Het is 09 feb 2012 01:47

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 306 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Al je vragen over SEX enzo.
BerichtGeplaatst: 26 aug 2009 21:11 
Forum Die hard

@ pipetje, das volgens mij niet waar.
De pil werkt meteen vanaf de eerste dag dat je hem inneemt, alleen moet je er wel op letten dat je hem dan op de eerste dag van je menstruatie inneemt. (als je hem later inneemt tijdens je menstruatie dan moet je de eerste week een condoom gebruiken)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 aug 2009 21:17 
Newbie

vera schreef:
@ pipetje, das volgens mij niet waar.
De pil werkt meteen vanaf de eerste dag dat je hem inneemt, alleen moet je er wel op letten dat je hem dan op de eerste dag van je menstruatie inneemt. (als je hem later inneemt tijdens je menstruatie dan moet je de eerste week een condoom gebruiken)

En dat is nog een keertje hele foute informatie!
De allereerste keer dat je de pil in neemt (Bij je eerste strip dus) werkt de pil pas als je een strip gehad hebt!
Bij de tweede strip (na je eerste stopweek) werkt ie dus al wel!
Vergeet je de pil in de eerste week heb je een probleem en moet je 7 dagen met condoom.. Vergeet je de pil in de 2de week is het al iets minder erg, maar moet je alsnog 7 dagen met condoom doen en als je hem in de derde week vergeet moet je meteen doorgaan met je volgende strip zonder stopweek.. Dit staat allemaal uitgelegd op de bijsluiter (ik heb hem echt gelezen :') ) en uiteraard heb ik ook veel vragen aan mijn huisarts gesteld en die heeft ook meteen gemeld dat hij pas na 1 maand werkt!

Laatst bijgewerkt door pipetje90 op 26 aug 2009 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 aug 2009 21:19 
Newbie

Liset schreef:
@ pipetje90, Ik denk dat je vooral moet ontspannen. Voor de sex en tijdens de sex. Je zegt zelf al dat je jezelf niet durft te geven tijdens de sex omdat je bang bent voor pijn. Je krijgt pijn omdat je je niet ontspant.
Probeer eens een lang voorspel met een massage of elkaar beetje voor beetje uitkleden. Heel relaxed, wie weet helpt het!

Ooh maar het voorspel is geen probleem hoor! :P Dat heb ik zat en het is ook allemaal heel erg fijn enzo.. Ik ben ook gewoon nat genoeg, maar het lukt me gewoon niet om te komen zelfs als ik heel ontspannen ben en me helemaal laat gaan (heb ik wel een paar keer gedaan)..
Hij heeft ook al een keer geprobeert om mij klaar te beffen, maar zelfs dat lukte niet.. WEl telkens bijna, maar net niet! Begint op een geven moment best wel heel erg frustrerend te worden..

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 aug 2009 21:24 
Forum Die hard

1 maand klopt zowiezo niet..
het is zeker na een week al betrouwbaar.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 aug 2009 21:27 
Taalfreak

Wat ze zegt klopt heur ;) Je lichaam moet er nog aan wennen enzo

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 aug 2009 21:35 
Newbie

vera schreef:
1 maand klopt zowiezo niet..
het is zeker na een week al betrouwbaar.

Pak dan eens voor de grap je bijsluiter erbij en lees het boekje door ;)
Krijg je veel informatie van :)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 aug 2009 21:56 
Forum Die hard

Ik lees mijn bijsluiter nu en er staat dit:
neem de eerste pil op de eerste dag van uw menstruatie. Dat is dag 1 van uw cyclus.
Wanneer u op dag 2-5 van uw menstruatie begint dient u ook een andere anticonceptie methode te gebruiken, zoals het condoom, voor de eerste 7 pilgebruiksdagen, maar dit is alleen voor de eerste verpakking.

Ik haal hier dus niet uit dat het pas na een maand betrouwbaar is.
Er staat dus wel (zoals ik net zei) dat als je hem later in me menstruatie inneemt dat je dan OOK een condoom moet gebruiken..
Dus dat lijkt mij dat je dan als je hem de eerste dag hebt ingenomen geen condoom hoeft te gebruiken als extra.
Welke pil gebruik jij dan? En uit welk stukje haal je het dan dat het pas na een maand betrouwbaar is.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 aug 2009 21:59 
ForumQueen

In de bijsluiter staat bij mij geloof ik ook dat hij meteen de eerste dag betrouwbaar is. En de dokter zei het er geloof ik ook bij..
En ik heb het zelf ondervonden.. Ik slikte de pil nog geen 3 dagen of ik had de eerste keer seks..

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 aug 2009 22:17 
Forum Lord

Oke, voor alle duidelijkheid.. Misschien zijn er enkele pillen die niet volgens deze regels gelden, maar dit is hetgeen dat ik kon vinden:

Begin je op de eerste dag van de menstruatie ==> gelijk veilig
Begin je tijdens je menstruatie ==> Na 7 dagen veilig
Begin je niet tijdens je menstruatie ==> na 28 dagen veilig (dus bij het begin van strip 2)

Vrij duidelijk, toch? :p

@Pipetje90, sommige vrouwen hebben nou eenmaal moeite met klaarkomen. Slechts 1/3e (ongeveer dan) kan goed klaarkomen door penetratie. Een klein deel van de vrouwen kan überhaupt gewoon vrij moeilijk klaarkomen als haar vriend het moet doen. Toch klinkt het ergens alsof je jezelf tegenhoudt. Je geeft aan dat je "bijna klaarkomt, maar dan gaat het weer weg". Je zegt ontspannen te zijn, dus daar ligt het niet aan. We zullen het dus van een andere hoek moeten benaderen; de psychologische hoek.

Je geeft aan dat het frustrerend wordt. Het punt is dat je je focust op het klaarkomen. Als je bijna klaarkomt, dan merk je dat, en door je eigen gedachten/verlangen naar het klaarkomen ga je er zo erg aan denken dat het weer weg gaat. De volgende keer dat je seks gaat hebben moet je niet proberen om klaar te komen, maar om te genieten. Klaarkomen moet niet verwacht worden. Dat moet je vriend ook duidelijk weten. Het gaat puur om het genieten van de seks zelf. Hierdoor zorg je ervoor dat je je niet focust op het klaarkomen, en zo zal het juist gemakkelijker komen. Mocht je bijna klaarkomen, ga je dan geen zorgen maken. Probeer puur te genieten van wat er op dat moment gebeurd. Denk er niet bij na en concentreer je niet op het klaarkomen.

... Of je behoort gewoon bij de groep vrouwen die niet klaar kan komen :p

Profiel  

BerichtGeplaatst: 27 aug 2009 17:13 
Newbie

Als dat zo was (dat ik niet klaar kan komen) zou het behoorlijk knudde zijn :P

Profiel  

BerichtGeplaatst: 27 aug 2009 18:11 
Forum Lord

Mja, waarschijnlijk moet je gewoon het bovenstaande verhaal volgen :p

Profiel  

BerichtGeplaatst: 27 aug 2009 19:08 
Forum Die hard

zou idd erg klote zijn :p

maar over dat pilgebeuren.
Je zei zelf dat ik in de bijsluiter moest lezen en blijkbaar had ik toch gelijk?
Zowiezo, dokters lullen soms echt dingen die niet waar zijn, klinkt raar maar soms kom ik er nog eerder achter wat iets is/was dan hun.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 31 aug 2009 17:37 
Newbie

@ vera: Eigenlijk heb ik ook gelijk, want ik ben begonnen toen ik helemaal niet ongesteld was of moest worden dus duurde het een maand voordat ie werkte..

@ SanderH: Ik zal de tips opvolgen en kijken of het werkt.. Vind het wel grappig dat je als jongen zoveel over meiden weet :6 Er zijn niet veel jongens die er verstand van hebben en het merendeel weet de clitoris ook niet te vinden :').. Maarjah! Bedankt :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: 31 aug 2009 17:51 
Forum Die hard

ja dan heb je wel gelijk maar dat is dan weer iets heel anders..

Profiel  

BerichtGeplaatst: 31 aug 2009 18:03 
Forum Lord

pipetje90 schreef:
@ SanderH: Ik zal de tips opvolgen en kijken of het werkt.. Vind het wel grappig dat je als jongen zoveel over meiden weet :6 Er zijn niet veel jongens die er verstand van hebben en het merendeel weet de clitoris ook niet te vinden :').. Maarjah! Bedankt :D

Ik weet alleen dat m'n vriendin er blij mee is :p

*Duikt weg voor een boze Iris*

Profiel  

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 306 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur