Het is 22 mei 2012 02:26

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: verhaal : obsessed by idols
BerichtGeplaatst: 05 dec 2011 19:19 
Blijvertje

hey ,
vorige keer had ik een stuk van een verhaal gepost dat een beetje tè was .
Ik heb een nieuw verhaal en het gaat over iets heel anders dus geef het pleaze een kans .
Het speelt zich af in het verleden en het heden en om het dus makkelijker te maken zal ik er verleden en heden bijschrijven en het verleden in het blauw doen en het heden in het rood .
Het is geen verhaal waarin mensen worden open geseneden xp
Maar het gaat over een meisje dat in de problemen is gekomen doordat ze gepest werd .
En daardoor verkeerde dingen is gaan doen .
Als er positieve reactiez komen schrijf ik verder
En geef a u b tips en als je het slecht vind zeg het dan gewoon .
Hier komt het eerste stukje

Heden
Het is half 5 op een koude herfstdag, een klein blauw autootje komt tot stilstand voor een groot hek.
‘Zo Bella we zijn er’ zegt de verpleegster opgewekt. Ik probeer me haar naam te herinneren, was het nu Kim of Kimberly? Ach, wat maakt het uit het stikt hier vast van de verpleegsters wat maakt het dan uit dat ik één naam niet meer weet. Ik ga even op de knop drukken zodat de poort opengaat, ok? Met tegenzin draai ik me om en knik terwijl ik haar met een ijskoude blik aankijk. Ze stapt uit en loopt naar het paneel naast de poort. Opeens valt mijn blik op het grote witte bord dat over de met prikkeldraad bedekte omheining hangt. Instelling Rire stond er in vette zwarte letters op. Een instelling voor kinderen voor ,kinderen waar er iets mis mee is in hun bovenkamer. Voor kinderen zoals mij. Het hek komt krakend in beweging terwijl zij weer instapt. We rijden verder tot vlak voor het grote grijze gebouw. Stap maar uit, ik neem je tas wel even. We gaan via de achteringang want de rest is aan het eten. Ik stapte uit en volgde haar naar binnen. We liepen door een grijze fel verlichte gang, ik zag overal beveiligingscamera’s hangen. Ze stopte en klopte op een deur maar wachtte het antwoord niet af en ging direct naar binnen. Er stond een groot bureau in het midden van de ruimte met daarachter en vrouw met haar grijze haren in een strakke dot naar achteren gebonden, ze droeg een grijs mantelpakje en een klein brilletje. Ze had een strenge maar tegelijk vriendelijke uitdrukking op haar gezicht en zei: ’Zo jij bent waarschijnlijk onze nieuwe patient.Ik ben dokter Fia en ik ben de directrice van dit centrum. Ze stak haar hand uit en keek me verwachtingsvol aan, ik schudde haar hand en bliksemde haar neer met mijn ogen. Ze bleef me maar aankijken maar ik was niet van plan mijn naam te zeggen. Dit is Bella zei de verpleegster uiteindelijk in mijn plaats. Goed Bella ga maar even zitten dan bespreken we vlug een paar regels en belangrijke dingen.

reactiez

Laatst bijgewerkt door justmexp op 05 dec 2011 20:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Profiel  

Berichttitel: Re: verhaal : obsessed by idols
BerichtGeplaatst: 05 dec 2011 19:30 
Koningin Klets

Ik geef het een kans, ik wil namelijk wel weten wat voor kinderen dat zijn. Zijn het crimineeltjes of juist gewoon 'gekken'?

Omdat het zo vaak verkeerd wordt geschreven: het is SOWIESO en niet anders.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 05 dec 2011 19:35 
Blijvertje

Vitani94 schreef:
Ik geef het een kans, ik wil namelijk wel weten wat voor kinderen dat zijn. Zijn het crimineeltjes of juist gewoon 'gekken'?

bedankt , weet je wat ik plaats nu nog een stukje
maar vind je het slecht ?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 05 dec 2011 19:36 
Koningin Klets

justmexp schreef:
Vitani94 schreef:

bedankt , weet je wat ik plaats nu nog een stukje
maar vind je het slecht ?

Je schrijft wel leuk.

Omdat het zo vaak verkeerd wordt geschreven: het is SOWIESO en niet anders.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 05 dec 2011 19:39 
Blijvertje

@vitanje bedankt en hier komt het tweede stukje

Heden

Zo dit is vanaf nu jouw kamer zei de verpleegster- die volgens haar naamkaartje dus toch Kim heette-. We stapten binnen in een ruime grijze kamer, er stond een bed, een bureau, een kleerkast en er was een badkamertje. Dan laat ik je nu maar uitpakken, morgen mag je naar de groep maar nu moet je op je kamer blijven. Tot morgen! Ik negeerde haar en bekeek de kamer wat beter, ik keek naar het raam en zag dat er tralies voor zaten. Oh ja ik hebben daarnet je spullen gecontroleerd zei ze nog vlug voor ze de deur dicht deed en ik een vage klik hoorde. Vlug ritste ik mijn tas open en doorzocht mijn spullen maar het was te laat mijn nagelvijl en duimspijkers voor foto’s op te hangen waren verdwenen. Veiligheids matregelen, net zoals mijn nagels die ze kort hadden geknipt. Ze waren bang, bang van mij. Bang dat ik iemand zou vermoorden …zoals ik al had gedaan. Ik liet me op mijn bed vallen en huilde mezelf in slaap.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 05 dec 2011 19:40 
Blijvertje

Vitani94 schreef:

tja wie weet <-

Profiel  

BerichtGeplaatst: 05 dec 2011 19:47 
SuperForumQueen

Hmm, kbn nu wel benieuwd geworden :3

(¸.•´ (¸.•` ¤ Going nowhere to somewhere*´¨)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 05 dec 2011 19:49 
Trouwe Member

Probeer 1 tijd vast te houden.

Het is half 5 op een koude herfstdag, een klein blauw autootje komt tot stilstand voor een groot hek.
‘Zo Bella we zijn er’ zei de verpleegster opgewekt.

Het leest prettiger als je of in de verleden tijd, of in de tegenwoordige tijd schrijft en omdat het het 'heden' is..

EDIT : Maar verder wel goed, up :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: 05 dec 2011 20:04 
Blijvertje

Dreamrose schreef:
Probeer 1 tijd vast te houden.

‘Zo Bella we zijn er’ zei de verpleegster opgewekt.

Het leest prettiger als je of in de verleden tijd, of in de tegenwoordige tijd schrijft en omdat het het 'heden' is..

EDIT : Maar verder wel goed, up :D

ja das waar ....ik let er alleen niet veel op ga nu zeker doen ...morgen post ik het volgende stukje want mijn ouders zijn nu al kwaad dat ik hier te veel op zit xp

Profiel  

BerichtGeplaatst: 05 dec 2011 20:16 
Trouwe Member

^ Nog een tip trouwens :oops:
Je vergeet vaak aanhalingstekens als die verpleger wat zegt.

"Oh ja ik hebben daarnet je spullen gecontroleerd" zei ze nog vlug voor ze de deur dicht deed

Als je geen kritiek wil houd ik er mee op hoor xd
:P

Profiel  

BerichtGeplaatst: 06 dec 2011 10:17 
Blijvertje

Dreamrose schreef:
^ Nog een tip trouwens :oops:
Je vergeet vaak aanhalingstekens als die verpleger wat zegt.

"Oh ja ik hebben daarnet je spullen gecontroleerd" zei ze nog vlug voor ze de deur dicht deed

Als je geen kritiek wil houd ik er mee op hoor xd
:P

ok das waar ga vanaf nu proberen . Normaal schrijf ik het nooit omdat ik dacht dat je daar niet op let als je leest maar je hebt gelijk . ga vanaf nu doen ....nu nog kunnen onthouden , heb nogal een goudvissen geheugentje die zijn ook alles na 10 seconden vergeten blub blub blub blub ...wat zei ik ook weer xp
Ik vindt het juist leuk dat je tips geeft !

Profiel  

BerichtGeplaatst: 06 dec 2011 11:05 
Blijvertje

Hier komt nog een stukje deze keer uit het verleden (nu ja verleden van+-een jaar geleden)
[color=#0040FF1 september 20u30
Lief dagboek,
Vandaag was het de eerste schooldag. Ik zit spijtig genoeg weer bij de drie in de klas, maar dit jaar ga ik hen weer gewoon negeren en daarbij ik heb Mirjam altijd nog. Dit jaar zijn we 5 jaar bff’s. Nu ga ik wat huiswerk maken, hoe komen ze er eigenlijk bij? Het is nog maar de eerste schooldag en ze geven je al een berg huiswerk pff. Ach ja, slaapwel lief dagboek.
‘Goede morgen mam, goede morgen pap!’’ Goede morgen Bella’ zeiden ze in koor. Ik neem een mega portie cornflakes, zet ma aan tafel en begin te eten. ‘s Morgens wordt er nooit veel gezegd aan tafel, alleen soms door mijn kleine broertje Niall, maar die slaapt nu nog. ’Oh ja Bella je moeder en ik moeten je nog iets vertellen. Vanaf morgen moeten we wat meer op het werk zijn en zullen we dus niet meer samen met jullie kunnen ontbijten.’ ’Wat!’ Wou ik roepen ‘maar we zien jullie alleen maar s’ morgens!’ Maar ik hou wijselijk mijn mond. Als het over hun werk gaat is hun wil wet.’ En Niall dan?’ vraag ik.
‘Niall is al zeven en kan dus best voor zich zelf zorgen Bella.’

Even later fietste Bella zoals elke morgen naar de brug waar ze op Mirjam zou wachten, zodat ze samen naar school konden fietsen. Toen ze bij de brug was stond Mirjam haar al op te wachten, als ze Bella zag glimlachte ze flauwtjes en wachtte tot Bella naast haar kwam fietsen. Bella zag dat er iets was maar zweeg, ze wist dat het niets zou uithalen als ze nu zou vragen wat er was. Mirjam kon best koppig zijn. Plots remde Mirjam’ Belly ik moet je iets vertellen.’ ‘Oh nee’ Dacht ze’ Als ze me zo noemt dan gaat ze iets serieus vertellen
]
[/color]

Laatst bijgewerkt door justmexp op 06 dec 2011 18:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Profiel  

BerichtGeplaatst: 06 dec 2011 13:00 
Blijvertje

ik heb geprobeerd zoveel mogelijk op de tijden te letten weet niet of dat het gelukt, is xp...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 06 dec 2011 19:19 
Blijvertje

reactiezzzzzzz xp

Profiel  

BerichtGeplaatst: 06 dec 2011 19:24 
SuperForumQueen

Ben benieuwd wat ze moet vertellen :3

(¸.•´ (¸.•` ¤ Going nowhere to somewhere*´¨)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur