Lucht het een beetje op zo, drie posts achter elkaar?

Hier ook een drama hoor. Ons waterpoloteam heeft teveel wissels, maar mensen die maar af en toe mee kunnen spelen willen wel graag lang in het water liggen. En als je veel wissels hebt, krijg je die kans niet. Dus wilden ze een systeem in gaan voeren, dat als er teveel wissels zijn, een paar mensen thuis kunnen blijven. Nou uiteindelijk kwam het er op neer dat iedereen 1 wedstrijd thuis moest blijven, en het kon ook zo zijn dat je gewoon altijd mee kon spelen als er genoeg afzeggingen zijn. Iedereen was het er mee eens, maar 1 meisje niet.
Ze bleef maar komen met het argument "Ja maar ik train drie keer in de week, dus ik wil élke wedstrijd meedoen"
Dat is natuurlijk heel goed en begrijpelijk, maar de rest traint ook 2 keer (die ene keer extra die zij heeft is in een heel ander zwembad, daar hebben wij helemaal geen gelegenheid toe enzo) dus die wil ook elke wedstrijd wel. Maar omdat het een téam is en je mee moet denken, moet je gewoon snappen dat mensen die vaak niet kunnen (vanwege werk, kinderen etc.) wel lang in het water willen liggen áls ze eens kunnen.
Dat ging er niet in bij haar

Het werd een gigantische discussie en uiteindelijk is zij weggelopen met de opmerking "Dan speel ik toch het hele jaar niet meer mee!"
Een ander meisje is in huilen uitgebarsten omdat ze dacht dat het haar schuld was

En een teamlid heeft uit woede een peuk opgestoken terwijl ze nooit rookt.
Drama drama drama. Was pas 23.30 uur thuis, terwijl we 22.00 klaar waren met de wedstrijd.