|
Dan word ik wakker, ik zweet en ril. Ik schop de dekens met mijn benen van me af en loop naar de badkamer, daar gooi ik een plens water in mijn gezicht. Zo, zo dat was even een droom, het zal wel van de stress komen. Nu hopen dat ik weer kan slapen, want dan kan ik er weer vroeg uit om mijn biologie te leren. Heel stil, om mijn zusje niet wakker te maken, loop ik weer naar mijn kamer. In bed vraag ik me af wie die jongen met z'n heldere blauwe ogen is. Ik ken hem niet, denk ik, maar zie hem al een tijdje vaag in mijn dromen. En die grijze ogen, van wie zijn die? Snel kijk ik op mijn wekker om te kijken hoelaat het is, het is al twee uur. Ik stap mijn bed in en kijk of mijn wekker wel echt om zes uur staat, want ik moet echt een voldoende halen voor bio.
Piep, piep, piep, doet mijn wekker. Bijna automatisch gaat mijn hand naar de uit knop, Hè, nog even blijven liggen.
tie-de-lie-do-tie-de-lie-do doet mijn mobiel. Hè, wie sms't er nou zo vroeg? Moeizaam stap ik uit bed en lees het sms'je Hey romi kom je nog? ik ga al weg hoor!! XXXSTELLA
Verschrikt kijk ik op mijn wekker, nee, al acht uur. Shit, dat word haasten en een onvoldoende bio, shit, shit, shit. Als ik benenden mijn brood sta te smeren komt m'n moeder "Romi ben je nou nog hier?" "Ja mam ik weet 't" snel geef ik haar een kus en trek m'n jas aan. Super snel fiets ik naar school. Op het schoolplein voel ik een steek in mijn zij, dan zie ik tegen de muur van de school een jongen staan met bruine krullen. Ik schenk er geen aandacht aan en loop naar binnen.
_________________ ik wil geen ruzie ik wil geen strijd ik wil alleen dat hele kleine beetje eerlijkheid
Laatst bijgewerkt door taffie op 20 mei 2010 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt
|