Het is 18 mei 2012 07:52

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 306 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 dec 2006 21:14 
Newbie

Bedankt nog ;p

Profiel  

Berichttitel: Pilgebruikster geniet meer van seks
BerichtGeplaatst: 07 dec 2006 14:55 
Newbie

Pilgebruikster geniet meer van seks
Zo'n vier op de tien vrouwen geniet meer van seks sinds ze de pil zijn gaan slikken. Dit blijkt uit onderzoek van TNS NIPO.
Afbeelding
Menstruatie
De pilgebruiksters voelen zich volgens het onderzoek 'vrijer'. Driekwart van de pilgebruiksters verkiest een lichte pil, met minder hormonen en minder bijwerkingen. Bijna 70% van de vrouwen slikt de pil wel eens door om de menstruatie te reguleren.

Helft
Het onderzoek is gehouden onder 566 Nederlandse vrouwen tussen 16 en 36 jaar. Van hen gebruikt meer dan de helft de pil.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 dec 2006 18:30 
Newbie

Als ik vinger .. lijkt het net of ik gwn niet dieper kan.. Ik weet niet of ik het eigenlijk wel goed doe

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 dec 2006 00:48 
Newbie

Zorg dat je goed nat bent, en anders probeer je het met glijmiddel ( gewoon tekoop bij de drogist) of met spuug kan ook. Dan gaat het als goed is beter.
Het kan ook zijn dat je te gespannen bent dus ontspan je, want als je te gespannen bent spannen je spieren samen en past er minder in je vagina om het zo maar te zeggen :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 jan 2007 14:48 
Newbie

Goedkoop Jippy-condoom bij drogist
Het goedkope condoom van de stichting Jippy is nu ook gewoon bij de drogist verkrijgbaar.

1 euro
Dirx, de drogisterijketen van supermarktconcern Dirk van den Broek, gaat binnenkort de condooms aan de man brengen. De stichting uit Dordrecht maakt zich hard voor de verspreiding van goedkope condooms. Voor 1 euro krijgt de klant maar liefst tien condooms.

Veilig vrijen

Jippy brengt condooms tegen de kostprijs op de markt en zit daarmee ver onder de prijs van de bekende merken. De stichting is in 2006 opgericht, met als voornaamste doel het veilig vrijen onder jongeren te bevorderen.

Jongerencentra
De condooms van 10 cent waren al op internet en in jongerencentra verkrijgbaar. Ook verspreidt de stichting het voorbehoedsmiddel via aidsconsulenten gratis aan mensen die met het hiv-virus besmet zijn. In november werden in Groningen de eerste automaten met goedkope Jippy-condooms geplaatst.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 feb 2007 20:16 
Newbie

Dit gaat niet echt over sex .. maar ik heb een vraagje over mijn vagina :oops:
Is het normaal dat je je eigen clit kan zien??
Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar je kan hem zeg maar
aan de buitenkant zien als ik gewoon naar me eigen vagina kijkt .. :oops:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 feb 2007 14:33 
Newbie

je bent in ieder geval niet raar, het kan best dat je dat ziet.
Maak je maar niet druk

kus

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 maart 2007 23:44 
Newbie

Vagina
Soms praat men over de vagina alsof het een gat is. Maar zoals je ontdekt hebt klopt dat niet. De gespierde wanden van de vagina liggen namelijk tegen elkaar aan. Alleen als er iets in de vagina komt, wijken de wanden naar buiten om je vinger of een tampon te omhullen. Het lijkt uiterlijk meer op een dicht mondje dat een slag gedraaid is. Dat je slijm ziet, is trouwens volkomen normaal. De vagina scheidt voortdurend vocht af, waardoor zij zichzelf reinigt. Het is een teken dat je lichaam goed functioneert.

Afbeelding

Iedere vagina is wel iets anders, maakt niet uit :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 apr 2007 15:51 
Newbie

ik ben al tig keren seks gehad maar het lukt me nooit om klaar te komen. mijn vriend is heel goed voor me en besteed er ook veel aandacht aan. ik zelf ben ook wel eens bezig maar het lukt niet echt ben ik er teveel mee bezig of juist te weinig hebben jullie tips?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 apr 2007 16:40 
KLetstante

ezzygirl86 schreef:
ik ben al tig keren seks gehad maar het lukt me nooit om klaar te komen. mijn vriend is heel goed voor me en besteed er ook veel aandacht aan. ik zelf ben ook wel eens bezig maar het lukt niet echt ben ik er teveel mee bezig of juist te weinig hebben jullie tips?

Geen idee, sorry, ik zelf heb er nooit problemen mee.
Ik geniet gewoon, dan komt alles vanzelf.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 apr 2007 19:06 
Triple Award Winner

Net wat Iris zegt, gewoon genieten en niet te gefocust zijn op het klaarkomen want dan lukt het niet.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 apr 2007 23:23 
Blijft hangen

Klaarkomen als in spuiten dat komt niet zo heel vaak voor.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 apr 2007 08:24 
Newbie

De meeste vrouwen komen door neuken niet klaar. Dat komt omdat de vagina niet erg gevoelig is. Je moet de clitoris en de ingang van de vagina dus meer prikkelen. Eén mogelijkheid is heel diep bij haar naar binnen te gaan, waardoor jouw schaambeen druk uitoefent op de clitoris. Ook kan het verschil maken als je wat hoger gaat liggen en je bovenlichaam omhoog drukt. De kans dat de clitoris gestimuleerd wordt is dan wat groter. Laat je vriendin daarnaast eens wat experimenteren met het spannen en ontspannen van de spieren rond haar vagina. Hierdoor kan de wrijving toenemen. Dit gebeurt mogelijk ook bij andere standjes. Als je vriendin bijvoorbeeld haar benen sluit en jij je benen buitenom doet, voelt zij waarschijnlijk meer. Verder kan je vriendin een actieve rol nemen. Als zij bijvoorbeeld op jou zit, kan ze zich zo bewegen dat het voor haar lekker is. Bovendien kan ze in dit standje makkelijk tegelijkertijd haar clitoris stimuleren met haar vingers of een vibrator. Probeer ook eens achterlangs te neuken, waarbij jij achter haar staat of knielt en je penis dus vanuit een andere hoek haar vagina binnen komt. Daarbij kun jij makkelijk gelijktijdig de clitoris met de hand stimuleren, maar ze kan dit ook zelf doen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 apr 2007 11:44 
KLetstante

& don't forget the G-spot baby 8)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 apr 2007 11:49 
Triple Award Winner

:lol:

Profiel  

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 306 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur