|
Haha, nee, ken ik niet. Ik woon in Duitsland. ;D
1 nieuw bericht Ontvangen op 7 juli, 17:47 Robert
Ey, Red. Heb jij misch. zin om morgenavond met mij, Celine, Carlo, Josephine en Ward naar de film te gaan? x Robert.
Ik staar naar de letters op mijn blackberry. Celine en Carlo. Josephine en Ward. Ik en Robert. Ik kan het zelf eigenlijk niet geloven. Enthousiast typ ik terug:
Naar: Robert Heej, Rob. Jahoor. No problem. Hoelaat en waar spreken we af? Xxx, Red.
Een kwartier later, geen antwoord. Een half uur laten, geen antwoord. Betekend het toch eigenlijk niks? Misschien ben ik gewoon ongeduldig. Ik heb ook eigenlijk helemaal geen ervaring met jongens. Nou, jawel, maar dat was allemaal negatief.
"Hallo, met Redal van Noorwijk, met wie spreek ik?" Het einige wat ik hoorde was wat gegiechel en een hoest. Waarschijnlijk waren het gewoon wat kwajongens, de buurkinderen misschien.. "Hal-lo-ho!" Ik schrok van de stem aan de andere kant van de lijn. "Oh, uhm, hey. Heey, schatje. Met Daan." Ik kreeg onmiddellijk een knalrood hoofd en een warm gevoel in mijn maag. "H- Hoi Daan. Uhm, met Redal van Noorwijk. Haha, dat zei ik net. Maar je hoorde het niet. Denk ik. Uhm, ja. Want je antwoorde niet. Haha." Ik wist dat hij me niet kon zien, maar ik nam toch een sexy pose aan op de kruk die naast de telefoon zat. "Maar oké. Wat wou je vragen?" Nog wat gechiegel. "Ik, uhm, wou eigenlijk vragen of je met me uit wou." "Vanavond?!" "Uh, ja, hoor! Vanavond. Doe je mooiste kleding aan. Ik je om 6 uur bij de park op. Doei!" Ik kon het niet geloven. Daan was, op Robert na, de knapste jongen van de tweede klas. Maar ja, Robert was nieuw dit jaar, en als je nieuw bent wil je niet met mij gezien worden. De rest van de dag paste ik kleding en probeerde de mooiste outfit die Daan ooit gezien had te maken. Dat was me goed gelukt, ook. Maar die avond zat ik een uur op de schommels te wachten, en Daan kwam nooit opdagen. Maar iemand anders wel: Celine en haar clique. Met een doos vol eiren en een verfbus. Voor ik het wist, werd ik bekogeld en werd mijn mooiste jurk bekladderd met groene verf.
_________________ Once in a while, you should stop and wonder: ... where the hell is my wallet?!
|