|
Ik wil mijn ogen sluiten. Alles zet ik van me af. Ik blijf steeds in mezelf schreeuwen: Hoe kom ik ooit van die ellende af. Ik wil me ogen sluiten, maar het heeft helemaal geen zin. Want ik weet dat ik dit niet win. Ik open mijn ogen om de werkelijkheid te zien. Tranen komen naar buiten. En hoop maar dat de ellende ooit overgaat misschien.
Achtervolgd door het verleden, stilstaand bij het heden, loop ik de toekomst tegemoet!
does it ever get any better, or will i feel this way the rest of my life
'Called you a heartbreaker, and you couldn't face the truth.
what hurts the most was being so close and having so much to say and watching you walk away and never knowing what could've been and not seeing that loving you is what i was trying to do
Gevangen in een stilte, gaat dit ooit voorbij. Je ziet het nieuwe leven niet, je voelt alleen de pijn
See, I'd like to give you my heart, but broken things are never pretty
You repeat those three words, yet you still dont know the meaning
People don't change because they see the light. They change because they feel the heat..
Every tick of the clock, Every beat of my heart, I'm thinking of you.
well my heart knows me better than i know myself so i'm gonna let it do all the talking.
Everyone needs a reason to wake up in the morning.
pijn negeren is makkelijker dan het onder ogen zien
Om een echte schoonheid te zijn moet je stralen,grappen kunnen maken, en je hersens laten werken.
Zwijgend hou 'k je in mijn armen, drie, vier, vijf minuten lang. Jij kunt zo mijn hart verwarmen, met jou ben ik voor niets meer bang."
"We worden vaker geraakt door stilte dan door woorden."
The worst way to miss someone, is to be sitting right beside him, knowing you can't have him
Hoeveel tranen moet je laten vloeien voor de allerdiepste wond heelt ?
Sometimes the person you want the most, is the person you're better off without.
It`s beauty that captures your attention, personality which captures your heart.
I didn`t knew what I was doing for a while.. But now I remember.. I`m loving you.. And I`m stil doing that
life is simple: you make choices and you don`t look back
All I wanna do is ƒind a way back into love ♥
We say goodbye, but never let go..
Laat je hart niet stelen door `n verzamelaar..
"A goodbye is only painfull if you know you will never say hello again"
; bedankt voor de kracht die je me gaf toen `k die nodig had
it feels like no-one ever told the truth to me, about growing up and what a struggle it would be. in my tangled state of mind, i've been looking back to find where i went wrong. how would it be, if you where standing in my shoes? can't you see that it's impossible to choose? no, there's no making sense of it - everywhere i go i'm bound to loose
ik heb geprobeerd de zin te zien van het leven, maar alles ontgaat me zonder jou
maar je hebt mij nooit verteld waar het op hield, wat de grens was en waarom. waarom het in godsnaam zo moest eindigen ..
ik kan je niet laten gaan, al zeg ik dat het beter is / alleen en zonder jou
dare me a drink, dare me a drive. dare me a TRUE love with everything you have
ik weet niet wat mijn bedoelingen zijn - ze spreken een andere taal
ik ben niet zo kil als ik me voordoe, heus. raak mijn ziel, mijn hart. maar alsjeblieft, breek niets
too many bitter tears are raining down on me
en het zou me niets doen wanneer ik je nooit meer zou spreken
je zuigt de liefde uit me en ik uit jou. zo kunnen we nooit verder
met geknepen ogen dwaal ik af naar 'n land waar je nog mooier lijkt dan je bent
ik heb je lief, ik heb je liever dan mijn leven
Wish I could press rewind, Turn back the hands of time, And I shouldn't be telling you.
Excuse me, I really didn't mean to ramble on, But there's a lot of feelings, That remain, Since you been gone, I guess you thought, That I woulda put it all behind me, But it seems there's always something, Right there to remind me, Like a silly joke, Or something on the T.V., Boy, it ain't easy, When I hear our song. I get that same old feeling
ik had alles in de hand, totdat jij verscheen.
Theres a point in your life, When you get tired of chasing people and trying to fix everything,But its not giving up..Its realizing you dont need certain people and the bullshit they bring!!
het is nu donker, buiten is het stil, ik stel me weer de vraag, is dit nu wat ik wil?
schud je problemen van je af en start een ander leven, geen leugens en vecht voor een ander zoals een ander dat ook voor jou zou doen.
Als ik wist wat de gevolgen waren deed ik het anders
Heb geleerd mijn hart te volgen, maar mijn hart weet geen raad
Weet je wel dat niemand, mijn leven zo zinvol maakt Niemand me tot in mijn diepste raakt, Niemand me geeft waar mijn hart om vraagt Je geeft me je zelf, je ziel, je hart,
if i could stay with you i would but i cant...
Ik laat het verleden achter me, maak een nieuwe start. Vergeet mijn tranen en luister naar myn hart
Sommige dingen komen niet meer terug, maar blijven wel voor altijd in je hart
my eyes are red, red of my tears, the tears that care about you
ik wil niet dat je tegen me praat, ik wil het gewoon niet, ik wil het hoofdstuk van pijn en verdriet achter me laten, en proberen en nieuw hoofdstuk te beginnen.
De grootste uitdaging, is om jezelf te blijven in een wereld waarin iedereen iemand anders van je probeert te maken
I ain't complaining, I still wear a smile even when it's raining
Don't say you know me, when all you know 'bout me is my name. Don't say you understand, when you don't know half of the story. Don't say you love me, cuz love ain't just a word. Don't say you care, cuz the only one in my life that cares, is my mom: She knows me best, she understands me best, she loves me best and she cares for me like no one does.
Niemand zei dat het eenvoudig zou zijn. Niemand heeft beloofd dat het vanzelf zou gaan. Wij zijn bijzonder. En jij bent het waard. Dus ik vecht tot de lucht is geklaard.
Net als ik denk, je te zijn vergeten, net als ik denk nu beter te weten, duik jy weer op in men nieuwe leven, om mijn oude hoop, weer een kans te geven.
wat gebroken is kan je lijmen, dan heelt het misschien, maar het zal nooit meer als eerder worden, want de barsten blijf je zien.. ';
Met alles wat ik doe schat denk ik aan jou, je blijft hangen in m'n kop ik ben stapelgek op jou! Je bent de reden van myn slapeloze nachten en de reden dat ik droom overdag.
Je kan je ogen sluiten voor de dingen die je niet wilt zien.. maar je kan je hart niet sluiten voor gevoelens, die je niet wil voelen
Liefde is iets, dat je haast niet kan beschrijven. Het kan je hart sneller laten kloppen, of het kan je hart breken.
You said, i never leave you , now im here, left alone,
Kyk me aan. en vertel me, dat we ooit weer samen komen
Your the only one, why cant you just believe me ?
wil weg , weg van hier zie je niet hoeveel pyn je me heb gedaan,
Mijn hart is omsingeld met liefde voor jou!
je hoeft niet in me te geloven, ik werk mezelf wel naar boven.
ik lach wanneer jij lacht, omdat jou lach mij liefde geeft.
even slikken, en weer doorgaan.
spijt heb ik niet meer, van wat ik als maar zei, van wat ik als maar voel, maar jij niet voelt voor mij.
doe geen moeite voor iemand die geen moeite voor jou doet
soms lopen dingen niet precies zoals je wilt en sta je er alleen voor
if you really mean forever then say i'll try . never say forever .. because forever is a big lie
you act like you never had love
and i tought it would be easy but its hard for me to let you go
liefde kent geen haat maar ze zullen zich vergissen , want als jij er niet bent haat ik het om je te missen.
Een droom is niet voorbij als je hem in je hart houd
verdriet verdwijnt niet als de tranen verdwenen zijn.
Als de liefde toch geen spel is, waarom zijn er dan toch zoveel spelers?
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return
You come to love not by finding the perfect person, but by seeing an imperfect person perfectly.
Je bent ontstaan uit liefde, dus groei niet met haat
Iedereen ziet mij als een blij meisje, Maar is dat wel zo, Van buiten lijk ik blij, Van binnen leeft er een hele andere wereld in mij.
Het moeilijkste in je leven is wanneer je ziet dat degene waarvan je houdt, van een ander begint te houden.
_________________ Jack: "What happened to you?" Ty: "I got kicked by a cow" Jack: "That same high kicking cow tear your shirt?" Caleb: " No it was one of those dang long horns..I nearly got gored."
|