Het is 23 mei 2012 00:46

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 180 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Met kanker schelden.
BerichtGeplaatst: 04 jan 2012 01:10 
Special member

Ik heb mezelf aangeleerd dat als ik kanker wil zeggen dat als het eruit floept : KAN...sloos
Ja, kansloos dus :p

Probeer maar eens, het werkt ;)
Als mijn vrienden nu kanker zeggen zeg ik : Wat zei je nou ? Het is voor jou KANSLOOS he jongenman ?

Best grappig want het werkt nog ook ...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 04 jan 2012 18:57 
Super Hot

Ik vind het respectloos als je zoiets doet,en al helemaal als er iemand bij staat die iemand verloren heeft aan die vreselijke ziekte. Het is ook als het ware spotten met de ziekte.

Helaas merk ik steeds vaker dat ik in mijn hoofd met kanker begin te schelden,en daar wil ik echt vanaf. Maar gelukkig scheld ik er niet mee zodat iemand het kan horen :)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 04 jan 2012 19:00 
Special member

Kansloos is de oplossing (a)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 05 jan 2012 15:37 
Newbie

Michjelle x schreef:
Kansloos is de oplossing (a)

Ga ik proberen ja, en thanksssssss, maar ik gebruik het al wat minder, maar ik denk zelf dat het niet zo veel effect heeft want ik gebruik het alleen als ik helemaal para begin te worden..

Profiel  

BerichtGeplaatst: 22 feb 2012 11:51 
Newbie

Ik vind het dom en respectloos.
een vriendin van mij is haar vader verloren aan kanker en datheeft haar heel veel verdriet gedaan en dan gaan sommige losers daarmee lopen schelden? zoek een leven.

Zie mijn blog www.daydream-with-passion.blogspot.com

Profiel  

BerichtGeplaatst: 23 feb 2012 14:55 
Koningin Klets

daydreamwithpassion schreef:
Ik vind het dom en respectloos.
een vriendin van mij is haar vader verloren aan kanker en datheeft haar heel veel verdriet gedaan en dan gaan sommige losers daarmee lopen schelden? zoek een leven.

Er zijn heel veel mensen iemand verloren aan kanker, of hebben het zelf gehad en zijn ervan genezen (of hebben het nog steeds). Ik heb zo iets van 'pak een andere ziekte om mee te schelden', ik doe zelf heel vaak 'tering' misbruiken daarvoor
Maar ik ken ook mensen die kanker op wat voor manier dan ook hebben meegemaakt en die schelden ook met kanker... en dat vind ik nog wel het ergste.

Omdat het zo vaak verkeerd wordt geschreven: het is SOWIESO en niet anders.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 24 feb 2012 21:17 
Blijft hangen

Ik vind het eigenlijk heel erg van mijzelf, maar ik doe het soms.. ik heb veel mensen verloren aan kanker, en vind het een van de ergste dingen die er is en gebruik het daarom zonder erover na te denken om extreme frustratie of boosheid uit te drukken, maar heb er dan ook spijt van.. ik probeer er trouwens de hele tijd mee op te houden, maar dat gaat moeilijk..

Profiel  

BerichtGeplaatst: 25 feb 2012 12:46 
Blijvertje

ik zal eerlijk zijn, ik heb ook wel eens met kanker-gescholden en ik voelde me er nooit comfortabel bij zoals bij KUT of SHIT maar t' ging wel eens vanzelf. ik heb een tijdje geleden een dude ontmoed die zn stiefmoeder (weet ik nu) is veloren aan kanker, hij is hierdoor van school geraakt en een paar x uithuisgeplaats omdat i het er zo moeilijk mee had, toen ik op een dag aan um vroeg wat hij 'had' met kanker, en hij zij tegen me: dat vertel ik liefer een andere keer het is nu net zo gezellig en ik wil nu niet gaan huilen. later heeft i verteld dat het zn stiefmoeder was.. sinds ik die jongen ken heb ik niet meer met kanker gescholden.... en meiden pas aub op met 'kanker' want vroeg of laat krijgt IEDEREEN er op een of andere manier mee te maken.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 25 feb 2012 17:13 
Koningin Klets

Maud.x schreef:
ik zal eerlijk zijn, ik heb ook wel eens met kanker-gescholden en ik voelde me er nooit comfortabel bij zoals bij KUT of SHIT maar t' ging wel eens vanzelf. ik heb een tijdje geleden een dude ontmoed die zn stiefmoeder (weet ik nu) is veloren aan kanker, hij is hierdoor van school geraakt en een paar x uithuisgeplaats omdat i het er zo moeilijk mee had, toen ik op een dag aan um vroeg wat hij 'had' met kanker, en hij zij tegen me: dat vertel ik liefer een andere keer het is nu net zo gezellig en ik wil nu niet gaan huilen. later heeft i verteld dat het zn stiefmoeder was.. sinds ik die jongen ken heb ik niet meer met kanker gescholden.... en meiden pas aub op met 'kanker' want vroeg of laat krijgt IEDEREEN er op een of andere manier mee te maken.

De meeste mensen die krijgen er mee te maken, niet iedereen (die buurman van 5 huizen verder waar je nooit mee om ging telt niet mee in mijn ogen) ;).

Omdat het zo vaak verkeerd wordt geschreven: het is SOWIESO en niet anders.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 feb 2012 00:36 
Trouwe Member

Ik ben familieleden verloren met kanker. Ik zie nog steeds familieleden sterk achteruit gaan door kanker. Ik vind kanker een kapot erge ziekte. Ik hoor veel mensen in mijn omgeving er mee schelden. Ik scheld er zelf niet mee. Ja, dan zie je allemaal van die: 'Stop kanker-schelden nu!' En dat begrijp ik ook wel, het is ook een erge ziekte, al hoewel er even ergen zijn, maar tyfus was/is ook een ziekte, en daar scheld iedereen ook mee, maar daar word niet over stil gestaan.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 feb 2012 08:07 
ForumQueen

Ways2MakeHappy schreef:
Ik ben familieleden verloren met kanker. Ik zie nog steeds familieleden sterk achteruit gaan door kanker. Ik vind kanker een kapot erge ziekte. Ik hoor veel mensen in mijn omgeving er mee schelden. Ik scheld er zelf niet mee. Ja, dan zie je allemaal van die: 'Stop kanker-schelden nu!' En dat begrijp ik ook wel, het is ook een erge ziekte, al hoewel er even ergen zijn, maar tyfus was/is ook een ziekte, en daar scheld iedereen ook mee, maar daar word niet over stil gestaan.

eigenlijk mag er gewoon met geen een ziekte gescholden worden!

je kan me echt alles vragen en vertellen

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 feb 2012 09:54 
SuperForumQueen

^ alleen ziektes dan? Daar ben ik het niet mee eens.

De meeste (scheld)woorden zou je met respect moeten behandelen. Ziektes als kanker, pest, tyfus, maar ook homoseksualiteit, geslachtsdelen, rassen, handicaps etc. Die woorden zijn alleen maar slecht gemaakt sinds de tijd dat we ze gingen gebruiken om mensen te kwetsen. Of als hele slechte metaforen.

Kankerhard? Vertel maar hoe hard dan. Kutmongool? Leg de nodige relatie maar tussen een handicap en een geslachtsdeel.

Maar ik ga geen heilig boontje spelen. Ik ben ook niet altijd even zo respectvol, maar ik weet me wel in te houden.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 feb 2012 12:41 
ForumQueen

girlish schreef:
^ alleen ziektes dan? Daar ben ik het niet mee eens.

De meeste (scheld)woorden zou je met respect moeten behandelen. Ziektes als kanker, pest, tyfus, maar ook homoseksualiteit, geslachtsdelen, rassen, handicaps etc. Die woorden zijn alleen maar slecht gemaakt sinds de tijd dat we ze gingen gebruiken om mensen te kwetsen. Of als hele slechte metaforen.

Kankerhard? Vertel maar hoe hard dan. Kutmongool? Leg de nodige relatie maar tussen een handicap en een geslachtsdeel.

Maar ik ga geen heilig boontje spelen. Ik ben ook niet altijd even zo respectvol, maar ik weet me wel in te houden.

nee niet alleen ziektes ook met andere dingen zou niet gescholden mogen worden, eigenlijk helemaal niet, maarja niemand is heilig

je kan me echt alles vragen en vertellen

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 feb 2012 12:45 
SuperForumQueen

^

Afbeelding

Profiel  

BerichtGeplaatst: 03 maart 2012 19:15 
Trouwe Member

ik doe het zelf niet omdat het een vreselijke ziekte is.
verder vind ik dat mensen zelf moeten weten of ze het doen of niet.
ik vind het triest maar dat is mijn mening !
als mensen er graag mee willen schelden, prima maar ik ga niet mee doen en ik vind het totaal niet stoer.

Dat ik ooit bezat

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 180 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur