Het is 22 mei 2012 02:26

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: verhaal : obsessed by idols
BerichtGeplaatst: 06 dec 2011 19:30 
Trouwe Member

Vind het wel een leuk verhaal hoor!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 06 dec 2011 19:43 
Blijvertje

thanx hier komt nog een klein stukje voor vandaag want had niet zo veel tijd

We gaan naar Frankrijk verhuizen Belly.’Wat!’ riep ik terwijl ik bijna van mijn fiets viel van verbazing. ‘Zeg alsjeblieft dat je een grapje maakt.’ ‘Nee ik maak geen grapje , we vertrekken morgen naar Parijs voor mijn vader zijn werk, dit is mijn laatste schooldag hier.’ Ze barste in tranen uit en gaf me een dikke knuffel terwijl het ook wazig werd voor mijn ogen. Daar stonden we dan te huilen ergens onderweg naar school. ’Kom we moeten naar school. ‘ Zei ik uiteindelijk. Ik veegde de tranen uit mijn ogen en was blij dat ik vanmorgen geen mascara had opgedaan anders zag ik er nu waarschijnlijk uit als een verzopen panda.
Op school kropen de uren voorbij en na een eeuwigheid was het eindelijk het laatste lesuur. Op het einde van de les zei Mirjam voor heel de klas dat dit haar laatste schooldag was.
De meesten reageerden koel op het nieuws, ik en Mirjam waren niet bepaalde de populairste van de klas, maar we hadden altijd elkaar gehad tot vandaag dan.De drie gaven elkaar een high five en riepen: ‘ Zou je dat wel doen Mirjam , je kan Baby Bella toch moeilijk achterlaten misschien overleeft ze het niet , maar wees gerust wij zullen wel voor haar zorgen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 06 dec 2011 19:54 
SuperForumQueen

Ik vraag me af, wat er met die vriendinnen aan de hand is :]

(¸.•´ (¸.•` ¤ Going nowhere to somewhere*´¨)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 07 dec 2011 19:33 
Blijvertje

hier komt nog een stukje , wat vinden jullie ...ik weet niet wat ik moet doen...vind gewoon dat ik zo raar schrijf ...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 07 dec 2011 19:36 
Blijvertje

Ja, haar luier op tijd verversen en zo hé Bella!’ Nu is het genoeg meiden!’ zei mevrouw Verstraeten uiteindelijk.
Triiiiiiing het belsignaal weergalmde door de klas. ’Jullie kunnen gaan maar vergeet je taken niet! En voor jouw Mirjam veel geluk in Parijs en als je nog eens naar België komt twijfel dan niet en breng ons een bezoekje.’ ’Zal ik zeker doen mevrouw’ antwoorde Mirjam beleefd, ik twijfelde er echter aan of ze ooit nog zou langskomen hier op school.

‘Ik ga je zo verschrikkelijk missen’ prevelde ik terwijl ik haar voor de zoveelste keer een knuffel gaf. TUUT TUUT Mirjam’s vader drukte gefrustreerd op de claxon. ’Mirjam we moeten nu echt vertrekken als we morgenvroeg in Parijs willen zijn’. ‘Ja pap, ik kom zo!’ Ze wurmde zich los uit onze omhelzing en stapte in. ’Dag Bella!’ Riep ze nog terwijl haar vader het gaspedaal indrukte. Ik wuifde hen uit en bleef staan tot hun auto echt niet meer te zien was. Het was alsof iemand een stuk uit mijn hart had gesneden en ik kan je verzekeren dat doet pijn. Ik voelde een zacht kneepje in mijn hand. ’Gaat het Bells?’ Vroeg Niall met zijn schattige piepstemmetje. ’Ja, het gaat wel hoor, kom dan maak ik lekkere spaghetti klaar.’ ’Oh en Bells wanneer komen pap en mam?’ ’Ze moeten weer wat harder werken en komen dus heel laat thuis.’ ‘Dan kan ik ze dus niet meer zien vandaag. ’Concludeerde hij beteuterd. ’Nee, maar je hebt mij toch en straks een lekker bord spaghetti!'

Heden
Het is 7u, vermoeid kijk ik op mijn wekker. Kim had gisteren gezegd dat ik moest komen ontbijten om 8u dus sta ik maar op zodat ik me kan klaarmaken. Ik kijk in de spiegel en zie een meisje van 16 staan. Ze ziet er levenloos en moe uit, haar gezwollen rood omrande ogen zijn dof en leeg. Haar ooit zo mooie rode haar is nu bruin en futloos – gewoon omdat ze ooit gelezen had dat zij dat mooi vonden.- en overal op haar lichaam stonden littekens , op sommige plaatsen waren de letters nog te lezen. Dat meisje ben ik. Maar het doet me niets, er is niets dat me nog kan schelen sinds die ene dag in het park. Ze hadden me al wenend aan de vijver gevonden met zijn kleinen tengere lichaampje in mijn arme. Ze dachten dat ik het gedaan had en konden het niet verwerken. Ik weet het niet meer. Sindsdien heb ik geen woord meer gezegd, het doet te veel pijn. Ik wil er niet meer aan denken sluit alles in gedachten weer op.

Laatst bijgewerkt door justmexp op 08 dec 2011 09:45, in het totaal 2 keer bewerkt

Profiel  

BerichtGeplaatst: 07 dec 2011 20:04 
SuperForumQueen

Nu ben ik best wel benieuwd naar wat er gebeurd is :3
En ik vind dat je best goed schrijft en niet raar, je weet wel goed het verhaal onder woorden te brengen vind ik :6

(¸.•´ (¸.•` ¤ Going nowhere to somewhere*´¨)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 07 dec 2011 21:35 
Trouwe Member

Ik heb m net helemaal gelezen. Wat leuk en sapnnend ! Ik ben nu heel benieuwd naar het volgende stukje !

Ps. Bne je zelf ook belgisch ?

x

Profiel  

BerichtGeplaatst: 08 dec 2011 19:26 
Blijvertje

@Rosiee en Myself thanx

Profiel  

BerichtGeplaatst: 08 dec 2011 19:27 
Blijvertje

-Myself- schreef:
Ps. Bne je zelf ook belgisch ?

x

jep :6

Profiel  

BerichtGeplaatst: 10 dec 2011 14:08 
Trouwe Member

Verder? :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: 17 dec 2011 21:24 
Blijft hangen

Verder! Ben echt benieuwd geworden :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: 17 dec 2011 22:34 
Trouwe Member

leuk! ben ook benieuwd!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur