Deel 1.Ik laat mijn handen over Keahi's wangen glijden. Ze voelen zacht, als babyhuid. Haar bruine ogen lichtjes glinsterend, haar mond zich omkrullend tot een verlegen glimlach. Ik druk mijn lippen zacht op die van haar.
Even ga ik op in het moment. De zachte lippen die de mijne omhelzen, haar lichtkrullende, blonde haren waar mijn rechterhand zacht doorheen strijkt. Het lijkt alsof ik droom. Misschien doe ik dat ook wel. Hier, terwijl ik haar lippen kus. Terwijl ik mijn ogen gesloten houd, mijn handen over haar lichaam laat glijden.
Keahi maakt zich even los en laat een verlegen, maar overlieflijke glimlach verschijnen. 'Eathelyn, ik hou van je... Dat weet je, hè?' zegt ze met zoete stem.
Ik hou mijn hoofd scheef en laat mijn mondhoeken omhoog krullen. 'Dat weet ik. Al een jaartje ondertussen!' antwoord ik fluisterend.
Ze kijkt me even aan. Haar ogen vragend. 'Je ouders bleven toch drie dagen weg?'
'Ja,' antwoord ik. Een licht vermoeden ontstaat in mijn gedachten.
'Ah, mooi...' fluistert Keahi met een ondeugend glimlachje. Ze pakt mijn hand vast en trekt me mee naar de trap. Al zoenend struikelen we naar boven. Met een hand hou ik haar vast, met de andere open ik de deur van mijn slaapkamer. Voorzichtig schuifelen we naar binnen, waar Keahi me zachtjes neerdrukt op het twee-persoonsbed dat in het midden van de kamer staat. Ze kijkt me even aan. Een speelse blik ligt rond haar ogen. Ik grijns en laat toe hoe ze me langzaam begint uit te kleden.
poes laatste alinea is sleeeeeeecht