Het is 18 mei 2012 09:00

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 350 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Lucht je hart #5
BerichtGeplaatst: 06 apr 2011 16:21 
Senior Member

xKarin. schreef:
mijn vriendin is depri, maar wat ik ook doe. het lukt me maar niet om haar te helpen... x

op een gegeven moment houdt het ook gewoon op he, je kan wel hulp bieden, maar als het niet helpt houdt het ook gewoon op;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 06 apr 2011 16:25 
Newbie

xKarin. schreef:
mijn vriendin is depri, maar wat ik ook doe. het lukt me maar niet om haar te helpen... x

Hee, het is heel moeilijk om een depressieve vriendin te helpen maar vergeet niet dat het jou probleem niet is dat ze depressief is...
Als je er niks meer aan kan doen is het niet jou schuld, jij hebt je best gedaan en meer kan je niet doen. Zorg dat je die vriendin steunt en liefhebt zo kan je haar nog het best helpen. Waarom is ze depressief? Om jou of ok andere problemen?
Zou je dan even willen mailen naar : maarttjex@hotmail.com , ook om natuurlijk je hart te luchten. Succes!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 07 apr 2011 23:56 
Blijvertje

ik heb vandaag het uitgepraat met mn boyfriend.
maar ik vind het gewoon k*t dat ik hem nu niet meer vertrouw.
hij was vandaag zelfs helemaal aan het huilen en hem zie je nooit huilen. omdat hij dacht dat hij me kwijt was. en hij heeft echt laten zien dat hij er spijt van heeft. ook al heb ik er weinig aan. maar vond het toch wel lief. alleen vanavond kreeg ik weer beetje ruzie ofja. ik kan er niet tegen omdat k bang ben dat hij toch weer eens iets gaat doet.
hoe kan ik hem weer gaan vertrouwen. vind dat moeilijk. aan de ene kant geloof ik het nu dat hij niks meer doet. maar denk aan de andere kant dat stel dat hij iets doet. hij het dan tochvoor zich houd omdat hij weet dat het dan echt over is. pleasse help me

Profiel  

BerichtGeplaatst: 08 apr 2011 06:51 
Senior Member

danielle84542 schreef:
ik heb vandaag het uitgepraat met mn boyfriend.
maar ik vind het gewoon k*t dat ik hem nu niet meer vertrouw.
hij was vandaag zelfs helemaal aan het huilen en hem zie je nooit huilen. omdat hij dacht dat hij me kwijt was. en hij heeft echt laten zien dat hij er spijt van heeft. ook al heb ik er weinig aan. maar vond het toch wel lief. alleen vanavond kreeg ik weer beetje ruzie ofja. ik kan er niet tegen omdat k bang ben dat hij toch weer eens iets gaat doet.
hoe kan ik hem weer gaan vertrouwen. vind dat moeilijk. aan de ene kant geloof ik het nu dat hij niks meer doet. maar denk aan de andere kant dat stel dat hij iets doet. hij het dan tochvoor zich houd omdat hij weet dat het dan echt over is. pleasse help me

ik mis dus nu heel het verhaal hierachter, waarom vertrouw je hem niet meer?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 10 apr 2011 19:18 
Blijvertje

In sommige gesprekken doen stiltes meer pijn, dan kwetsende woorden die daarna volgen!

Profiel  

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 350 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24

Alle tijden zijn GMT + 1 uur