|
Ben je een jongen of meisje? Meisje Wat voor ondergoed draag je en waarom? Ik draag hipsters omdat mijn vriend die heel mooi vind en ik ook. Droeg je vroeger ander ondergoed? Waarom ben je veranderd? nee eigenlijk, draag hipsters en strings.
Heb je ondergoed in een effen kleur (en welke dan), of met motiefjes? alletwee, en veel kanten Hoeveel onderbroeken (en bh's) hebben jullie? pff, bh's.. stuks of 12.. en ondergoed geen idee, veel :P Heb je een favoriet merk? meestal koop ik bij de hunkenmoller Hoeveel geld geef je uit aan ondergoed? aan ondergoed niet veel, behalve voor een keertje een mooi setje. voor bh's ben ik bereid wat meer te betalen.
Wat voor ondergoed is "not done" bij het andere geslacht? ballenknijpers! Kunnen strings bij mannen? nope Mag je ondergoed boven je kleren uit zien? nee, vind dat er goedkoop uitzien.
En hier hebben jullie nog eens de kans om je mening over Bjorn Borg te spuien Vind je het mooi of lelijk, te duur of zijn geld waard, draag je het zelf, enz. enz ik vind bjorn borg niet lekker zitten, en ik hou er niet van als er ondergoed boven je broek uitkomt.
_________________ live every day like it's your last!
|