x_Sandraa_x schreef:
ikzelf schreef:
Idd mooi geschreven en zoo waar

het leven is zoo veranderd
Voor mij niet. Heel veel in mijn klas zouden precies kloppen met dit verhaal maar nee sorry ik niet. (waarom sorry :o) Maar ik ben nog steeds geweldige vriendinnen met me moeder en wil niet de duurste dingen. Me vader is nog me held en ja ik ben 12/13. Ik shop nog met me moeder. Oke ik wil geen barbie of eentjes voeren maar ik heb nog een superhechte band met me ouders. Wat voor problemen zelfs me verliefdheden vertel ik aan me ouders! Ik hoef ook geen adidas vestje of blackberry omdat het stoer is. Ik wil ze helemaal niet. Ik wil wel een ipod maar niet voor de stoer maar voor de handig... Ik ben ook van plan het zo te houden en me ouders alles te blijven vertellen. Dat lucht me op en ze hebben altijd een oplossing! Mijn moeder is ook prettig gestoord! (ik ook xd) Op een meidenavondje ging ze meedansen en ze maakt altijd van die "lollige" opmerkingen. Soms schaam ik me maar ik heb zoiets. Dat is me moeder en ze is perfect in mijn ogen!
Sorry wou ik even kwijt dat je je niet hoeft te schamen voor je ouders of dat je perse stoer moet zijn.
Hier kan ik me wel in vinden. Niet iedere puber/jongere is hetzelfde. Zelf ben ik niet zo materialistisch of veeleisend tegenover mijn ouders. Al moet ik zeggen dat ze een aantal jaar geleden wel veel last hebben gehad van mijn gedrag xD Maargoed, je mag je ook afzetten en ruzie maken met je ouders, daar ben je tenslotte puber voor

Maar vergeet niet dat zij degene zijn die je op de wereld hebben gezet en je op hebben gevoed =)