Het is 08 feb 2012 18:44

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 306 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Al je vragen over SEX enzo.
BerichtGeplaatst: 05 nov 2006 10:13 
Site Admin

Heeey jongens en meisjes,

Stel hier al je vragen op het gebied van Sex enzo
Een soort van dokter Love :wink:

Wij beantwoorden graag al je vragen!

Afbeelding

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 nov 2006 10:38 
Newbie

Hoi,

Ik ben de Sex Dokter, heb je vragen aan mij dan hoor ik dat graag!

[smilie=win your love.gif]

Profiel  

Berichttitel: Nieuwtje!!!
BerichtGeplaatst: 14 nov 2006 14:52 
Blijvertje

Koop jij ook bij de erotiekbus?

In een omgebouwde SRV-wagen lekker shoppen voor spannende setjes of dildo's.
Afbeelding

Ik zag het op TV dat die bus bestond met allemaal spannende dingen, is wel grappig

Profiel  

Berichttitel: news
BerichtGeplaatst: 15 nov 2006 16:43 
Newbie

'Homo's moeten vaker hiv-test doen'
Homo- en biseksuele mannen moeten zich vaker laten testen op aidsveroorzaker hiv. Dat zegt hun belangenorganisatie Schorer.

Meerderheid
Een meerderheid van 60% van de homo- en biseksuele mannen heeft zich ooit laten testen op hiv. De helft deed dat in het afgelopen jaar. Dat blijkt uit een online onderzoek van Schorer samen met de Universiteit Maastricht.

11% besmet
Het bleek dat 11% van de geteste mannen besmet was. Het merendeel van de deelnemers had losse partners, en van die groep had 30% de afgelopen zes maanden onbeschermde anale seks gehad.

Dus laat je regelmatig testen, ook al ben je geen homo.
het beste is de eerste 3 maanden van je relatie het met condoom doen, en dan laat je je testen dat kan bij de huisarts en als de uitslag goed is kun je het eventueel zonder condoom doen.

Profiel  

Berichttitel: Nederlanders doen minder aan seks
BerichtGeplaatst: 16 nov 2006 15:42 
Newbie

Nederlanders doen minder aan seks
Nederlanders hebben veel minder seks dan 15 jaar geleden.
Afbeelding

Eenmaal per week
Dat blijkt uit onderzoek van Rutgers Nisso Groep, waarover de Volkskrant bericht. Een peiling onder 4000 deelnemers aan internetpanels bracht aan het licht dat zes van de tien stellen het nooit tot hooguit één keer per week 'doen'. In 1991 gold dat voor vier van de tien.

Seksspeeltjes
Wel is de seks gevarieerder geworden. Vrouwen hebben meer partners dan 15 jaar geleden. Vier van de tien vrouwen gebruiken seksspeeltjes. Eén op de vijf vrouwen heeft last van seksuele stoornissen, bij mannen is dat 17%.

Profiel  

Berichttitel: 'Kwart Nederlanders heeft seksuele problemen'
BerichtGeplaatst: 20 nov 2006 11:26 
Newbie

'Kwart Nederlanders heeft seksuele problemen'

UTRECHT - Ruim een kwart van alle volwassen Nederlanders heeft seksuele gezondheidsproblemen, als relatieproblemen, zorgen om hiv, onvruchtbaarheid, abortus, seksueel geweld of overmatig seksuele verlangen.

Meer dan twee miljoen mensen hebben professionele hulp nodig. Het gaat om een kwart van de vrouwen en een vijfde van de mannen. Relatieproblemen zijn de belangrijkste oorzaak van de zorgbehoefte. Iets meer dan de helft krijgt professionele hulp.

Dat blijkt uit een groot onderzoek onder 4000 mensen tussen de 19 en 69 jaar dat de Rutgers Nisso Groep donderdag presenteert tijdens het Nationaal congres Seksuele Gezondheid 2006.

Volgens de onderzoekers krijgen een miljoen mensen niet de hulp die ze nodig hebben. Dit komt omdat ze zelf de stap niet durven te zetten, ze de hulp te duur vinden, de wachtlijsten te lang zijn of omdat ze geen geschikte hulpverlener kunnen vinden. Vervolgonderzoek moet uitwijzen hoe dit probleem kan worden opgelost.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 nov 2006 14:29 
Newbie

Ze zeggen dat een jongen en meisje even zomaar tegelijkertijd klaar kunne komen..volgensmij is dat echt gel*l of niet soms? Ik denk dat het zelden is..

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 nov 2006 14:46 
Newbie

Het komt inderdaad niet ze heel vaak voor dat je tegelijk klaarkomt. Maar het kan zijn dat als de een merkt dat de ander bijna klaarkomt daar geil van wordt en ook klaar komt op het zelfde moment.

Maar meestal is dat niet zo, vaak komt de jongen eerder klaar dan het meisje. Het kan ook voorkomen dat het meisje onder de sex helemaal niet klaar komt, sommige meisjes komen alleen klaar met vingeren en beffen.

Hopelijk is hiermee je vraag beantwoord!

Groetjes

[smilie=win your love.gif]

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 nov 2006 14:58 
Newbie

Ja dankje :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 nov 2006 16:26 
Newbie

nou ik zit dus ook met een probleem... mijn vriend en ik wille binnekort met elkaar naar bed..maar ik ben bang dat zijn penis niet past...
zijn penis moet toch in dat ' gat onderaan' me vagina...nie mijn anus..maar iets daarbove..? ik heb al us geprobeerd om 2 vingers erin te krijge...maar lukt nie eg..en brand best wel.. wat nu??

xxx

Profiel  

Berichttitel: voor de eerste keer sex
BerichtGeplaatst: 28 nov 2006 17:45 
Newbie

Hoi,

Vooraf
Ga op onderzoek uit. Pak er een spiegel bij en kijk tussen je binnenste schaamlippen. Waar ze aan de bovenkant bij elkaar komen, zit de clitoris. Dit is een klein bobbeltje van enkele millimeters dat uiterst gevoelig is en essentieel voor opwinding. Een paar centimeter lager zit het plasgaatje, maar dit is niet altijd zichtbaar. Het is kleiner dan een speldenknopje, zodat er met geen mogelijkheid een penis in kan. Tussen het plasgaatje en de anus zit de ingang naar de vagina. Hier gaat de penis in bij het neuken. Als je de spieren die je gebruikt bij het ophouden van je plas spant en ontspant, zie je de vaginale opening kleiner en groter worden.

Gebruik spuug of glijmiddel op waterbasis, want dan gaat het makkelijker. Wat je ook zou kunnen proberen is hem eerst laten likken/beffen, dan word je vagina namelijk goed nat waardoor het makkelijker glijd en je word helemaal ontspannen en opgewonden.

Ontspan je vooral, ik dacht dat bij de eerste keer ook. Je moet gewoon relaxt zijn en je moet je vriend vertrouwen, dan gaat het al makkelijker. Dan gaat het vanzelf!

succes,

Ps. Vertel je hoe het gegaan is?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 nov 2006 22:50 
Newbie

dankje voor de tips..kmaak me nu minder druk dan eerst:) enne ja ksal vertelle hoe t gegaan is;)

xxx

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 dec 2006 09:41 
Newbie

Bij mij deed het ook pijn de eerste keer,maar het wordt zeg maar vanzelf uitgerekt.XD klinkt vreemd,ik weet t.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 05 dec 2006 20:19 
Newbie

Ik wil me een keer vingeren,maar ik weet niet precies waar in mn vinger ik moet doen :oops:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 dec 2006 14:59 
Newbie

Hoi,

Ga op onderzoek uit. Pak er een spiegel bij en kijk tussen je binnenste schaamlippen. Waar ze aan de bovenkant bij elkaar komen, zit de clitoris. Dit is een klein bobbeltje van enkele millimeters dat uiterst gevoelig is en essentieel voor opwinding. Een paar centimeter lager zit het plasgaatje, maar dit is niet altijd zichtbaar. Het is kleiner dan een speldenknopje, zodat er met geen mogelijkheid een penis in kan. Tussen het plasgaatje en de anus zit de ingang naar de vagina.

Afbeelding

Ga je vagina zoeken en probeer er een vinger in te steken, het is handig als je je vinger vochtig is dat kan door water of glijmiddel dat kun je gewoon bij een drogist te kopen.

Succes!

Profiel  

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 306 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur