|
Haha, nee, ken ik niet. Ik woon in Duitsland. ;D
1 nieuw bericht Ontvangen op 7 juli, 17:47 Robert
Ey, Red. Heb jij misch. zin om morgenavond met mij, Celine, Carlo, Josephine en Ward naar de film te gaan? x Robert.
Ik staar naar de letters op mijn blackberry. Celine en Carlo. Josephine en Ward. Ik en Robert. Ik kan het zelf eigenlijk niet geloven. Enthousiast typ ik terug:
Naar: Robert Heej, Rob. Jahoor. No problem. Hoelaat en waar spreken we af? Xxx, Red.
Een kwartier later, geen antwoord. Een half uur laten, geen antwoord. Betekend het toch eigenlijk niks? Misschien ben ik gewoon ongeduldig. Ik heb ook eigenlijk helemaal geen ervaring met jongens. Nou, jawel, maar dat was allemaal negatief.