Het is 22 mei 2012 23:37

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Forumraad gezocht.
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 00:16 
Newbie

Je hebt hier (voor zover ik heb gezien) niet echt een onzin board he?
Dat lijkt me wel leuk, waar je gewoon kleine berichtjes in kwijt wil, waar je toch antwoord op wilt.
In zo'n kletstopic worden er vaak dingen niet beantwoord of gelezen, lijkt mij.
Maargoed, ik ben maar een noobje. :')

Profiel  

BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 10:15 
Trouwe Member

Ik ben ook wel eens lid van een ander forum geweest, en daar had je ook een topic met Het laatste nieuws. Is dat geen leuk idee voor hier? Of is dat er al eens geweest?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 15:39 
Trouwe Member

@Dastem: Oke ;) Op dat ene forum was ik moderator en had ik dat idee ook al voorgelegd. Het waren toen een aantal topics geworden, zoals:
*Nieuws binnenland
*Nieuws buitenland
*Nieuws showbizz
*Nieuws politiek
*Nieuws sport

Profiel  

BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 15:44 
Taalfreak

Er is al eens een nieuws-forum geweest. Dat liep echt heel slecht en is toen dus gesloten. Wieweet vindne mensen 't nu wel weer leuk ofzo, dat weet ik niet =]

Profiel  

BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 15:47 
Forum Lord

Een offtopic gedeelte kan wel, maar ik weet niet of er hier echt heel veel animo voor is om een pure spam gedeelte te hebben xD We hebben al een shoutbox waar alles in gedropt kan worden en een slowchattopic, dusja.. :P Unetroishuite, wat zou jij er zoal in kwijt willen? Dan kan ik me misschien wat beter voorstellen waarom het een heel forumdeel moet zijn ^^

Ik ben trouwens wel voor een nieuwsforum, maar dan niet dat elk klein nieuwtje wordt gepost. Meer de wat belangrijkere dingen.. 1 a 2 Artikelen per dag zou meer dan voldoende zijn :P Opdelen in topics is inderdaad een idee, maar het nadeel aan topics is dat je al snel door de bomen het bos niet meer ziet. Comments zullen door elkaar gaan lopen en mocht er een discussie vormen, dan zal deze verstoord worden door nieuwe artikelen, etc..

Profiel  

BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 15:58 
Taalfreak

Mwah, áls er weer een nieuws-forum komt, denk ik dat 't beter is dat je alles gewoon in een bups bij elkaar doet.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 16:13 
Trouwe Member

SanderH schreef:
Een offtopic gedeelte kan wel, maar ik weet niet of er hier echt heel veel animo voor is om een pure spam gedeelte te hebben xD We hebben al een shoutbox waar alles in gedropt kan worden en een slowchattopic, dusja.. :P Unetroishuite, wat zou jij er zoal in kwijt willen? Dan kan ik me misschien wat beter voorstellen waarom het een heel forumdeel moet zijn ^^

Ik ben trouwens wel voor een nieuwsforum, maar dan niet dat elk klein nieuwtje wordt gepost. Meer de wat belangrijkere dingen.. 1 a 2 Artikelen per dag zou meer dan voldoende zijn :P Opdelen in topics is inderdaad een idee, maar het nadeel aan topics is dat je al snel door de bomen het bos niet meer ziet. Comments zullen door elkaar gaan lopen en mocht er een discussie vormen, dan zal deze verstoord worden door nieuwe artikelen, etc..

Wat jij bedoeld van die kleine nieuwtjes Sander, ist dan geen idee om een topic daarvoor te openen met 'kleine nieuwtjes?' ik snap wel dat het overzichtelijker is, maar als je het allemaal in 1 topic gaat doen krijg je een onoverichtelijk topic met alles erin en dan gaat het ook door elkaar lopen..

Profiel  

BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 17:18 
Triple Award Winner

Van mij hoeft een nieuwsforum niet zo. Je kan elke dag de (gratis) krant, teletekst of op internet lezen wat het nieuws is. En echt écht belangrijke onderwerpen worden wel ergens op het forum geopend in bijv. Discussies.
En een onzinboard vind ik ook erg onnodig, want ik vind dat Lekker Kletsen al genoeg onzin bevat :P

Verder het idee van Paula (dastem) om een humorforum te openen leek me heel erg tof 8)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 17:58 
WebGirl

Ik ben voor onzintoppic. Dat kan wel eens van pas komen, want geef toe iedereen zegt wel iets onzinnigs( ik vooral xD)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 18:33 
Trouwe Member

Hmm. Ik ben meer van mening dat dat 'onzintopic' al wat in de Gezellig Kletsen topic voorkomt..

Profiel  

BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 19:42 
Blijft hangen

Inderdaad. Een onzin-subforum op GirlzForum zou totaal overbodig zijn. Als je onzin kwijt moet, doe je dat gewoon in 'Lekker Kletsen' (en als je echt constant rommel plaatst, zal je dat wel op tijd gemeld worden).
Over een nieuwsforum: het kan niet beter gezegd worden dan hoe Isabeau het deed.
Humor: tja, als blijkt dat er echt een publiek voor is, waarom niet? Ik heb echter een beetje het gevoel dat het wat zou worden als het filmpjes-subforum: in het begin zal er waarschijnlijk enorm veel 'rommel' op gegooid worden, waarna het een tijdje later een (tamelijk) stille dood zal sterven (met hier en daar nog eens een onnozel tekstje).

Profiel  

BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 20:42 
Trouwe Member

Met humor, word daar dan ook mee bedoeld met cabaret enzo? Of filmpjes van Youtube? Als dat laatste het geval is, daar is toch al een subdinges van?

Als ik me ergens té veel mee bemoei moeten jullie het zeggen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 11:32 
Trouwe Member

Ja maar van sommige dingen hebben we toch al ee topic van? zoals Moppen, bloopers.

Mij krijgen ze niet gek, ik ben het al..

Profiel  

BerichtGeplaatst: 04 jan 2009 14:31 
ForumQueen

Ik mis eigenlijk wel de standaard forumspelletjes.. ^^

Profiel  

BerichtGeplaatst: 04 jan 2009 14:42 
Forum Lord

Ja, ik ook, alleen weinig andere mensen voor zover gepeild :p

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur