mijn buurvrouw zegt al dat ik geborden ben voor het ongeluk

... dus ik heb er wel een paar.
ik ging samen met mijn buurvrouw en buurman en kids naar rdam om te shoppen voor de nieuwe babykamer ( inmiddels moet ze nog 3 weken, ohjaa het is een meisje

, yeey na 2 jongens ) dus alles moest natuurlijk roze. nou we hadden alles eiegnlijk wel. maar een roze speen en fles kon natuurlijk niet ontbreken

( en hij moest een bepaalde kleur roze hebben, dus daarvoor moesten we ook weer de halve stad rond ) inmiddels gingen we dus nog ff bij etos langs. hun gaan naar binnen, en ik wil er achteraan lopen... struikel ik over de drempel, lang uit over de vloer xD, ook mooi binnen komen
ik was vandaag groenten aan het bakken in een vleespan??

en met bakboter weet zel ook niet, was aan het stressen.
ik stond gezellig op de braderie spullen aan het verkopen met nog iemand, dus zei zegt wil je dat even pakken. en dan heb je van die kraampjes zeg maar, dus ik wil het van het dakje afpakken, ( hing er aan zeg maar ),geef er een ruk aan, en weg kraampje
ohja en laatst liep ik naar een jongen te staren die ik al een tijdje leuk vind, dus ik sta op en denk;, kom op lets go do this! ( jepp

) en net als ik mijn zin wil beginnen verlies ik mijn evenwicht en vloer voor hem neer... " haaaii

en nog veel meer, maar daar ga ik jullie nie mee lastig vallen