|
Ja ! Hier is 'ie ! Het is trouwens Zondag de 29e, niet de 28e ! Hihi
Precies 1000
Is dit het einde ?
20 december, donderdag, 2012 9:00 Lief Dagboek, Gister was ik jarig, het was heel erg gezellig maar ik voel me nu niet lekker. Ik voel me echt heel slecht, alles om me heen draait, het is echt heel eng. Ik wil wel naar school dus mama brengt me over een half uurtje. Ik heb de hele nacht gedroomd over Emanuel, ik ben zoooo verliefd op hem! Daarom wil ik naar school, ik kan ‘m niet missen. Een mijn vriendin weet dat ik hem leuk vind en ze probeert ons bij elkaar te brengen, ze is echt een schat! Ooh, ik moet opschieten, nog even make-up doen dan; op naar school.
21:00 Lief Dagboek, Ja, school ging wel, saai, maar gelukkig heb ik Emanuel nog even gezien. Ik heb wel meer mensen over trillingen gehoord, maar niet zo erg als die ik voel en zie. Verder ben ik echt heel moe en denk ik morgen niet naar school, mijn moeder vond het geen goed idee. Nou die ene dag kan ik hem wel missen denk ik, hopelijk komt hij op msn. Ik ga nu slapen want ik ben echt heel moe.
21 december, vrijdag, 2012 11:15 Lief Dagboek, Ik heb echt heel lekker geslapen, geen trillingen meer, ik had vast slaap tekort. No worries. Ik ga zo een heerlijk warm badje nemen, mama is aan het werken dus ik ben alleen thuis tenzij m’n broer nog thuis is maar ik denk dat hij ook moet werken. Lekker muziekje opzetten straks en dan op de computer. Even het badwater aanzetten. Ik ben zo terug. Zo, WhOooOw, dat was echt een harde beving. Dit kan ik echt niet gehallucineerd hebben! Ik bel een vriendin, JA! Zij had het ook gevoeld, iedereen voelde zich nog oké op school. Iedereen moest naar de aula komen had ze gezegd. Dus ze moest echt ophangen, ik wenste haar en iedereen succes. Ik ga toch mar in bad, een beetje proberen te relaxen… Hé, mijn telefoon ging af, het was een sms’je… van Emanuel! Ik open hem gelijk: Hey,gaat het goed, Leef je nog? Ik euhm... nou ja ik hoor je vast nog wel. Xx E. hou van je. Aaaw, wat lief. Nou, ik ga ‘m nu bellen en daarna in bad.
15:45 Lief Dagboek, Er was net weer een hele grote beving, wat is er toch aan de hand? Emanuel belde me net, maar het kraakte een beetje, het is gaan stormen, regenen en de tv doet het niet meer… Internet is ook heel langzaam geworden. Ik zei dat ik hem terug zou bellen met de huis telefoon, die doet het nog wat beter. Dus dat ga ik nu even doen.
16:30 Lief Dagboek, Ja, ik heb 3 kwartier met hem gebeld. Hij zei dat hij me miste en dat hij hoorde dat er al meer dan 10.000 doden zijn gevallen door de heftige weersomstandigheden. Ik heb van mijn moeder ook niets gehoord, ik hoop dat het goed met haar gaat. Maar er zijn dus nu heel veel bevingen, wat moet ik doen? Ik durf het huis niet uit maar ik durf hier ook niet te blijven. De telefoon gaat weer. Het is mijn moeder, gelukkig! Wacht even, die moet ik even opnemen. Ze wil dat ik zo snel mogelijk naar haar toe kom in het ziekenhuis, Bus 93 en dan ben ik er. Ik pak wat spullen en dan moet ik gaan.
16:45 Lief Dagboek, Ik zit nu in de bus, ik ben de enige. Het regent heel hard, en ik luister muziek. De bus rijdt nu door de wijk waar de helft van mijn klas woont. En Emanuel ook… Shit, de buschauffeur roept iets om: ‘Beste Mevrouw, ik rijd tot het station daarna is het te gevaarlijk om door te rijden, mijn excuses. Andere bussen zullen ook nog maar een aantal haltes bereiken.’ Shit, shit, shit! Wat moet ik nu? Ik kan niet zomaar naar iemand toe. Ik stap hier uit, bij het winkelcentrum want bij het station staat geen bushokje en hier wel, en als er echt nood ik kan ik een winkel in. O, mijn moeder belt. ‘Ben je al onderweg?’ ‘Nee… nou, ja… euhm… De bus rijdt niet meer verder ik ben nog niet eens op de helft…’ ‘Shit, wat moet je nu?’ ‘Ja, dat vroeg ik me ook al af, ik zoek wel iemand om naar toe te gaan.’ ‘Oké, ik wil niet dat je alleen bent.’ ‘Ja mam, is goed. Doeeeg’ Wat moet ik nu? Godver, gaat me mobiel alweer… Het is Emanuel, hij stuurde een sms’je, hij was bezorgd en wilde weten of ik nog steeds alleen thuis zat. Ik besluit hem te bellen, dat ik alleen hier in het bushokje zit, bij het winkelcentrum. Hij doet zo lief tegen me, hij wil me komen ophalen!
Lief Dagboek, Hij is onderweg, hij is echt heel lief, o wacht ik zie hem. ‘AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!’ Schreeuwen we, wat en harde beving! ‘AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!’ Nog een, en nog een, steeds heviger! Het glas van het bushokje breekt. Nog een harde beving, alle ramen uit huizen liggen in scherven, al het servies en alle spiegels. Ik kijk naast me, daar is hij, hij zegt: ‘Ik hou van je, voordat het te laat is.’ Ik wilde iets terug zeggen maar om ons heen verandert het in een ruïne, huizen storten in, lantarenpalen en bomen vallen om, auto’s waaien weg. We houden elkaar vast, we beschermen elkaar. Er stort een brug in. Ik moet hem nu antwoord geven, NU! Voordat het te laat is. ‘Ik hou ook van jou.’ Moet ik hem nou zoenen? Ik had niet veel tijd om daar over na te denken, want zijn lippen kwamen richting de mijne, onze lippen raakten elkaar. We zoenden, ik weet niet voor hoelang. Mijn besef van tijd was trouwens al even verdwenen. Ik keek op, alles was verdwenen, het was zwart, overal om ons heen, duisternis. We stonden op ongeveer 5 m2, dicht naast elkaar. Hij zoende me weer. Wij waren het licht puntje in de duisternis.
_________________ Me Without you, It’s Like Facebook Without Friends, YouTube Without Music and Google With No Results. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ One Direction Infection
|