|
| Blijvertje |
 |
Geregistreerd op: 02 nov 2010 14:57 Berichten: 62 Woonplaats: In een huis met een dak erop |^|
|
Leraren die huiswerk opgeven voor de 1ste 2 dagen na de vakantie.. Waar is jullie gevoel? =(
Ja ik weet dat jij nooit fouten maakt, want fouten maken is menselijk.
Als ik een pakketje krijg, is het eerste wat ik doe bubbeltjesplastic knappen
Doen alsof je de smsjes van degene die je niet mag nooit ontvangt.
Beste McDonalds, ik vroeg om drinken met een beetje ijs. Niet om ijs met een beetje drinken
Uren achter je computer zitten, en eigenlijk helemaal niets doen.
ik kan niet goed omgaan met buitenlandse toetsenborden
Jij hebt geen potloden nodig om iets te betekenen <3.
Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw. Sommige gedichten rijmen, deze niet
"Kies maar." "Nee, kies jij maar eerst." "Oke." *kiest* "SHIT.. die wou ik.."
Ergens bewust heen lopen, en dan vergeten waarom je er ook alweer heen moest..
Iedereen wil altijd de waarheid horen, maar zodra ik het vertel worden ze boos...
Als ik een oreo koekje eet, kom ik maar tot het draaigedeelte.. dan is ie al gebroken
altijd wil ik nieuwe dingen, maar dan ben ik bijna jarig & weet ik niets te vragen ...
Ik haat het als ik bij meerkeuzevragen steeds dezelfde letter heb..
Meisjes moeten zichzelf niet uithongeren, botten kunnen we ook in een museum zien!
Als je naast je schoenen loopt, krijg je vieze voeten.
de waarheid is, ik heb geen spijt van de dingen die ik heb gedaan. ik heb spijt van de dingen die ik niet deed toen ik de kans had.
Ik haat hoe 1 vervelende reactie, me alle leuke kan laten vergeten..
ik krijg een soort mini hartaanval als ik mijn mobiel/ipod niet meer in m'n zak voel
Beste Hyves, wat probeer je te zeggen met die "eindelijk" respect?
Als ik een hartje teken is er altijd 1 helft die mooi is, en 1 helft die mislukt is...
We hebben allemaal die paar berichtjes die we nooit willen verwijderen.
Ik sla m'n beste vriendin meer dan personen die ik echt niet mag <3
ik haat het als je met iemand msnt & degene zegt: "ik verveel me" BEN IK NIET LEUK GENOEG DAN?!
Beste tandarts, stop alsjeblieft met tegen me te praten. ik kan niet antwoorden met uw hand in m'n mond.
Ik haat 't als ik net m'n nagels heb gelakt & dan opeens OVERAL tegen aan stoot met m'n vingers ...
Ik kijk altijd even over mn 3D-bril in de bioscoop, gewoon om het verschil te zien.
Maatschappelijke stage is verplicht. Maar het is wel vrijwilligers werk.. WTF?
Als we midden in de nacht niet mogen snacken, waarom zit er dan in hemelsnaam een lamp in de koelkast??
als iemand m'n vriend(in) roept, kijk ik automatisch ook om.
ALTIJD als ik mijn telefoon kwijt ben staat ie op stil...
net doen alsof je hard nadenkt als de leraar naar je kijkt..
"Wie is dat? Wat doen ze? Wat gebeurt er?" "HOU JE MOND EN KIJK DE FILM!"
Ik haat het als ik m'n computer uit doe & dan besef dat ik nog iets moest opzoeken ...
CANCEL CANCEL CANCEL!! "uw bericht is verzonden" Shit...
Zakje chips = 30% chips & 70% lucht..
Mission imposibble: je oplader proberen in je telefoon te doen.. in het donker..
Ik heb bijna nooit vlekken op mn kleren, behalve als ik iets wits aantrek..
ik HAAT het als de leraar het bord schoonmaakt & 1 zo'n klein streepje laat staan ...
ik doe alles wat mogelijk is om de afstandsbediening te pakken zonder op te staan
leraar: "ik ga je ouders hierover bellen!" - "okee doe ze de groeten!"
Waarom kan ik nooit stil blijven staan als ik aan het bellen ben??
Ik haat het als de leraar iets uitlegt aan iemand die voor me zit, en de leraar met zn kont boven mijn tafel hangt..
Als mensen tegen me zeggen 'dat lukt je toch niet' geeft me dat juist extra motivatie om het toch te doen 
Je vrienden tegen onbekende mensen in de gang aanduwen #LOL
"Een Big Mac, grote friet en een cola LIGHT"... zozo! Op dieet? ;p
Hoe ik Engels leer? 30% door internet, 35% door songteksten, 33% door tv series, en 2% door school
"Niet kijken!" *iedereen kijkt* "Hee kijk!!" *niemand kijkt*
Dat moment waarop je je iets grappigs herinnert, je in je eentje lacht en iedereen je raar aankijkt.
Altijd als ik een keer op tijd kan komen, gebeurt er wel iets woordoor ik toch te laat ben -.-'
Rekenmachine, kladblaadje, alles erby voor mn wiskunde die k deze x WEL ga maken! Vraag 1? Uhm, die slaan we over.. Vraag2?3? Oke laat maar!
Als iemand zegt "wat een leuk shirt heb je aan!" dan kijk ik altijd omlaag om te zien wat ik draag...
Ik ga een account op facebook maken met de naam "niemand". Dan komt er te staan: niemand vind dit leuk.
"OMG, je lacht om je eigen grap!" "Ja, duuh, als ik het niet grappig zou vinden, zou ik het niet gezegd hebben..."
Als ik gestresst ben, eet ik allerlei lekkere dingen, want "stressed" achterstevoren is "desserts"
wat is die 'ik heb nog veel huiswerk' smoes handig als je ergens niet heen wil met je ouders 
Leraar: "dit moet je nog weten van vorig jaar" WTF? Ik kan de stof van vorige week niet eens meer herinneren -.-'
Ik krijg mn beste ideeen altijd 's avonds als ik wil slapen.
ik heb geld nodig, geen baan.
Leraar: 'Ik heb de so's nog niet nagekeken want er was voetbal op tv' Wij: Wij hebben ons hw niet af, er was voetbal op tv' Leraar: 'STRAFWERK!' #WTF?
Ze moeten een 'ik-heb-de-voorwaarden-niet-gelezen-maar-accepteer-ze-wel knop maken!
Trying to forget someone you loved is like trying to remember someone you never knew.
Mis nooit iemand uit het verleden Er is altijd een reden Waarom ze de toekomst Niet gehaald hebben.
Oh and one more thing boy; you'll never find another me.
Everyone wants happiness without any pain, but you can't get a rainbow without a little rain
Overal word gelogen, wie kan je vertrouwen ?? wie zijn je vrienden, op wie kan je bouwen ?? zeggen dat je me vriend bent, en me dan laten staan !! moelijk maar , ja ik laat je gaan !! ik zal je niet meer bellen, van mij hoor je niks meer en niet aankomen met je smoesjes, niet nog een keer! je boodschap is duidelijk, je bent nu helemaal vrij maar mocht je diep in de shit zitten, kom dan niet bij mij !! want ik zal je laten vallen, zoals je ook bij mij deed maja, ik kan je niet negeren, en dat is iets wat je weet je weet dat ik er toch voor je ben, ookal ben ik zo kwaad ik probeer je te vergeten, maar dat is iets wat moeilijk gaat waarom doet het pijn, waar trek je me door? dat heet dan vriendschap, nou lekker hoor!
Dat moment als iedereen al gestopt is met lachen & jij de enige bent die het nog steeds hilarisch vind.
Ik stalk je niet, ik ben je gewoon goed aan het observeren 
Ik vind het leuk om leugens van mensen aan te horen, als ik de waarheid weet
Nobody can take you away from me(L)
You're the reason I wake up each morning(L)
You make my most sad days the most wonderfulls days (L)
Every day I miss you more and more (u)
KNACK! < -- yup, that was my heart.. (U)
You're the best heartbreaker in the world. (u)
Jij bent mij allerliefste vijand.(U)
Alles wijsheid die een normaal mens heeft, kan niet op tegen de liefde die een dier je geeft.
Nobody can beat my love for you (L)
_________________ Love is a chemical reaction <3'
TweeJuliTweeDuizendEnElf<33
|
|