Het is 24 mei 2012 06:53

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 72 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Blunders
BerichtGeplaatst: 21 apr 2011 18:44 
Blijvertje

blunder
uhmm je vriendje perongeluk de naam van je beste vriend noemen.
sms die voor je vriend bedoelt was naar iemand anders sturen

grootste blunder. je bent bezig in bed met je vriend zegmaar. word je betrapt door je broer. hoezo schaamte

Profiel  

BerichtGeplaatst: 21 mei 2011 13:35 
Trouwe Member

ik weet nog wel dat ik in de 2e zat, en dat er een soort openingsmiddags was voor het nieuwe schooljaar ofzo
anyways, ik zat voor een tafeltje met een paar jongens. Een van die jongens keek mij aan en stak zijn hand uit naar mij. in zijn hand lag een Euromuntje
en zo STOM als ik was, ik wilde dat muntje pakken?!?!!? trekt die jongen heel snel zijn hand weg ......
ik ben er nogsteeds niet overheen haha

Profiel  

BerichtGeplaatst: 21 mei 2011 13:38 
Trouwe Member

Daniek....?! schreef:
toen ik klein was 2 jaar...
Zat ik bij mijn moeder in het winkelwagenkarretje in de supermarkt, en toen passeerde ons een donkere vrij fors gebouwde vrouw langs, en ik wees zo naar haar en zei ; 'AAP AAP AAP'..
Echt super dom..
Ik was 2, kon d'r niet veel aan doen..
Voor mijn moeder was 't alleen nie zo leeuk :oops:
xxxx

hahaha ik vind m wel geniaal :p

Profiel  

BerichtGeplaatst: 21 mei 2011 22:14 
SuperForumQueen

Voor kookles moesten we een proefwerk afnemen dat we in 50 min twee maaltijden voorbereiden met de magnetron. Ik deed als toetje een chocolade cake, en ik geloofde dat (omdat het een cake was) het dezelfde temperatuur en tijd in de magnetron moest staan als in de oven. Drie keer raden wat na een paar minuten in zwarte rook stond?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 29 mei 2011 17:26 
Newbie

Ik ging een keertje naar de Hema om een kadootje voor mn zus te kopen. Ik had paarse oogschaduw en een heel leuk sjaaltje. Ik helemaal blij, want het was best goedkoop. ( ik had maar 7 euro ofzo bij me) dus ik ging naar de kassa, zegt die man zo "dat is dan 21 euro" Ik werd natuurlijk zo rood als een tomaat, en stotterde dat ik niet zoveel geld bij me had. Hij helemaal lachen, en ik stond daar met een rode kop. en toen zei hij ook nog "Ooh, dat maakt niet uit hoor meissie, t is helemaal niet erg, je hoeft niet zo te schrikken" Toen heb ik snel de oogschaduw afgerekend en ben de Hema uitgelopen. Als die man voortaan achter de kassa staat, ga ik naar de volgende kassa waar iemand anders is, en ik ontwijk m nu, want hij gaat altijd grinniken als hij me ziet. :oops: :oops: :oops:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 30 mei 2011 20:15 
Blijvertje

Ik was bij het strand met een vriendin, en toen kwam er een super knappe jongen!
Dus wij helemaal staren. Hij doet zijn shirt uit: Heeft hij een bikini aan!
Bleek het een meisje te zijn ;o! Nou ze leek wel heel erg op een jongen hoor!
En ze hoorde ons blijkbaar over haar praten, toen schreeuwde ze iets, en
toen zijn we snel weg gegaan,haha.
echt iets voor mij hoor, ben altijd zó onhandig!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 06 jun 2011 16:41 
Blijft hangen

Nou.. een blunder? Ik weet er zo 1, 2 geen te noemen, maar ik heb blunders zat :oops:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 18 jun 2011 18:15 
Newbie

- ik had een kort jurkje aan en het waaide heeeeel hard. en ik had met mijn crush afgesproken.zijn we samen aan het fietsen waait heel dat jurkje omhoog!
- ik ging naar de bioscoop met twee vriendinnen en mijn crush, alles ging goed leuke avond. wil ik de deur opendoen en stond heel duidelijk op; DUWEN
ga ik uit alle macht aan die deur staan trekken 5 minuten lang
heeeeel voorschut :$

Profiel  

BerichtGeplaatst: 18 jun 2011 18:27 
Newbie

had er nog een!
- ik en mijn vriendin zaten een tijdje naar een jongen te kijken die zijn broek erg laag had hangen zodat je echt heel zijn onderbroek zag! hij stond aan een staantafel met zijn kont naar achter dus ineens zegt mijn vriendin heb jij soms ook niet de neiging om dingen bij iemand te doen? dus ik zo; je wilt die jongen spanken eh haha. mijn ex die achter ons zat ving het gesprek op en zei bluf dat je dat doet. dus ik sta op trek mijn vriendin mee en ik loop langs die jongen met mijn hand net alsof ik het echt zou gaan doen. op het moment dat we erlangs lopen duwt mijn vriendin mijn hand zodat ik hem echt spankte! de jongen keek achterom en toen ben ik heeel hard weggerend.

en ohja deze ook nog;

- met carnaval had ik gedronken en besloot om die knappe jongen toch maar eens aan te spreken. ik trok aan zijn bananenpak (wat ie aanhad haha!) en riep; JIJ BENT ZOOOOO KNAP EH. op een hele foute manier. hij keek me nogal vreemd aan en zei dankje, daarna liep hij weg. hij zei later tegen mijn vriendin dat ie opschool naar me wilde lachen maar niet goed durfde en dat ie dacht dat ik me schaamde maar dat hoefde niet want hij vond het wel grappig. maar ik schaam me nog steeds zo hard! als ie langsloopt op school glimlach ik wel altijd maar ik vind het nog steeds zwaar voorschut xd

Profiel  

BerichtGeplaatst: 28 jun 2011 12:37 
Blijvertje

haha toen ik 12 was in de AH. liep ik naar zo'n vrouw mam heb je het gevonden. ( ze antwoorde niet) ik helemaal boos waarom antwoord je niet! roept me moeder eeeeh ik sta hier/

Profiel  

BerichtGeplaatst: 07 jul 2011 19:53 
Newbie

IK moest in de studie vlug iets gaan vragen aan de studiemeester en er liggen in de gang overal boekentassen enzo en ik kwam terug van iets te vragen haastig en ik ben gavallen over die boekentas zo schaamtelijk ! De hele studie was zeker vijf minuten aan het lachen inclusief de studiemeester dan nog wel zo schaamtelijk ;o

Profiel  

BerichtGeplaatst: 07 jul 2011 20:49 
Newbie

Hmmm een blunder..jaa k maak er genoeg..

Dronken zijn en alles maar dan ook alles opbiechten aan je ouders! zo gemeen -.-

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 72 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn GMT + 1 uur