|
Ik heb een grote bek, Maar mijn hartje is klein. Ik voel je woorden prikken, Ja, ze doen me pijn. Maar ik geef niet op, Ik vecht mijn eigen weg. Help je niet mee, Oke, dan heb je pech. Ja, je bent mooi, Maar wat stelt dat nou voor. Als je binnen verrot bent door en door, Probeer me niet te breken, Omdat ik jou niet ben. Ga niet over me roddelen, als je me niet kent. Want jij kan me wel lelijk noemen, Een bitch, arrogant, te groot Of te klein. Dat kan me echt niets schelen, Want ik zou nooit zoals jou willen zijn! - liefde begint met 'n lach, groeit met 'n kus, en eindigt met een traan. - ze zeggen vallen en weer opstaan, maar wat als de enige die je kan helpen met opstaan, je liet vallen. - Ik fluister je naam maar je hoort me niet, Tranen stromen maar je ziet ze niet, Ik heb je nodig maar je bent er niet.. - Soms gebeuren er van die dingen die je totaal niet verwacht, je hart doen breken en je doen vergeten hoe je lacht. - als voor je kijken je pijn doet, achter je kijken bang maakt, kijk dan naast je want ik zal er altijd voor jou zijn. - i can't say with words how much i love you. - leven zonder liefde is leven met verdriet leven zonder liefde is het leven niet levon zonder liefde is leven zonder jou en dat kan ik niet omdat ik van je hou. - vergeet het verleden, en kijk naar de toekomst. - vergeet de mensen uit je verleden, er is wel een reden dat ze je toekomst niet hebben gehaald. - hou je sterk en zie, dat alles goed komt zolang je maar doorgaat, zal je blijven staan, maakt niet uit wat je doormaakt. en je moet niet vergeten, dat alles in 't leven wel gebeurd met n reden. - soms wil ik dat je gaat, maar ik kan toch niet zonder jou. - Uit het oog, maar niet uit het hart. - ik mis de tijden die we vroeger samen hadden, maar er is niks aan te doen, want de wereld die veranderd. - all i need is you. - only you and me baby. - i love love, love is you, so i love you.
_________________ - It's only you and me baby. -Je kunt je ogen sluiten voor dingen die je niet wilt zien, maar je kunt je hart niet sluiten voor gevoelens die je niet wilt voelen.
|