Het is 08 feb 2012 18:12

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 72 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Blunders
BerichtGeplaatst: 11 jan 2009 14:53 
Forum Lord

Echte blunders.. Lastig.. Ik heb wel veel kleine blunders.. Zoals dat ik met mijn vriendin in de C1000 stond om ingrediënten te kopen, toen gingen we allebei andere ingrediënten zoeken. Ik had de mijne gevonden, dus ging weer terug naar het gangpad waar zij zou staan. Dus ik ga naast d'r staan, en zij pakte iets wat totaal niet klopte.. Dus ik vraag "huh, waarom pak je die?" en toen keek ik pas beter.. Was het totaal iemand anders _O- Van achter leek ze alleen precies hetzelfde xD Gelukkig stond m'n vriendin net veel verder, dus die meid snapte meteen wat er aan de hand was, maar dan voel je je wel even blond..

Profiel  

BerichtGeplaatst: 11 jan 2009 14:58 
Triple Award Winner

Oh, ik zit net aan Sander te vertellen op msn :p Ik had vanochtend een kalenderblaadje van de kalender afgescheurd en weggegooid. Wordt mijn moeder boos, omdat er blijkbaar iets belangrijks opstond. Ik had de vuilniszak echter al vervangen, dus ik hem uit de bak buiten halen en helemaal uitzoeken...zit er niks in. Zattie in die nieuwe zak :')

Profiel  

BerichtGeplaatst: 11 jan 2009 15:02 
Blijft hangen

Toen ik klein was een half uur-uur achter de verkeerde moeder gelopen, en toen was ik haar kwijt :( duurde daarna 3 uur voordat mijn moeder mij terugvond. :P

Maar echte blunders die het waard zijn voor een anekdote, niet dat ik weet.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 11 jan 2009 15:16 
WebGirl

Oke, mijn blunder. Ik schaam mij der nog altijd voor.

Het was dinsdagmorgen ongeveer een jaar of twee geleden. We zaten in de bus om et gaan zwemmen met school. Kom ik de kleedkamers en ontdek ik zo dat ik mijn regels heb. Dus helemaal gekleed ( ik had een rok aan nog ook) naar het zwembad waar de leerkracht stond. En Ze was boos van ja waarom zeide nog niet omgekleed. Staat zo Arthur achter mij ( hij had toen een oogje op mij).
Ik zo heuhm mevrouw.
EN de leerkracht:" noem mij Marleen".
Ik:" Marleen euhem ik euhm heb een probleempje"
Arthur( de rotzak dat hij is): Wat hebde u badpak niet mee."
En ja dna vertellen dat ik zo mijn regels heb en hij vierrkant uitlachen. Rood terug naar binnenlopen en achter het glas gaan zitten. Helemaal alleen -.-

Vertaling: je regels hebben = ongesteld zijn.
-- SanderH

Profiel  

BerichtGeplaatst: 11 jan 2009 15:39 
ForumQueen

Hmm gênant.

Ik heb altijd een heleboel gênante momenten. Op de basisschool ben ik met gym wel eens tegen een kast aan geslingerd met de trampeze, erg knap van mezelf... Heb wel eens gehad dat de hele aula vol zat en dat ik vervolgens van de aula trap naar beneden pleurde. Ben ook wel eens voor een stoel gezakt die in de aula stond in de eerste klas. Ook daar waren natuurlijk de nodige mensen bij. Ook wel eens gehad dat ik en een vriendin langs iemand opliepen waar ik echt een hekel aan had. Dus ik draai even bitchy mijn hoofd om en wandel arrogant verder.... En glij vervolgens uit omdat het had gevroren en lag vol op mijn bek......

Profiel  

BerichtGeplaatst: 18 feb 2009 17:47 
Newbie

Op mijn 1e schooldag in het 1e jaar:

We zaten (toen nog met de klas)bij elkaar in de aula, en ik buk naar mijn tas om mijn broodtrommel(!!!) te pakken. Ik kreeg de 'm er niet uit en ik merkte wel dat hij ergens tegen aan stootte. Bleek het het ENORM lekkere kontje te zijn van de jongen waar ik toen een oogje op had! Ik schaamde me dood!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 19 feb 2009 19:46 
Global Moderator

Aah.
Ik heb een van mn ergste blunders al een keer uit getekend in paint :')
Die van de deur.
Verder hebben een vriendin en ik een keer een hele grote appeltaart klaar gemaakt, in zo'n ronde bak vorm. We tilden hem op om hem op het aanrecht te zetten. Viel de onderkant er uit >.< we hadden 'm niet vast gemaakt. Alles lag bij het voer van de kat. Toen hebben we van het kleine beetje deeg dat we nog hadden bewaard voor de reepjes erop nog mini-appeltaartjes gebakken.
Heel slim xD

Profiel  

BerichtGeplaatst: 10 maart 2009 14:24 
Newbie

Ik en mijn vriendin hadden ook een blunder. We zitten in de eerste.
We moesten naar Nederlands, wehadden de proefwerk. Maar wij waren met onze domme kop naar wiskunde gelopen, en dat is in het andere gebouw, 3de verdieping. Dus zij staan daar, en de klas kwam niet opdagen. Dus ik kijk in mijn agenda, moeten we bij Nederlands zijn! Wij als gekken naar beneden.
Die leerkracht van Nederlands was de blaadjes al aan 't uitdelen, maar hij had niet eens door dat hij ons miste en we gingen gewoon zitten. :p

Profiel  

BerichtGeplaatst: 14 maart 2009 16:07 
Newbie

Ohh ik heb best vaak geblunderd :$
Laatst nog, afgelopen vrijdag. Wij hebben in het technieklokaal een soort verhoging en daar word de klei gebakken en daar worden de werkjes bewaard. Nou ik had dus net mijn spullen gepakt, en toen wou iik van het trappetje aflopen bleef ik met mijn hak achter een traptrede haken(de treden zitten heeel dicht op elkaar) waardoor ik van de bovenste trede zo voorover naar beneden viel. En ik was met een vriendin in de stad en toen gingen er mensen optreden op zo'n podium, wij wouden gaan kijken vanaf een muurtje, je raad het vast al ik scheurde door mijn broek heen. Ook ben ik weleens gevallen toen ik op pumps liep. Verder zou ik het even niet weten, als ik nog iets weet zet ik het hier neer, kunnen jullie meegenieten. :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: 25 maart 2009 17:58 
Senior Member

eeeh...
tijdens turnen in plaats van op de kast springen zo tegen de kast aan springen dat het bovenste laag/ding eraf valt en ik erachteraan val, was wel zeeer pijnlijk!

en standaard elk jaar weer te laat komen op de eerste schooldag en dat elk jaar de directeur ons ziet lopen...

eeeh... oowja! na het uitgaan reden we naar huis en ik en mijn vriendin waren allebei nog nuchter, maar we waren melig en slingerden over de weg en achter ons reden een paar leuke jongens, dus we keken achterom en toen slingerden we naar elkaar toe, sturen in elkaar en toen lagen we op de grond... jongens keihard lachen! was wel ff dom:P

Profiel  

BerichtGeplaatst: 31 maart 2009 16:44 
ForumQueen

OMG, vandaag heb ik mijn grootste blunder ooit meegemaakt..

In de pauze ging ik naar de wc, en op school hebben wij een rij meisjes-wc's, een stuk of 8. Ik kijk altijd eerst even de wc in, of ie schoon is en of er wc-papier is.. Als een hokje rood is, sla ik die meestal over...
Dus het vierde hokje ongeveer die zat dicht, maar het plaatje was wel wit. Dus ik doe die deur open om te kijken, zie ik iemand zitten... Ik schok me echt rot en deed het hokje zo snel mogelijk weer dicht...

Ik schaamde me dood :?
Nu doe ik nooit meer een hokje dat dicht zit meer open.. bah

Profiel  

BerichtGeplaatst: 01 apr 2009 20:18 
Global Moderator

Ik had niet echt een blunder. Maar het was wel dom.
Mijn moeder had al hoog en breed verteld dat ze iets had besteld voor mijn verjaardag en dat als er een pakketje kwam dat ik het niet open mocht maken. Nou kwam vandaag de dag dat het pakketje afgeleverd werd. Mijn moeder was niet thuis dus ik heb het gewoon aangenomen enzo. Nou, ik was toch wel een beetje nieuwsgierig dus ik heb op de doos en onder de doos gekeken, niks. Toen kwam mijn moeder thuis, ik zei van 'Ja, mam. ik heb het pakketje aangenomen' en ik ging met Daniela naar boven. Toen kwam mijn moeder binnen, met een doos vol krant stukken en zei iets van 'Als je nog creatief wilt doen of wilt ruiken, hier is de doos' dus ik had zoiets van 'huh?' en toen zag ik het Lush-tape dat helemaal om alle zijkanten van de doos zat. Dus ik zei 'Je hebt Lush besteld!!' en mijn moeder had zoiets van, had je dat nog niet gezien dan..? Ik zo van 'Nee?' en mijn moeder zo, ohnoes. had ik nou maar niks gezegd... :p
Maarja. ik had dus niet doos bekeken, boven, onder. Maar dat hele tape niet gezien :')
nja. nja.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 09 apr 2009 16:17 
Newbie

oh geweldig om al jullie blunders te lezen, ik weet er op het moment even geen helaas :(

Profiel  

BerichtGeplaatst: 12 apr 2009 18:16 
Global Moderator

God, ik was gisteren in de stad met Gabrielle en ik zou van haar nog een verjaardags cadeau krijgen. Wij hadden zo'n leuk plantje gekocht en ik bloemen voor m'n pa. Maar ik liep daar zo mee in een tasje, en dat tasje was al de hele tijd irritant. Uiteindelijk sta ik in de xenos vraagt Gaab ineens 'Waar zijn je bloemen o.o'. Wij terug gerend naar de V&D , waar we daarvoor waren geweest: niks. Dus toen moest ik alles weer overnieuw gaan kopen. Weg geld :'(

Ohja. en ik heb gisteren water over m'n toetsenbord laten vallen o.o
en nu doen de cijfers, plus de backspace het niet meer, en bij de u doet ie een 7 erbij >.<
En dan typt heel kut want ik moet nu alle foutjes weghalen met de delete toets en dat is mega kut!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 12 apr 2009 20:50 
SuperGirl

ik heb er veel te veel denk ik.
maar ik kan er nu geen eentje opnoemen.

ik ben wel heel vaak tegen dé leuke jongens van school opgelopen,
vorige week woensdag nog ('t was expres maar wel grappig).
loop ik zo door de gang, komt er wéér zo'n leuke jongen aan,
en hij liep in t midden en ik met een vriendin een beetje links.
en voor de rest stond er niemand tussen,
hij ging de andere kant op als ons; komt ie er zo aan, loop ik lekker expres keihard tegen hem aan (ik kan heel goed keihard tegen mensen aanlopen :6 ).
en dan zeg ik ook nog heel hard: "Oeps, dat ging nou echt niet expres."
ik kijk nog ff achterom, kijkt ie ook niet 8)7
oepss. :X
whaha, is toch wel een beetje een blunder toch! _O_

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 72 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur