|
| Newbie |
|
vanalles wat. Soms moet je wegrennen, gewoon om te kijken wie er achter je aan komt. Soms moet je zachter praten, gewoon om te kijken wie echt luistert. Soms moet je stoppen met vechten, alleen om te kijken wie er echt aan jou kant staat. Soms moet je de verkeerde keuze maken, gewoon om te kijken wie je helpt de problemen oplossen. En soms moet je weggaan bij de gene van wie je houd, gewoon om te zien of die bij je terug komt.
I'm jalous of every girl who hugs you, because for one second they hold my world.
I try, but I can't forget you, cause I know that I love you deep down.
Ik mis het kleine kind zijn. Geschaafde knieën zijn makkelijker te fixen dan een gebroken hart.
you know my name, not my story..
I have to learn, I have to try.. have to trust, I have to cry. I have to know, that I can be myself..
I believe in angels, couse you are one of them
Just to let you remember that there are more things in life than the jurk who broke your heart.
With your smile, your laughs, your hugs, your style, my life is so much better
Dont give up, the begin is always the hardest
Fake tan, fake nails, fake body, fake smile. Girl, are you sure you aren't made in china?
Call me a Barbie if you want; I take it as a Fucking Compliment; Cause it's better as the Chucky Doll That's your Look a like
Weet je nog, vroeger.. wij samen in de trein, ik stak mijn kont uit het raam en jij je hoofd, en iedereen dacht dat wij tweelingen waren!
boy you got my heartbeat running away
Zie je die jongen die zijn huiswerk maakt? Hij kon het gisterenavond niet doen omdat hij te druk was zijn beste vriend over te halen geen zelfmoord te plegen. Zie je dat meisje met teveel make-up? Ze is onzeker, ze moet zich mooi voelen. Zie je hem, degene die elke dag lange mouwen draagt? Hij bedekt zijn littekens. Zie je haar, met goedkope kleren? Haar familie kan bijna geen eten kopen, laat staan merkkleding. Zie je dat meisje die lacht om elk klein ding? Ze huilt zichzelf in slaap, elke nacht. Vraag je je af waarom ze nooit vrienden thuis meebrengt? Omdat ze bang is dat haar vader dronken is, zoals altijd. Zie je de jongen waar iedereen naartoe gaat voor advies? Hij wenst dat iemand hem advies kon geven. Zie je het meisje dat nooit lunch mee brengt? Ze is verafschuwd van haar eigen lichaam. Zie je haar, met haar dunne buik? Ze gaat naar de badkamer en dwingt zichzelf om over te geven, zodat ze zo dun kan blijven. Zie je die jongen die op zijn nagels bijt? Hij heeft kanker en denkt over hoeveel tijd hij nog te leven heeft. Zie je je beste vriend? Hij is verslaafd aan drugs, maar hij kan het je niet vertellen want je zal het toch niet begrijpen. Zie je die jongen die alles over 9/11 leest? Zijn ouders zijn gestorven op die dag. Zie je haar met haar telefoon altijd? Ze wacht op een belletje dat zegt dat haar zus is gevonden nadat ze 4 jaar is ontvoerd. Oordeel niet voordat je weet wat er aan de hand is.
_________________ i'm like a book, don't judge me by my cover, but read me page by page, 'Cause only then you will find out who I am ''
|
|