Het is 23 mei 2012 01:31

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 102 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Vriendschap met een jongen?
BerichtGeplaatst: 05 jan 2012 17:06 
ForumQueen

natuurlijk kan dat!!!

je kan me echt alles vragen en vertellen

Profiel  

BerichtGeplaatst: 06 jan 2012 20:09 
SuperForumQueen

Het kan wel. Op de academie ga ik meer met jongens om dan met meiden, maar die zijn wel vaak naar mijn kant gekomen. Ik leer ze ook vaak kennen, omdat ze in dezelfde klas zitten met een meisje dat ik ken. Ik vertrouw ze heus wel, maar ik voel me op gemak bij de meisjes. Met de jongens heb ik het meer over het schoolwerk en projecten en kun je je uitleven over je ideeen. Met de meiden over gevoelens en roddelen. Geen enkele kennis van de academie beschouw ik als een close friend. Maar ja, hoeft dat altijd het geval te zijn dan?

En daarom dat mijn 'groepje' ook bestaat uit 4 meiden en 1 jongen, die homosexueel is. Dus een groep van 5 lieve 'vriendinnetjes' ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 06 jan 2012 23:47 
Trouwe Member

Why kan het niet ? Ik ben ook wel vrienden met jongens maar niet best friend ofzo maar daarom kan het wel hoor is heel normaal !

Gers Pardoel - Bagagedrager ♥♥
Selena Gomez - Who Says ♥
Glennis Grace - Afscheid

Profiel  

BerichtGeplaatst: 10 jan 2012 04:55 
Newbie

alleen vriendschap met een jongen kan heel goed
heb zelf ook een jongen als beste vriend en bij hem kan ik alles kwijt en andersom ook
in begin was wel een beetje raar maar dat was ook omdat hij een vriend van me ex is...
ik kan beter met jongens overweg dan met meiden weet ook niet waarom maar denk om de reden dat jongens er niet zo groot probleem van maken als je ze iets verteld

Profiel  

BerichtGeplaatst: 03 maart 2012 19:07 
Trouwe Member

tuurlijk kan dat !
ik heb ook vriend die waar ik heel veel van hou op een vriendschappelijke manier maar ik wil hem niet als vriend, en hij mij ook niet.
we zijn gewoon maatjes.
meisjes kunnen toch ook vriendinnen hebben zonder dat ze meteen een relatie hebben!

Dat ik ooit bezat

Profiel  

BerichtGeplaatst: 03 maart 2012 19:26 
Blijvertje

Ja kan wel..
Alleen ikzelf vind het wel erg moeilijk, dat mijn vriend een vriendin heeft waar hij erg gek mee is. Want ik weet dat zij gek op elkaar zijn geweest en na elkaar een tijd niet hebben gezien is ze ineen terug en in die tijd kregen mijn vriend en ik een relatie en zij daar erg jaloers op heb ik het gevoel! Ik probeer haar zoveel mogelijk uit zijn buurt te houden door aan te geven dat het mij erg onzeker maakt. Dus ook niet die smsjes van 'he moppie ik mis je' etc. Gelukkig gaat hij met haar praten volgende week, dat hun vriendschap wel gaat veranderen om mij niet meer onzeker te maken. Het is gewoon dat ik haar niet vertrouw, omdat ze hem aan t lijntje blijft houden en mij altijd verafschuwd aankijkt terwijl ik gewoon heel normaal mijn eigen ding doe en haar niks kwaads doe! Maar het is wel iets wat mij onzeker maakt! Dus conclusie na een heel verhaal haha: vriendschap met ander geslacht kan wel! Maar niet in mijn relatie haha

Profiel  

BerichtGeplaatst: 04 maart 2012 01:05 
Blijft hangen

ik vind het geweldig. Een van mijn beste vrienden is een jongen, en ik vertrouw hem meer dan mijn vriendinnen. Jongens doen niet bitchy, kunnen je vertellen wat wel of niet te doen als je een jongen leuk vind, kunnen voor je uitzoeken of hij jou leuk vind zonder dat het raar word, stelen je vriendje niet, zijn vaak heel eerlijk, je hoeft niet jaloers te zijn, enzovoort. En als hij jou leuk vind.. is hij misschien wel perfect voor jou(je bent al vrienden met hem, hij is waarschijnlijk heel aardig enzo), of hij neemt het goed op en blijft een goede vriend (..niet altijd. maar dat vond ik wel een leuke slot voor mijn conclusie hahah :3).

Profiel  

BerichtGeplaatst: 04 maart 2012 01:12 
Newbie

ik denk dat het wel kan tot op een zekere hoogte, heb het idee dat als je zoveel met een jongen deeld zoals gevoelens en gedachten dat de kans dat je verliefd op hem wordt wel groot is. maar ik heb idd ook een jongen als 1 van mijn beste vrienden, maar ben neit helemaal zeker over mijn gevoelens
(als je me met dit probleem wil helpen, kijk eens op het topic dat ik geschreven heb)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 05 maart 2012 19:42 
Trouwe Member

waarom zou het niet kunnen ?
ik snap niet waar mensen het moeilijk gaan vinden.
kijk, ik vertrouw mijn beste vriend even veel en misschien wel meer, mn beste vriendin hoe gek het ook klinkt.
natuurlijk heb ik ook dingen die ik niet met jongens wil bespreken...
maar met ruzie / als er wat met me is, zijn mn beste vrienden er altijd voor me.
terwijl mijn vriendinnen er niet altijd zijn, de een zegt dat het mn eigen schuld is, de ander is te druk met haar paard en mn allerbeste vriendin is er ook altijd maar kan niet altijd komen helaas..
dusja, zonder een jongen als vriend zou ik niet kunnen..

Dat ik ooit bezat

Profiel  

BerichtGeplaatst: 10 maart 2012 18:45 
Newbie

Een jongen als vriend is goed mogelijk. Het ligt natuurlijk ook aan de personen betrokken in de vriendschap. Zo had ik twee vrienden die mij allebei leuk vonden, de een negeert mij nu omdat ik hem alleen als vriend zag en de ander ben ik nog steeds mee bevriend en hij heeft nu ook een super leuke vriendin.
Ik denk dus dat het afhankelijk is van beide personen of ze het kunnen.

Ik heb genoeg vriendinnen en vrienden. Ze zijn er allemaal voor me, maar ik heb niet de behoefte om alles met iedereen te bespreken. Sommige dingen wil ik met de een wel en de ander niet bespreken. Verder kan ik bij mijn vriendinnen niet over alles praten, zij zijn veel te conservatief en preuts, terwijl met mijn vrienden ik daar juist weer wel over kan praten. H

Persoonlijk vind ik het zelfs fijner om met gasten om te gaan dan met meiden. Gasten zijn veel relaxter en makkelijker, terwijl meiden veel vaker hun oordeel klaar hebben over vanalles. Bij gasten kan je ook veel meer flikken, om maar zo te zeggen. Schuine grappen hoef ik niet te vertellen bij mijn vriendinnen, die kunnen er niet om lachen. Verder is het ook zo dat ik veel van dingen houd die gasten ook interessant vinden (zoals sci-fi, actie en horror films, rock en metal muziek), dus het is dan ook fijn met hun over interesses te praten. Maar als het om boy-trouble gaat, of shoppen is het fijner om met meiden te praten.

Leef elke dag alsof het de laatste is, want wie weet of er een morgen komt

Profiel  

BerichtGeplaatst: 04 apr 2012 06:20 
Blijft hangen

Ik ben soms nogal een jaloers typ als een ander meisje vertelt tegen mij, zei is verliefd op hem, alleen soms heb ik gedacht dat ik verliefd op hem was, maar ik denk dat het gewoon een goede vriendschap heb.

4 you
♥♥♥♥♥♥
I Love U

Profiel  

BerichtGeplaatst: 21 apr 2012 02:26 
Newbie

Dat kan zeker! Ik heb een heel aantal maten,maar 3 zijn verliefd op me geworden en het gaat nog steeds goed. Al is het wel erg pijnlijk als de liefde niet wederzijds is en ik hen moet afwijzen. :S ze hebben er wel altyd begrip voor gehad en de vriendschap zelf is nooit gestopt. X

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 102 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Alle tijden zijn GMT + 1 uur