Elke dag weer ander haar.
Ik heb blond haar tot net boven mijn tepels haha. Het is superstijl, heeft miljoenen kleuren blond van bijna wit tot bruin(van natuur, niet geverfd), en is geknipt in grove laagjes die ik echt heel lelijk vind. Ik had vroeger heel lang, mooi glanzend haar, maar ongeveer 1-2 jaar geleden kreeg ik luizen en knipte mijn mijn moeder het tot mijn schouders. Mijn haar groet niet snel, en nu is het dus zo. Ik haat het echt. -.-
Het hangt altijd dood op mijn hoofd, dus slaap ik bijna elke nacht met vlechtjes in en heb ik de volgende ochtend een wilde bos Shakira haar.

Dat is wel 'mijn ding', mensen denken ook dat het natuurlijk is hahah. Ik heb het dan elke keer weer anders, in ee knotje of juist los of in ee clip, etc.
Of ik krul mijn haar, maar dat duurt lang. En als ik vlechtjes ben vergeten te maken denken mensen dat ik het heb gestijld.

Maar wat ik echt, echt wil is het haar dat dit meisje heeft:
http://www.youtube.com/watch?v=dI3WQnai ... ature=plcpLang, blond met donker en zachte laagjes.
Hahahah ook echt mij is heeel veel kletsen, valt hier ook wel op.
Ik ben op school een mix tussen skater girl- hip hop danseres- artsy- probeert alles persoon.
Ik kleed me streetstyle, bijna altijd een velgekleurde skinny jeans of juist een hiphop joggingbroek, en pastry sneakers. Ik haat tuttige rokjes en laarsjes en zo.
Ik heb dus een hele unieke 'ding' om het zo te zeggen. :3