Het is 24 mei 2012 07:05

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Help me alsjeblieft...
BerichtGeplaatst: 25 maart 2011 19:29 
Trouwe Member

Hoi meiden,

ik wil heel graag iets kwijt, en ik vraag me af of jullie me kunnen helpen:
ik stel me eerst even voor: ik ben karin en ik ben 12 jaar, ik zit in groep 8. ik heb een vriendje genaamd Joshua waar ik helemaal gek op ben. en ik heb ook een goeie vriendin waar ik alles aan kan vertellen, ze heet Sanne. ik ben een persoon die goed met iedereen kan opschieten. ik heb veel vrienden waar ik veel mee omga. ik vertel nu even mijn
proble(e)m(en):

vroeger was ik het lievelingetje van alle leerkrachten. Tot nu dan. ik ben heel erg achteruitgegaan als het om school gaat. ik ben slecht in taal, heb bijles voor rekenen, en ben niet goed in Engels. ik denk dat het allemaal komt door mijn vriendje, sinds we met elkaar hebben zijn we erg veranderd. in groep 7 begon ik heel erg verliefd op hem te worden. en ik vroeg hem ook verkering. maar nu in groep 8 ben ik erg achteruitgegaan. We doen de laatste tijd ook best stom tegen elkaar. vooral hij, want hij flirt heel vaak met andere meisjes, door met ze naar de stad te gaan bijvoorbeeld. daar word ik best vedrietig van. op school als we pauze hebben bijvoorbeeld gaat hij ook de hele tijd bij een groep meiden staan. hij zegt nooit its tegen me op school, en als we dan uit zijn, stuurt hij me gelijk een sms'je waarin staat: sorry dat ik vandaag zo irri was. xxxhvj<3
ik vind het wel aardig, maar het begint me echt te irriteren, want hij doet dit echt elke dag, ongeveer 2maanden lang. om gek van te worden. ik zeg er ook niks van, want we praten nooit tegen elkaar...

ik voel me de laatste tijd echt niet goed, want ik snij in mezelf, (waar ik best blij van word) en ik word heel gauw boos, ik praat ook heel vaak tegen mezlef, en ik moet meestal opeens uit het niets huilen. ik vraag me echt heel erg af waarom dit mij allemaal overkomt, heeft iemand misschien een idee? alvast bedankt. xxKarin.

Profiel  

Berichttitel: Re: Help me alsjeblieft...
BerichtGeplaatst: 27 maart 2011 14:11 
Newbie

Ten eerste: stop met jezelf snijden! Dat is nooit goed!
Realiseer bij jezelf: houd ik nog van hem?
En ik zou er met iemand over praten!
Veel succes.
x

Profiel  

BerichtGeplaatst: 28 maart 2011 13:48 
Trouwe Member

ik ben al gestopt met snijden (tenminste, ik doe het veel minder...)
ik houd nog heel veel van hem.
en met iemand praten helpt toch niet, want het lucht niet op ofzoow.

xKarin

Profiel  

BerichtGeplaatst: 29 maart 2011 13:55 
Trouwe Member

heeft niemand nog een idee?? ik kan er echt niet meer tegen... xx

Profiel  

BerichtGeplaatst: 29 maart 2011 15:03 
Blijft hangen

Ja ik heb wel advies voor je, maar ik denk dat je er niet blij van word.
Mijn mening is dat je het uit moet maken met je vriendje en voor jezelf moet kiezen. Je zegt zelf al dat je achteruit gaan en denkt dat het door je vriendje komt. Hierbij flirt hij met andere meiden en doet hij alleen maar lief tegen je als jullie alleen zijn. Wees verstandig en maak het uit. Je bent pas 12, er komen nog zo veel jongens die je leuk gaat vinden!
succes meid!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 01 apr 2011 14:44 
Trouwe Member

ik heb wat aan je advies gehad, wat je zegt klopt allemaal.
maar er is wel één ding: ik heb het al zes keer uitgemaakt!
maar na al die keren heb ik hem gewoon weer gevraagt omdat ik niet zonder hem kan.
dus weet ik niet of ik het wle of niet uit moet maken. maar nogmaals, ik heb wel wat aan je advies gehad. x

Profiel  

BerichtGeplaatst: 01 apr 2011 21:28 
Newbie

als eerste ik vind het heel erg om te zien hoe je steeds meer achteruit gaat ik zie het gwn gebeuren,,
daarbij ik ken je vriendje hij houd heel erg veel van je hij wil het ook laten merken maar dat lukt hem niet vooral niet in deze tijd,
mischien moet je het toch uitmaken om te kijken of het dn toch beter met je gaat,
ik zie ook hoe veel je van hem houd en hoe je steeds aan hem denkt maar je zal toch ook aan jezelf moeten denken.
(je mag het zegge tegen me als je me nodig hebt)

xx

Profiel  

BerichtGeplaatst: 02 apr 2011 05:51 
SuperForumQueen

Knipperlichtrelaties lijken mij geen grote liefdes.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 02 apr 2011 17:41 
Trouwe Member

sanne... schreef:
als eerste ik vind het heel erg om te zien hoe je steeds meer achteruit gaat ik zie het gwn gebeuren,,
daarbij ik ken je vriendje hij houd heel erg veel van je hij wil het ook laten merken maar dat lukt hem niet vooral niet in deze tijd,
mischien moet je het toch uitmaken om te kijken of het dn toch beter met je gaat,
ik zie ook hoe veel je van hem houd en hoe je steeds aan hem denkt maar je zal toch ook aan jezelf moeten denken.
(je mag het zegge tegen me als je me nodig hebt)

xx

Best raar eigenlijk, want je zei op school tegen mij dat ik het absoluut niet uit moet maken (wat ik ook niet van plan ben te doen) wat bedoel je eigenlijk met deze zin: daarbij ik ken je vriendje hij houd heel erg veel van je hij wil het ook laten merken maar dat lukt hem niet vooral niet in deze tijd, (het dikgedrukte snap ik niet) x

Profiel  

BerichtGeplaatst: 03 apr 2011 09:20 
Newbie

girlish schreef:
Knipperlichtrelaties lijken mij geen grote liefdes.

Hmm, ik denk juist van wel.
Als het steeds uitgaat en toch weer aangaat wil dat zeggen dat je toch nog echt van elkaar houdt.
Als je niet zonder elkaar kan kom je steeds terug bij elkaar, en daar zie ik die grote liefde wel in hoor.
Ik heb een zus, zij heeft ongeveer een halfjaar een relatie, die is ook al een aantal keren uitgegaan, maar het lijkt dat ze steeds meer naar elkaar toegroeien!

Maar voor deze leeftijd, 12, zou ik het inderdaad uitmaken met je vriendje.
Je komt nog genoeg anderen tegen, zeker omdat je nog maar 12 bent.
Als jij zelf aangeeft dat je achteruit gaat, stop er dan gewoon mee, en geef jezelf eens een keer aandacht dan alleen maar hem.
Je moet niet altijd aan anderen mensen denken, ook aan jezelf! En zeker als je nog maar 12 bent, hoef je deze zorgen eigenlijk niet te hebben meis.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 03 apr 2011 11:17 
Trouwe Member

Maar ik kan gewoon niet zonder hem, ik denk echt de hele tijd aan hem enzo.
hoe lief en knap enzo hij is. en ik weet gewoon zeker dat ik het niet volhoud als het weer uitgaat. ik ga gewoon deze periode proberen beter mijn best te doen op school. en dan zien we wel hoe ht dan verder gaat. maar toch bedankt voor jullie tips. X

Profiel  

BerichtGeplaatst: 11 mei 2011 18:02 
Newbie

Of gewoon een tijdje afstand van elkaar, volgend jaar ga je naar een andere school en krijg je nieuwe vriendinnen en zullen veel dingen veranderen. Toen ik in groep 8 zat en was eigenlijk overal slecht in (rekenen, taal, engels etc.) Toen deed ik de drempeltoets (citotoets maar dan anders) en had een lage score (zoals verwacht) ze zeiden je moet naar kb leerweg ondersteunend. Nu, 4 jaar later, doe ik tl examens en mijn cijfers zijn zo goed, dat ik volgend jaar havo mag doen. Misschien ben je gewoon toe aan nieuwe mensen ontmoeten etc. Succes & Sterkte liefs, (:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 12 mei 2011 13:59 
Trouwe Member

het is uit.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 03 jun 2011 15:51 
Blijft hangen

Uh. Sorry hoor, maar meid je bent 12.. Toen ik 12 was dácht ik nog niet eens aan een relatie laat staan dat ik niet zonder iemand kon.. Alsjeblieft geniet toch van het leven en ga geen vaste relaties aan als je nog zo jong bent..

Profiel  

BerichtGeplaatst: 03 jun 2011 17:28 
Trouwe Member

ik ben nu single.. wat ik 12 mei ookal zei. x

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur