een 19 jarige fanatieke sportschool-fan, groot, breed en stoer. En sexy. Heel, heel sexy. Staat model voor meerdere mode-magazines overal ter wereld. En juist, dit ging mis. Meneer heeft me helemaal uit elkaar getrokken, en ik ben nog nooit zo heftig klaargekomen om het zo maar eens te zeggen. Hij heeft echt een gigantisch geslachtsdeel, en dat was misschien wel wat ik nodig had, plus al zijn zelfvertrouwen. Er zat niks van liefde aan vast, het was gewoon seks. Ik ben vreemdgegaan.
Ik voel me klote omdat ik weet dat als mijn vriend dit te weten komt, zowat zelfmoord pleegt, maar ook op mijn gemak omdat ik weet dat de klungelige seks niet aan mij ligt. Ik wil de relatie niet verbreken, ik wil niet meer naar bed met Tariq (Nouja, eigenlijk wel

) voor de seks, ik wil goede seks met mijn vriend waar liefde in zit, en waarbij ik ook daadwerkelijk wat voel.
Ik hoef geen preek over het vreemdgaan, het is fout, enorm fout, maar ik weet wel wat is mis. Als Tariq de hersenen had van mijn vriend,het karakter, dan was het plaatje perfect geweest. Maar nee, dat is niet zo. En ik hou daadwerkelijk van mijn vriend, de seks met Tariq was voor de lust.
Ik weet niet hoe ik mn vriend een boost kan geven. Orgasmes faken werkt niet, een opmerking erover plaatsen ook niet, en zelf de leiding nemen/commanderen werkt helemaal niet. Help?