heeej iedereen,
Ik weet dat er een topic over is ergens, maar het ging over vullingen en daar ben ik niets mee.
Wel ik ben dus 15 jaar en sukkel al 2 jaar met ongelijke borsten. Links ben ik tevreden van grootte hoewel ik een grootte tepel heb, maar bon

, rechts daarentegen is veeeeel kleiner dan de linkse.
Nu zegt iedereen je borsten groeien nog, en je ziet het waarschijnlijk niet. Maar het is al wat geleden dat mijn beste vriendin op vakantie zei dat 1 borst groter was, toen dacht ik nog, de andere groeit wel bij, niet dus ;(
Ik vind het gênant om een bikini te dragen omdat je het ziet dat links lager hangt, veel lager.. En je ziet het echt wel. Als ik een bh draag valt dat wel mee, ik zie het dan wel maar anderen niet. En nu we binnen 3 weken op vakantie gaan begin ik echt zorgen te maken!
Elke dag opnieuw als ik ze zie denk ik weer, wat kan ik doen! Ik vind het echt verschrikkelijk!! Het is niet de eerste keer dat ik er van ween. Klinkt dom maar ik zit er echt mee. Ook wetende dat mijn mama nu een D heeft stel ik me voor dat de linkse een D zou worden later en die rechtse zo een magere A of misschien wel nog een B.
Ik heb een tijdje mijn rechterborst gemasseerd maar zo veel hielp dat niet.
Hebben jullie alsjeblieft! alsjeblieft! nog goeie tips voor mij zodat ik gerust een bikini kan dragen!
Groetjes!