Het is 23 mei 2012 16:24

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Goede camera?
BerichtGeplaatst: 09 jan 2010 17:33 
KLetstante

Ik wil heel graag gaan sparen voor een wat grotere, misschien iets professionelere camera.
En nu heb ik de Casio Exilim EX-FH 20 gezien,
en ik vroeg me af of iemand die camera kent, of heeft en of die goed is! :D
Hier een paar foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Profiel  

Berichttitel: Re: Goede camera?
BerichtGeplaatst: 10 jan 2010 11:50 
Trouwe Member

ik heb geen ervaring met die camera
welke ik je zou aanraden is de canon 1000d
is een heel goed instap model voor beginners.

Hoe duur is die camera?
Is dat trouwens een compact camera of een spiegel?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 10 jan 2010 12:54 
KLetstante

Het is een compactcamera maar zit volgens het hele verhaaltje dicht tegen de spiegel aan.
De camera is tussen de 250 en 300 euro.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 10 jan 2010 13:30 
ForumLegend

Ik denk dat dat een goede camera voor je is. Spiegelreflex zou ik nog even uistellen, maar waarschijnlijk zit in deze camera een vergelijkbare lens ingebouwd als die van een standaart kitlensje, net als in mijn compactcamera. Casio staat bekend als een goed merk en mijn eerste camera was daar ook van. Ze zijn makkelijk te hanteren en de lens is over het algemeen prima in orde.

Als ik jou was zou ik absoluut nog geen 100d kopen, dat is inderdaad een prima camera maar het is veel verstandiger om zelf eerst dingen uit te proberen met een compact, dan om een spiegelreflex aan te schaffen en er dan misschien achter te komen dat je zover gewoon nog niet bent.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 10 jan 2010 15:13 
KLetstante

Hihi okee heel erg bedankt! :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: 11 jan 2010 19:54 
Trouwe Member

jaa daar heeft Eilse wel gelijk in
je kan beter beginnen met een compact