Het is 08 feb 2012 18:44

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 72 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Blunders
BerichtGeplaatst: 31 mei 2010 19:18 
Newbie

vroeger toen ik in groep 6 zat had ik echt wat heel doms. Toen moesten we dus met de hele klas naar gym toe lopen want dat was ergens anders heel veer van school! en toen stond daar zo'n paal van iets afgesloten ofzoietzz.. en je raad het zeker al ik was melig met een vriendin ik liep lekker naast me te kijken en drup pratend... loop ik tegen die *** paal aan! iedereen lachen natuurlijk en ik een mega grote bult. De volgende maandag gebeurt het me gewoon weer! >.<

Profiel  

BerichtGeplaatst: 01 jun 2010 21:00 
Newbie

long time ago:

ik vond een jongen al heel lang leuk, dus we gingen afspreken met nog meer mensen.
we wouden dus met zn allen naar naomi gaan want die had een grote boot en dan gingen we met zn allen varen.
ik moest eerst nog ff omkleden. dus ik zeg: ik ga nog ff naar huis. waarop die leuke jongen antwoord: ja ik ga mee.
oke dus wij fietsen naar mijn huis, ik natuurlijk super zenuwachtig. zeg ik: wil je misscien wat drinken?
dus hij zegt: ja oke. is goed. ik loop met 2 glazen cola naar de woonkamer waar hij al zat.
struikel ik dus over mijn hond die voor de tv ligt, dus je raad het al, cola over de LCD tv.
arrggghhh kutkutkut. we hadden die tv nog niet eens 2 maanden! :O

najaa. lang verhaal

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 jun 2010 11:36 
Special member

ergens vorige week;

ik liep met 2 vriendinnen op school, een van de 2 vind mijn ex leuk.. dus mijn andere vriendin zei tegen haar; we hebben bijna schoolfeest, volgens mij vind hij jou ook leuk, zoen hem!
ik; noooooit aan beginnen met hem, hij steekt zijn tong bijna achterin je keel.

en hij liep dus achter ons. -.-''

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 jun 2010 12:14 
WebGirl

tijd geleden
meisje uit mn klas deed best wel raar, k zei er wat van tegen een paar vriendinnen
stond dat meisje er zelf ook bij. Knal rode kop natuurlijk :O

life makes love look hard ♥

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 jun 2010 14:03 
Trouwe Member

Het is volgens mij niet echt een blunder maarja :6
ik had een bord, daar lag een stuk pizza op. Ik had heeeeeeel veel honger. Ik ga springend zeg maar lomp op de bank zitten, floep bord+pizza weg, op mama's witte kleed. Mama boos ik honger.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 23 jun 2010 18:15 
Trouwe Member

Ik zat vorige week met een groepje vrienden en toen kwamen er hele knappe jongens aan. En toen d8 ik ga maar even flirten. Het was wel een beetje gelukt. Maar wij gingen weg en de jongens bleven. Dus ik liep. liep ik bijna tegen een paal omhoog en later ging ik de roltrap af. stuikelde ik. Ik schaamde me dood. Ik heb ze gelukkig neit weer gezien.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 12 jul 2010 14:05 
Newbie

Ik had in de supermarkt naast onze school een zakje banaantjes gekocht, en wou midden in de aula het zakje openmaken, maar hij zat nogal dicht. Dus je raad het al, toen lagen al de banaantjes door heel de aula, en mocht het allemaal gaan opruimen. schaamde me dood :$

Profiel  

BerichtGeplaatst: 18 jul 2010 13:16 
Newbie

hmm ik heb err wel een paar :

ik was dus met twee vriendinnen gaan sgaatsten , en er waren 2 jongens en ze ware best ok . Na een tijdj ging ik aan 1 van hen vrage hoe laat het was . Die jongen wees dan naar een gigantische klok recht voor mij -.- hij vond het denk ik best sgattig want agteraf zijn we nog iets gaan drinken en nu zijn we gewoon vrienden .

gisteren ging ik met mijn nicht naar een soort speeltuintje en daar was een klein jongentje (van zeven !) mij aan het achtervolgen met een fles om op mijn gat te slaan . Een meisj had alles gezien en zei klim op het huisj en ik klim dus kei agterlijk op dat huisj en di jongen kon daar ni op dus ik voelde mij redelijk goed . Maar toen dat jongetje naar huis ging en ik eraf wou , zag ik pas hoe hoog het was ( 2 meter :') ) ! Ik heb mega hoogtevrees dus ja . en dan kwamen 2 jongens een vriendin en mijn nicht op dat huisj zitte met mij en toen ik een jongen en mijn nivht overbleve en iedreen al benede was durfde ik nog steeds ni !! dus toen kwamen zeker 4 jongens om te zien wa er aan de hand is en uiteindelijk hebben di vriend en een alexander ( die heeeeeeeeel lief en sgattig is ) mij naar benede geholpe en ja nu ben ik samen met dii alexander (: !

Ik deed is stoer voor een stom meisj uit mijn klas en dan liep ik tegen de paal aan --'

Profiel  

BerichtGeplaatst: 20 jul 2010 14:03 
Newbie

xKatarina schreef:
hmm ik heb err wel een paar :

ik was dus met twee vriendinnen gaan sgaatsten , en er waren 2 jongens en ze ware best ok . Na een tijdj ging ik aan 1 van hen vrage hoe laat het was . Die jongen wees dan naar een gigantische klok recht voor mij -.- hij vond het denk ik best sgattig want agteraf zijn we nog iets gaan drinken en nu zijn we gewoon vrienden .

gisteren ging ik met mijn nicht naar een soort speeltuintje en daar was een klein jongentje (van zeven !) mij aan het achtervolgen met een fles om op mijn gat te slaan . Een meisj had alles gezien en zei klim op het huisj en ik klim dus kei agterlijk op dat huisj en di jongen kon daar ni op dus ik voelde mij redelijk goed . Maar toen dat jongetje naar huis ging en ik eraf wou , zag ik pas hoe hoog het was ( 2 meter :') ) ! Ik heb mega hoogtevrees dus ja . en dan kwamen 2 jongens een vriendin en mijn nicht op dat huisj zitte met mij en toen ik een jongen en mijn nivht overbleve en iedreen al benede was durfde ik nog steeds ni !! dus toen kwamen zeker 4 jongens om te zien wa er aan de hand is en uiteindelijk hebben di vriend en een alexander ( die heeeeeeeeel lief en sgattig is ) mij naar benede geholpe en ja nu ben ik samen met dii alexander (: !

Ik deed is stoer voor een stom meisj uit mijn klas en dan liep ik tegen de paal aan --'

Wat is ABN toch weer moeilijk. :')

Maar goed , blunders. Even nadenken, het zijn er zoveel.
Oh ik weet alweer eentje.

Op school volop tegen de deur aanduwen terwijl er mega groot met koeien letters 'trekken' opstaat. :shiny:
Op school bijna van de trap geflikkerd. Op school een half uur voor het verkeerde lokaal gestaan , ik dacht heilig dat we Economie hadden, niet dus, hadden we wiskunde, ik rennen xd.

En nog veel , veel meer maar daar kom ik nu even niet op. _O-

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 jul 2010 13:28 
SuperGirl

Mijn vriendje reed me aan toen ik hem aan mijn ouders wou voorstellen :')

Liian kylmää ,kun en tunne lämpöäsi

Profiel  

BerichtGeplaatst: 30 jul 2010 17:48 
Blijft hangen

Oke, gisteren liep ik bij mijn oma binnen, en ik glee uit omdat het door iets heel glad was op de vloer..
Heb nu een blauwe plek op mijn hoofd. xD

Profiel  

BerichtGeplaatst: 01 aug 2010 11:54 
Newbie

ik was laatst in de stad met een vriendin en toen liep ik een winkel in en mijn vriendin liep dus niet die winkel in, dus ik riep haar en ik liep door en liep tegen een oude vrouw aan die dus op krukken liep, en die vervolgens viel! Te gênant! en die vrouw was een beetje stevig dus hiepl ik haar over eind maar at lukte dus niet, en toen viel ik bijna zelf ook nog! :oops: :oops:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 15 aug 2010 02:39 
Trouwe Member

mijn buurvrouw zegt al dat ik geborden ben voor het ongeluk :') ... dus ik heb er wel een paar. :p

ik ging samen met mijn buurvrouw en buurman en kids naar rdam om te shoppen voor de nieuwe babykamer ( inmiddels moet ze nog 3 weken, ohjaa het is een meisje :shiny: , yeey na 2 jongens ) dus alles moest natuurlijk roze. nou we hadden alles eiegnlijk wel. maar een roze speen en fles kon natuurlijk niet ontbreken :') ( en hij moest een bepaalde kleur roze hebben, dus daarvoor moesten we ook weer de halve stad rond ) inmiddels gingen we dus nog ff bij etos langs. hun gaan naar binnen, en ik wil er achteraan lopen... struikel ik over de drempel, lang uit over de vloer xD, ook mooi binnen komen :p

ik was vandaag groenten aan het bakken in een vleespan?? :? en met bakboter weet zel ook niet, was aan het stressen.

ik stond gezellig op de braderie spullen aan het verkopen met nog iemand, dus zei zegt wil je dat even pakken. en dan heb je van die kraampjes zeg maar, dus ik wil het van het dakje afpakken, ( hing er aan zeg maar ),geef er een ruk aan, en weg kraampje :')

ohja en laatst liep ik naar een jongen te staren die ik al een tijdje leuk vind, dus ik sta op en denk;, kom op lets go do this! ( jepp :p ) en net als ik mijn zin wil beginnen verlies ik mijn evenwicht en vloer voor hem neer... " haaaii :oops: :push: en nog veel meer, maar daar ga ik jullie nie mee lastig vallen :p

Profiel  

BerichtGeplaatst: 30 sep 2010 15:44 
ForumQueen

haha dit is leuk

die avond was er een vriend van men broer logeren
nou ik sta de douchen krijg ik opeens een liedje in men hoofd empire state of mind en ik keihard zingen en ik kan dus voor geen meter zingen. Ben klaar met douchen doe de badjas aan en doe de deur open, staat men broer en die vriend naast de deur met een telefoon hadden ze alles zitten opnemen......

GENIAAAL

Profiel  

BerichtGeplaatst: 30 sep 2010 21:38 
Newbie

zo... toen ik een jaar of 4/5 was geloof ik. ik zei tegen m'n moeder dat ze mooi was maar dat haar hoofd er niet bij paste, en toen een paar maanden later m'n opa overleed en we stonden aan het graf, zie ik dat ik m'n schepje vergeten was.

wat zou mijn moeder zich voor mij geschaamd moeten hebben zeg...

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 72 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur